![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wel is het bewezen dat rokers minder kans maken op alzheimer ![]() http://http://www.kidon.com/smoke/nl/positief.html
http://www.youtube.com/watch?v=m2ywO...eature=related Laatst gewijzigd door pibo® : 22 maart 2009 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kinderen geraken niet in het ziekenhuis van rook, dat men maar eens dat bewijs levert.
Er is wel een sterk stijgende lijn van allergieën samen met allerlei beschermende maatregelen, dat staat ondertussen al lang vast. Net zoals men steeds meer last heeft van fijn stof na het verplichten van allerlei filters tegen roet en andere vervuiling. Fijne dingen geraken natuurlijk veel dieper dan grove dingen. Uw overheid en moraalriddertjes zijn velen aan het vermoorden op een eigenzinnige manier.
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Deze theorie, als ik het zo kan noemen, is ondertussen al een flink aantal jaren oud, van dag één het onderwerp van discussie en wordt heden beschouwd als zijnde FOUTIEF. http://www.ad.nl/diagnose/article1634863.ece http://www.webmd.com/alzheimers/news...rly-alzheimers Google er maar wat op los, en lees recente studies, en je zult zien dat roken en Alzheimer hand in hand gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Dr Steve Ryan, Medical Director of Liverpool's Alder Hey Hospital said they treated 2,000 children as a result of smoking related diseases and their bronchitis, asthma and ear infections could be avoided if their parents stopped smoking. Dat is slechts één hospitaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Loki : 22 maart 2009 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar men niet rookt krijgt men dat allemaal evengoed.
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige niet rokers zijn zeer fanatiek bezig.
Beetje zoals met religie, ze willen iedereen veranderen zoals ze zelf zijn. Kiko is er zo een, tot in mijn eigen zetel zou hij me nog komen zeggen wat ik wel of niet moet doen.
![]() |
#51 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze eerst maar eens hun eigen ziekenhuisbacterie opkuisen. Daar gaan er veel en veel meer van dood.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 22 maart 2009 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Partijlid
Locatie: Fleuris-sur-Gemappes-En-Bidonville-Misère (Vuilvoorde/Vilmorte)
|
![]() Ik rook zelf als een Turk, maar mij ga je niet horen zeggen dat je van roken niet sterft en ZEKER NIET dat het geen invloed heeft op kinderen. De voorbeelden lopen/liepen rond in mijn familie:
Grootvader 1 : zware roker tot z'n 40ste, open hartoperatie op 41, op 63 gediagnosticeerd met ALS (Zenuwverlamming en spierattrofieën), 64: dood. Grootvader 2: zeer zware roker (3+ pakskes per dag, in de politiek dus + liters drank) is gestorven aan een combinatie van: Keel + darm + prostaatkanker, in combinatie met verkeerde straling en z'n darmen waren geperforeerd: dood. 100/100 zeker van't roken. Neefje: moeder (Hongaarse snol) heeft als een bezetene gerookt tijdens d'r zwangerschap. Gevolg: 3 maanden te vroeg geboren en schedelvervorming (van voorbijgaande aard). Dus ni kome zwamme ze... Van roken sterf je, punt andere lijn. Anders misschien "thank you for smoking" bekijken? Overigens is de Malboroman ook aan LK gestorven hé...
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zullen altijd idioten zijn, maar dat keurt nog geen stasi-praktijken goed. Voor je het weet komen ze controleren of je toilet niet te kwalijk ruikt want dat zou ook maar trauma's opleveren voor je gezinsleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En kunnen we ook alcohol verbieden? Het is een hard drug en oorzaak van kapotgelopen relaties, familiedrama's, ziekte en al dan niet dodelijke verkeersongevallen. Maar tja... die taxen en accijnzen, he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bij alcohol bestaat dan het fenomeen "meedrinken" wel niet (behalve in sommige gelegenheden dan, maar dat is dan weeral iets anders). En ook is alcohol wel minder direct oorzaak van sterftes. Nu, als ge alcohol ook wel verbieden, ok dan. Maar het legaal houden van alcohol mag zeker geen reden zijn, om roken overal, en op alle plaatsen, toe te laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |