![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik begijp eerlijk gezegd al die heisa niet. Betrokkene heeft ondertussen al vijf of zes dubbelnicks aangemaakt. Een dergelijk gedrag kan stilletjesaan pathetisch worden genoemd. Nog erger dan een zeurende kleuter wiens willetje niet wordt ingevolgd.
Djeezes. Ben je geband, dan ben je geband. Get a life.
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vinden jullie dat nu allemaal geen kindergedrag zeg,en dat voor volwassen mensen,tjongens zeg
![]()
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ha die Weezer!!
![]() Ja, na geband te zijn geweest om redenen zoals "auteursrecht" (men mocht toen ik een draad maakte met informatie over waarom moslims allemaal - TERECHT! - woedend zijn overal ter wereld, plotseling geen artikels meer quoten. Eerst ging het zo: quoten zonder quote haakjes = strafpunkten. Toen werd het: quoten ook mét quote haakjes = strafpunkten. En daaraan voorafgaand was er die schandalige kwestie van toen ik een bepaalde heer (het begint met een 'e' en eindigt met dius) die tijdens de dag van de Grote Vredesdemonstratie in Brussel op het forum zat, door mij gevraagd werd waarom hij niet aan het demonstreren was ipv te forummen --------- hetgeen me een flink aantal extra strafpunkten opleverde. Zo, dat was het zo'n beetje. VIJF maal ben ik reeds vertroeteld door éénzelfde mod (begint met een a en eindigt met een a). We zullen zien of ik het nog serieus kan nemen hier. Een forum waar nu, EIND MAART 2009, topic nummer één nog steeds (kunstmatig in leven gehouden door 3 of 4 vredelievenden) het "Gaza Offensief" wordt genoemd, dat wordt dus echt moeilijk. Jammer, want ik weet zeker dat de Heer Malaise het zo niet had bedoeld. Groeten van Polly! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. vervolgens op het forum van Faith Freedom meerdere draden openen louter om te klagen over Politics.be, 3. om nadien terug te keren op Politics.be 4. en jezelf af te vragen of je het hier nog serieus kan nemen. Moet kunnen. Een beetje bombastisch is het wel. Je staat graag in de belangstelling?
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn gewoon een paar mensen die ik leuk vind hier. Nee, jou niet, wees gerust.
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 27 maart 2009 om 09:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
Laat maar weten als ik een bepaald feit moet evalueren. Stuur door per pb. Maarten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar als een kleuter de sfeer blijft verzieken en constant uit die hoek komt als hij niet mag, wat doe je dan?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
Ik was inderdaad nogal verward wat betreft de regels en de strafpunten, en de uitleg die daarbij kwam. Eerst kreeg ik strafpunten omdat ik een gequote tekst (mét bronvermelding) al dan niet gedeeltelijk postte en er geen Citaat:
Toen ik dat vervolgens wél ben gaan doen, werd me opeens verweten dat ik teksten (of delen van teksten - steeds mét bronvermelding én commentaar!) quotte. Dat was pure verwarring, aangezien ik altijd mensen heb zien quoten, en vaak teksten copy/pasten zonder haakjes, zonder commentaar, en zelfs zonder bronvermelding. Het leek een beetje op willekeur, vooral toen de door mij gecreëerde draad eerst verplaatst werd naar een ander subforum (hetgeen me wederom punten of waarschuwing kostte), en diezelfde draad de volgende dag plots helem�*�*l verdwenen was, gewoon foetsie, wég! Wanneer het op deze manier gaat lopen, kom ik nog op dit forum om met een paar leuke mensen plezier te maken, maar wordt het me wél moeilijk de discussies echt serieus te nemen. Vriendelijke groet van Polly lid sinds 2004 ![]() Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 27 maart 2009 om 13:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn mening over het dispuut tussen jou en de moderatie is irrelevant.
Het is evenwel kinderachtig om op andere fora te klagen en te zagen over Politics.be om vervolgens hier met veel bombarie te verkondingen dat "je nog zult zien...". Nou ja, je doet maar.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 27 maart 2009 om 17:52. |
![]() |
![]() |