![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#20921 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20922 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wel slim van die man omdat naar een labo te sturen!
Wel schokkende resultaten.
![]() |
#20923 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20924 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja stelt het U eens voor he.
Kijk, betreft die chemtrails he... Ik ben een UFO believer, ik kijk dus geregeld naar boven. Maar toen ik een jong gasje was, heb ik nog nooit zoveel trails in de lucht gezien als nu. ECht niet! Ik ga eens met vliegtuigmaatschappijen bellen, mailen, en een uitleg eisen. Ik neem geen genoegen met het feit dat ik "gek" ben of dingen zie die er niet zijn. Eerst meer foto's verzamelen, en wachten op de mother of all. Dat er eerst geen contrail is en dan plots rook uitschiet. Ik vraag dan ook aan alle believers foto's te nemen en ze bij te houden. Ik mag gek overkomen voor veel mensen, maar ik ga niet loslaten tot ik een officiële verklaring heb gekregen die mijn honger ernaar blust.
![]() |
#20925 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20926 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20927 |
Banneling
|
![]() SHIT!! Heb die lijnen gisteren zooooo duidelijk zien staan aan de hemel bij ons hier in Brussel... Ik wou foto's nemen, maar m'n moeder was met de camera weg.. Jammer, maar overduidelijk
![]() Laatst gewijzigd door Mr Kanipoupenie : 24 april 2009 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20928 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20929 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20930 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kijk in de youtube link die Akufen gaf. Die man had een bokaal water buitengeplaatst en die samples laten onderzoeken door een labo. Ik ben niet als enige paranoid, het is een wereldwijd fenomeen. Duitsland is al "stillekes" uit de kast gekomen, ik eis een uitleg en wel snel. 't is mijne en uwe lucht dat ik inadem he, niet die van een overheid, ook al denken ze dat graag. Net zoals den Amerikaan dat denkt dat de maan van hem is, banken dat sterren verkopen en ga maar even door. Ik vind het gewoon absurd en zou er niet van staan kijken dat ze ons wel degelijk stillekes verdelgen als ratten. In een andere link zie je "who killed the honneybees". Al die signalen willen toch duidelijk zeggen dat er iets niet koosjer is? Enfin... jullie jullie gedacht, ik het mijn. Kanipoupenie blijven kijken en fotograferen, dit is trouwens een oproep aan iedereen. het minste verdachte fotograferen en op youtube smijten!
![]() |
![]() |
#20931 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daar is al veel rond te doen geweest. Vraag me echter niet waarom, want tot nu toe blijft het bij pure speculatie en op hol geslagen fantasie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20932 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het interesseert me weinig wat u gelooft of niet, maar ik kijk uit naar de dag dat u eens de moeite doet om wat dingen te lezen en een argument vormt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20933 | |
|
![]() Citaat:
Nu je vermoedelijk uitgeraasd bent, kun je hier misschien even bewijzen, sterke vermoedens of verifieerbare feiten plaatsen inzake chemtrails en alles wat er te maken mee heeft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20934 |
Minister
|
![]() Deze domme vragen (ja, ze bestaan wel, die domme vragen!) stel je dus als je binnenvalt zonder lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20935 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Misschien moet ik mezelf herhalen voor u. Post eens een argument, ipv enkel uw profileringsdrang te uiten. Wat bereik je daar nu mee? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20936 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20937 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij willen nootjes!
![]() |
![]() |
#20938 | |
|
![]() Citaat:
Geloof jij in chemtrails, meerbepaald in het feit dat de overheid via vliegtuigen sedert lang doelbewust gevaarlijke chemische stoffen in het luchtruim verspreidt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20939 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20940 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zelfs al worden er bewijzen gepost. Hoe kan u nu ooit van uzelf verwachten dat u ze objectief gaat bekijken. Het gaat hier over het mogelijk op een bijna wereldwijde schaal "besproeien" van de bevolking. Iemand die over zo'n theorie oprecht met open geest de feiten wil bekijken, gaat niet wachten tot ze in z'n schoot vallen maar gaat zelf rondneuzen. Het feit dat u liever achteruit leunt en zegt "laat maar komen" toont meteen ook al aan met wat voor antwoord u gaat komen op eender welk bewijs er zal geleverd worden. Het interesseert u niet, maar toch wil u zich komen moeien. Zoals ik zei, u hebt een drang om u te profileren als iemand die niet met gekke theorieën geassocieerd wil worden, en daarom komt u zo uit de losse pols wat reply's geven die vrijwel nergens op slaan en zeker niets toevoegen. |
|
![]() |
![]() |