Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 april 2009, 21:12   #20921
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=z4x3nfNjk5U
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2009, 21:29   #20922
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Wel slim van die man omdat naar een labo te sturen!

Wel schokkende resultaten.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  PICT2526.JPG‎
Bekeken: 103
Grootte:  338,3 KB
ID: 48060  

Oud 22 april 2009, 22:23   #20923
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
A sweeping government policy for all new births in the United States has just passed the House of Representatives and is now headed to the Senate. The Mother's Act, if passed, will mandate that all new mothers be screened by means of a list of subjective questions that will determine if each mother is mentally fit to take their newborn home from the hospital. Just imagine that after your child is born, you are told that you can't take them home since a multiple choice questionnaire wasn't answered correctly. Just imagine being told that the only way you can take your child home is if you or your spouse goes into treatment or on anti-depressants which we know causes psychosis, delusions, and even homocidal thoughts.
http://www.dailypaul.com/node/89675
Oud 22 april 2009, 22:33   #20924
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ja stelt het U eens voor he.

Kijk, betreft die chemtrails he... Ik ben een UFO believer, ik kijk dus geregeld naar boven. Maar toen ik een jong gasje was, heb ik nog nooit zoveel trails in de lucht gezien als nu. ECht niet!

Ik ga eens met vliegtuigmaatschappijen bellen, mailen, en een uitleg eisen.
Ik neem geen genoegen met het feit dat ik "gek" ben of dingen zie die er niet zijn.

Eerst meer foto's verzamelen, en wachten op de mother of all.
Dat er eerst geen contrail is en dan plots rook uitschiet.

Ik vraag dan ook aan alle believers foto's te nemen en ze bij te houden.
Ik mag gek overkomen voor veel mensen, maar ik ga niet loslaten tot ik een officiële verklaring heb gekregen die mijn honger ernaar blust.
Oud 23 april 2009, 19:16   #20925
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Ja stelt het U eens voor he.

Kijk, betreft die chemtrails he... Ik ben een UFO believer, ik kijk dus geregeld naar boven. Maar toen ik een jong gasje was, heb ik nog nooit zoveel trails in de lucht gezien als nu. ECht niet!

Ik ga eens met vliegtuigmaatschappijen bellen, mailen, en een uitleg eisen.
Ik neem geen genoegen met het feit dat ik "gek" ben of dingen zie die er niet zijn.

Eerst meer foto's verzamelen, en wachten op de mother of all.
Dat er eerst geen contrail is en dan plots rook uitschiet.

Ik vraag dan ook aan alle believers foto's te nemen en ze bij te houden.
Ik mag gek overkomen voor veel mensen, maar ik ga niet loslaten tot ik een officiële verklaring heb gekregen die mijn honger ernaar blust.
Toen jij een jong gasje was vlogen er waarschijnlijk zoveel vliegtuigen niet als nu.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2009, 11:22   #20926
Alvas
Schepen

Alvas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Toen jij een jong gasje was vlogen er waarschijnlijk zoveel vliegtuigen niet als nu.
Of net meer!
Alvas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2009, 12:00   #20927
Mr Kanipoupenie
Banneling

Standaard

SHIT!! Heb die lijnen gisteren zooooo duidelijk zien staan aan de hemel bij ons hier in Brussel... Ik wou foto's nemen, maar m'n moeder was met de camera weg.. Jammer, maar overduidelijk Echt duidelijk een mooi raster getrokken, onmogelijk perfect.. Ik dacht dat ik echt parano aan't worden was...

Laatst gewijzigd door Mr Kanipoupenie : 24 april 2009 om 12:01.
Mr Kanipoupenie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2009, 20:45   #20928
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Ron Paul in 1988 about the federal reserve.

http://www.youtube.com/watch?v=0_-bqaTvzIk
Oud 25 april 2009, 02:14   #20929
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Kanipoupenie Bekijk bericht
SHIT!! Heb die lijnen gisteren zooooo duidelijk zien staan aan de hemel bij ons hier in Brussel... Ik wou foto's nemen, maar m'n moeder was met de camera weg.. Jammer, maar overduidelijk Echt duidelijk een mooi raster getrokken, onmogelijk perfect.. Ik dacht dat ik echt parano aan't worden was...
Waarom zou je daar foto's van gaan nemen ? ze komen zo vaak voor en zijn al zo vaak gefotografeerd
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2009, 09:17   #20930
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Sorry maar dat antwoord aanvaard ik niet.
Kijk in de youtube link die Akufen gaf.
Die man had een bokaal water buitengeplaatst en die samples laten onderzoeken door een labo.
Ik ben niet als enige paranoid, het is een wereldwijd fenomeen.
Duitsland is al "stillekes" uit de kast gekomen, ik eis een uitleg en wel snel.

't is mijne en uwe lucht dat ik inadem he, niet die van een overheid, ook al denken ze dat graag.
Net zoals den Amerikaan dat denkt dat de maan van hem is, banken dat sterren verkopen en ga maar even door.
Ik vind het gewoon absurd en zou er niet van staan kijken dat ze ons wel degelijk stillekes verdelgen als ratten.

In een andere link zie je "who killed the honneybees".
Al die signalen willen toch duidelijk zeggen dat er iets niet koosjer is?
Enfin... jullie jullie gedacht, ik het mijn.

Kanipoupenie blijven kijken en fotograferen, dit is trouwens een oproep aan iedereen.
het minste verdachte fotograferen en op youtube smijten!
Oud 25 april 2009, 09:33   #20931
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Sorry maar dat antwoord aanvaard ik niet.
Kijk in de youtube link die Akufen gaf.
Die man had een bokaal water buitengeplaatst en die samples laten onderzoeken door een labo.
Ik ben niet als enige paranoid, het is een wereldwijd fenomeen.
Duitsland is al "stillekes" uit de kast gekomen, ik eis een uitleg en wel snel.

't is mijne en uwe lucht dat ik inadem he, niet die van een overheid, ook al denken ze dat graag.
Net zoals den Amerikaan dat denkt dat de maan van hem is, banken dat sterren verkopen en ga maar even door.
Ik vind het gewoon absurd en zou er niet van staan kijken dat ze ons wel degelijk stillekes verdelgen als ratten.

In een andere link zie je "who killed the honneybees".
Al die signalen willen toch duidelijk zeggen dat er iets niet koosjer is?
Enfin... jullie jullie gedacht, ik het mijn.

Kanipoupenie blijven kijken en fotograferen, dit is trouwens een oproep aan iedereen.
het minste verdachte fotograferen en op youtube smijten!
Oh boy, die chemtrails...

Daar is al veel rond te doen geweest. Vraag me echter niet waarom, want tot nu toe blijft het bij pure speculatie en op hol geslagen fantasie.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2009, 11:35   #20932
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Oh boy, die chemtrails...

Daar is al veel rond te doen geweest. Vraag me echter niet waarom, want tot nu toe blijft het bij pure speculatie en op hol geslagen fantasie.
U weet eigenlijk van heel veel dingen geen fluit maar wil toch graag de impressie geven dat u 'on-top of things' bent hé? Al uw antwoorden kunnen gereduceerd worden tot "da's allemaal niet waar!", maar toch nog suggereren dat het "de rest" is die speculeert en fantaseert.

Het interesseert me weinig wat u gelooft of niet, maar ik kijk uit naar de dag dat u eens de moeite doet om wat dingen te lezen en een argument vormt.
Oud 25 april 2009, 13:37   #20933
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
U weet eigenlijk van heel veel dingen geen fluit maar wil toch graag de impressie geven dat u 'on-top of things' bent hé? Al uw antwoorden kunnen gereduceerd worden tot "da's allemaal niet waar!", maar toch nog suggereren dat het "de rest" is die speculeert en fantaseert.

Het interesseert me weinig wat u gelooft of niet, maar ik kijk uit naar de dag dat u eens de moeite doet om wat dingen te lezen en een argument vormt.
Dat moest er even uit, niet ?

Nu je vermoedelijk uitgeraasd bent, kun je hier misschien even bewijzen, sterke vermoedens of verifieerbare feiten plaatsen inzake chemtrails en alles wat er te maken mee heeft ?
Oud 25 april 2009, 13:53   #20934
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nu je vermoedelijk uitgeraasd bent, kun je hier misschien even bewijzen, sterke vermoedens of verifieerbare feiten plaatsen inzake chemtrails en alles wat er te maken mee heeft ?
Deze domme vragen (ja, ze bestaan wel, die domme vragen!) stel je dus als je binnenvalt zonder lezen.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2009, 14:11   #20935
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Waarom zou ik? Omdat jij onmiddellijk denkt dat iemand die wat informatie post een theorie komt verdedigen?

Misschien moet ik mezelf herhalen voor u. Post eens een argument, ipv enkel uw profileringsdrang te uiten. Wat bereik je daar nu mee?
Oud 25 april 2009, 14:11   #20936
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Deze domme vragen (ja, ze bestaan wel, die domme vragen!) stel je dus als je binnenvalt zonder lezen.
Ik zal over de overweldigende bewijslast gelezen hebben. Dat kan gebeuren als je in denajel bent.
Oud 25 april 2009, 14:14   #20937
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Wij willen nootjes!
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2009, 14:16   #20938
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Waarom zou ik? Omdat jij onmiddellijk denkt dat iemand die wat informatie post een theorie komt verdedigen?
Probeer een duidelijk, ondubbelzinnig antwoord te geven op onderstaande duidelijke, ondubbelzinnige vraag:

Geloof jij in chemtrails, meerbepaald in het feit dat de overheid via vliegtuigen sedert lang doelbewust gevaarlijke chemische stoffen in het luchtruim verspreidt ?
Oud 25 april 2009, 14:19   #20939
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Probeer een duidelijk, ondubbelzinnig antwoord te geven op onderstaande duidelijke, ondubbelzinnige vraag:

Geloof jij in chemtrails, meerbepaald in het feit dat de overheid via vliegtuigen sedert lang doelbewust gevaarlijke chemische stoffen in het luchtruim verspreidt ?
Gij niet ofwa? http://www.cbsnews.com/stories/2002/...in524873.shtml
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2009, 14:25   #20940
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik zal over de overweldigende bewijslast gelezen hebben. Dat kan gebeuren als je in denajel bent.
Iemand die in ontkenning is heeft tenminste de moeite gedaan om naar bewijzen te kijken. Jij roept 'fantasie' omdat niemand ze u op een schoteltje heeft aangeboden. Daar zal ook wel een term voor bestaan, maar ontkenning is in dat opzicht een veel te groot compliment voor u.

Zelfs al worden er bewijzen gepost. Hoe kan u nu ooit van uzelf verwachten dat u ze objectief gaat bekijken. Het gaat hier over het mogelijk op een bijna wereldwijde schaal "besproeien" van de bevolking. Iemand die over zo'n theorie oprecht met open geest de feiten wil bekijken, gaat niet wachten tot ze in z'n schoot vallen maar gaat zelf rondneuzen. Het feit dat u liever achteruit leunt en zegt "laat maar komen" toont meteen ook al aan met wat voor antwoord u gaat komen op eender welk bewijs er zal geleverd worden. Het interesseert u niet, maar toch wil u zich komen moeien. Zoals ik zei, u hebt een drang om u te profileren als iemand die niet met gekke theorieën geassocieerd wil worden, en daarom komt u zo uit de losse pols wat reply's geven die vrijwel nergens op slaan en zeker niets toevoegen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be