![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij sommigen is "ik denk" een eufemisme voor "ik weet er niets van, en lul er dus maar op los".
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wel, niemand kan écht voorspellen wat er gaat gebeuren.
Trouwens, ze gaan niet compleet terugtrekken, dus geen zorgen. Ze zitten nog steeds in Duitsland ook om een voorbeeld te noemen. Er zullen nog voor een onbepaalde tijd ginds basissen zijn waar de VSA om totaal niet-imperialistische redenen de nodige mankracht zal stationeren.
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed bezig kerel! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar idd, als er maar genoeg papierwerk aan verbonden is is het goed voor de Belgische politiek.
Laatst gewijzigd door illwill : 20 mei 2009 om 11:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En maar goed dat iemand "jij" bepaald dat alle VS soldaten onschuldige mensen afmaken en inhumane klootzakken zijn e.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dan heb je de titel van het topic slecht gelezen of niet begrepen. As usual...
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk worden indien je niets beters weet...as usual.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat "papierwerk" was 1 (één) bladzijde per dag in het logboek van de officier van wacht herinner ik me nog,soldaat milicien kelt vormde daar met zijn patroontjes "uitgegeven" en "ingegeven" 1 (één) lijntje in.... ![]() Voor zover ik kan nagaan wordt er niet gevochten binnenin de Amerikaanse Compounds,en blijf dus bij mijn stelling dat het hebben van munitie in de slaapvertrekken geheel nutteloos is... Laatst gewijzigd door kelt : 22 mei 2009 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Interessant. Dan heeft men het artikel aangepast. Da's de eerste keer dat ik zoiets opmerk.
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Wat ik eens graag zou weten. Hoeveel militairen zitten er hier eigenlijk op het forum?
Ik bedoel dus militairen die vandaag de dag nog steeds militair zijn en er reeds de nodige zendingen erop zitten hebben. Misschien kunnen die eens een reaktie plaatsen. Och ja nog iets. Er zitten meer Belgische militairen op de niet zo veilige plaatsen dan je denkt zulle. Alleen worden die niet door het Belgische leger as such uitgestuurd. NATO bv. Kaboel is niet de enigste plaats waar je Belgen vindt. Alleen worden die niet vermeld in de Belgische statistieken. En onze special troops hebben ondertussen een heel behoorlijke reputatie opgebouwd. Och ja, nog iets. De tijd van de miliciens is over zulle. In oorlogs gebied heb je je wapen steeds bij je. En ook je munitie. Of slaan jullie ook nagels in de muur met een hamer zonder kop?
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ach...we dwaalden al af naar de aktiviteiten van Belgische troepen terwijl het hier eigenlijk om een accident in een Amerikaanse Compund ging ....mea culpa...
Misschien is het "oplossen van problmemen met vuurwapens" iets typisch Amerikaans,tenslotte zit het er daar ook in de burgermaatschappij diep in dat een vuurwapen een "oplossing" zou bieden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |