![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9881 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ah, dan hebben we een verschillende definitie van disbelievers. ![]() In mijn woordenboek : disbelievers = "Nee, we aanvaarden niets op basis van beweringen die niet kunnen aangetoond worden." (in christelijke terminologie noemt men zoiets dogma's overigens) In dit concrete geval volgt uit het disbelieverschap logischerwijze het standpunt "Nee, het is geen complot, tenminste niet op basis van de huidige elementen". Laatst gewijzigd door parcifal : 27 mei 2009 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9882 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De vraag is, is het wel nog de moeite om in discussie te gaan met de "believers"? De naam zegt het zelf, ze zijn religieus overtuigd van hun gelijk ondanks de soms compleet gekke theoriën, hun wereldbeeld en enkel het hunne is juist en je zal ze nooit, ongeacht hoeveel bewijs je hebt, overtuigen van het tegendeel. De vele documenten en verslagen opgesteld door verscheidene échte experts zijn leugens, maar een zoveelste documentaire door zelfverklaarde experts met veel te veel tijd aan hun handen is automatisch correct.
![]() |
#9883 |
Europees Commissaris
|
![]() Kunnen we misschien eerst eens bespreken of er al dan niet een motief was voor een inside job, ipv direct met beschuldigingen van religie en andere insinuaties naar believers te gooien? Dit is naast de kwestie want er zijn genoeg niet-gestoorden (zoals ik hopelijk) die eveneens rekening houden met de complot theorie. Niemand hoeft te speculeren waarom believers al dan niet in een complot theorie geloven.
K9 zegt dat er geen motief was voor een inside job (ik heb hem trouwens wel geantwoord, terwijl hij beweert van niet. Om alle misverstanden te vermijden: ik beweer dat er een overvloed aan motieven is en dat de geschiedenis bol staat van false flag operations. Ipv hier weer eens een mogelijks onvolledige opsomming te geven uit de vuist, beter direct alle mogelijke motieven voor een inside job overnemen van wiki: scroll naar het midden voor een opsomming van motieven Beweren dat er geen motief is voor een inside job is de reinste onzin. Kunnen we het daar over eens worden??? Daarna kunnen we over al de rest praten.
![]() |
#9884 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9885 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9886 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze kant van het verhaal dient net zo grondig te worden onderzocht |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9887 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om dan meteen een zodanige risicovolle operatie in elkaar te knutselen waarin vliegtuigen tijdens een beperkte tijdsduur hun doelwitten moesten raken om eventuele amerikaanse interventies te voorkomen.... Een plan dat wat de beperkte tijdsduur hopeloos in het honderd liep door de vertragingen van sommige toestellen met zo'n kleine 45 minuten en dat toch nog wat het aantal targets betreft succesvol bleek te zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9888 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja zo komen we natuurlijk geen meter vooruit. De vraag is, is er een motief voor een inside job? Ja of neen???
![]() |
![]() |
#9889 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Oh en moest het een dogma zijn zou men er zelf niet over dicusieren, een dogma is iets wat men aanvaard zonder discussie .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9890 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kijk dit is typisch het probleem in zo'n discussies, jij beweert een motief te kennen, ik leg uit waarom die niet correct zijn en ipv te antwoorden negeer je gewoon die post en die je alsof die niet bestaat, en verdraai je zelfs mijn woorden. Om te herhalen : Er zijn tientallen overduidelijke motieven. Hier de belangrijkste: Citaat:
Daarnaast kosten oorlogen voor het land meestal geld , door de naam Keynes er tussen te gooien krijgt je argument echt niet meer waarde hoor , integendeel zelfs zou ik denken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Pax americana nu met obama en met de beperkte reikwijde lijkt vergezocht om duizenden VS burgers te vermoorden Afghanistan is al compleet onzin, dat had men kunnen binnenvallen zonder 9/11 ook, iraq hetzelfde daar gebruikte men 9/11 zelfs niet als excuus. Nee ook daar geen motief. Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9891 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je denkt hier 2sec na e dan gooi je gewoon het getal 80% ertegenaan. Zo kan iedereen wel getallen te voorschijn toveren.
![]() |
![]() |
![]() |
#9892 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat meen je niet toch
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9893 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1. Je hebt mij vragen gesteld, ik heb geantwoord in 1 - 2 posts ipv onder elke van uw vragen te antwoorden, dus ge moet niet zeveren vriend. 2. Als mijn antwoorden u niet aanstaan inzake gedetailleerdheid, dan raad ik u aan de ganse 9-11 draad en de ganse NWO draad eerst door te lezen. Ik ga hier geen 25 blz herhaling zitten uittypen om u plezier te doen en nadien toch niet au serieux behandeld te worden. 3. Ondanks al uw vijven en zessen en ad hominem veronderstellingen en verwijten door, de enige vraag die echt van belang is en om vooruit te komen in de discussie: is er een motief voor een inside job? Ik heb u duidelijk geantwoord daarop. Er zijn minstens 5 serieuze motieven . Jij zegt eerst dat er geen motieven zijn en nadat ik u mijn antwoord heb gegeven, inclusief de wiki opsomming van motieven, dan kom je nu af met te zeggen dat dat geen " serieuze motieven" zijn??!!! Tja, dan zijn we uitgepraat he man. Als je een minimum aan intellectuele eerlijkheid aan de dag kon leggen dan zou je minstens erkennen dat er ten minste 2 zeer gegronde motieven voor een inside job zijn. Uw eigen motieven om hier te komen discussieren zijn dus niet bevorderlijk voor een normale discussie met wederzijds respect. Grow up and get a life!
![]() |
![]() |
#9894 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En nee 'het staat op het internet' is geen antwoord jij beweerd hier iets wel bewijs het dan maar, als het zo simpel is copy paste het dan. Citaat:
Citaat:
En als JIJ niet wil discusieren is dat jouw probleem. maar het toont PERFECT aan wat het hele probleem is van zo'n paranoia theorien, van zodra er iet of wat serieus over gesproken word en niet enkel over onnozele details stopt de discussie. Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9895 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn punt blijft:
U zegt dat er geen motief is voor een inside job....... We zijn uitgepraat dan.
![]() |
#9896 | |
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is voor jou het genoeg dat je een mogelijk motief kan verzinnen genoeg maar (zoals ik al zei) je moet dit beschouwen als een moord onderzoek, en daar verzinnen ze niet enkel motieven, ze bewijzen die ook en dat kan (of wil) je niet. Als je dat idee zelfs niet kan aanvaarden en we "uitgepraat" zijn dan toon je gewoon aan dat je geen disucssie wil voeren of 9/11 al dan niet een "inside" job was maar dat JIJ al voor jezelf hebt vastgelegd dat het zo is gelijk welk bewijs je vind en dat noemt men idd een dogma: zelfs niet de discussie willen aangaan .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9897 | |
|
![]() Citaat:
Tuurlijk hebben ze motieven voor 9/11, dat is toch overduidelijk. Zonder 9/11 hadden ze nooit kunnen doen wat ze nu gingen doen. Ze hebben 9/11 goed gebruikt als slogan. Dat is niet te ontkennen. Alleen al dat feit toont aan dat ze een motief gehad hadden (als dat het een inside job is).
Laatst gewijzigd door exodus : 28 mei 2009 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9898 | ||
|
![]() Citaat:
Als je bedoelt dat ik niet geloof in al de wereldoverheersende kleine groepjes die de wereld leiden dan heb je gelijk, maar dat zou niet mogen uitmaken want je kan voor hen net zo goed een motief vinden . Citaat:
Hebben ze 9/11 gebruikt? Natuurlijk betekend dit dan dat ze 9/11 ook zelf gepland hebben? Helemaal niet, dus nee het feit dat ze 9/11 gebruiken betekend niet dat ze de oorzaak zijn. vergelijk met de PS en spa, die spreken over de "liberale crisis" om zo de huidige economische crisis te gebruiken om stemmen te winnen, betekend dit dan dat zei die crisis verooraakt hebben? nee hoor.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9899 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eerst was het "geen" motief. Dan was het "geen geloofwaardig" motief. "Geloofwaardig"... dit is dan weer subjectief, terwijl iedereen met een minimum aan intellect - inclusief jijzelf - weet dat er voldoende serieuze motieven zijn. 2. Waarom zou ik mijn versie van motieven moeten uittypen als op wiki een volledige opsomming staat van motieven en ik u daar expliciet naar verwijs? Citaat:
Bewijzen: Het is nogal wiedes dat als 9-11 inside job bewezen was, dat we er nu niet zouden over praten. Bewijzen produceren is in dit geval uiteraard om duidelijke redenen niet evident, omdat de beklaagde eveneens de onderzoeksrechter is. Punt uit. Mijn punt is dat er een duidelijk motief is voor een inside job en dat er redelijkerwijs enstige vermoedens bestaan, en deze gelden in rechtszaken ook als bewijs, zeker wat betreft publieke opinie. Voeg daaraan toe de talrijke gaten in de officiele versie etc, en het is helemaal niet dwaas van de mogelijkheid van een inside job ernstig te nemen. Het dogmatische gedrag ligt dus eerder aan jullie kant: geen bewijzen, dus het kan niet!
![]() |
![]() |
#9900 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En nee je verzint er op los, ik herhaal het voor de 10e keer tot nu toe zie ik geen enkel motief dat het aannemelijk maakt dat de bush regering (of gelijk welke geheime org erachter) 3000 VS burgers vermoorde om gelijk welk plan uit te voeren. Hier om je het wat makkelijker te maken : Motive : In law, especially criminal law, a motive is the cause that moves people to induce a certain action. Motive in itself is seldom an element of any given crime; however, the legal system typically allows motive to be proven in order to make plausible the accused's reasons for committing a crime, at least when those motives may be obscure or hard to identify with. Snap je nu een beetje waarom ik bewijs vraag en niet gewoon mogelijke motieven (waaronder bush die zich verveelde) ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[quote] Voeg daaraan toe de talrijke gaten in de officiele versie etc, en het is helemaal niet dwaas van de mogelijkheid van een inside job ernstig te nemen. gaten in de officieele versie tonen niks aan op zich zelfs bepaalde zaken die men al dan niet zou verbergen bewijzen op zich niks wat je nodig hebt is een motief, een dader, een werkwijze en bewijzen om dit alles te ondersteunen. Tot nu toe heb je geen van de 3 want je hebt geen motief dat bij een dader past, je hebt geen idee hoe ze het gedaan hebben en je hebt amper bewijzen om alles aan elkaar te binden. Citaat:
Een dogma is een fundamenteel concept ter onderbouwing van een gedachtegoed, daarom wordt de aanhanger van dit gedachtegoed verwacht er niet van af te wijken en het nooit te betwisten of te betwijfelen. Jij die 100% zeker weet dat het een "inside job" is maar er weigerd over het motief te spreken past daar perfect in.
|||||||
![]() |
![]() |