![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9861 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9862 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dus een ban hebt gekregen heb je dat enkel aan jezelf te danken muts! Je zit op een openbaar forum dus je spreekt tot iedereen en anders moet je met K9 maar thuis af spreken onder 4 ogen. ![]() Blijkbaar is persoonlijk aanvallen weer toegelaten...tja dan hoef ik me ook niet meer in te houden.
![]() |
![]() |
![]() |
#9863 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef dan de bewijzen ook maar. Of beter nog, stap naar de rechter!!! Is dat geen goed idee, neem je bewijzen en ga naar een rechtbank. Of misschien eerst 4040 bellen. Ze zien je graag komen hoor.
Laatst gewijzigd door illwill : 27 mei 2009 om 14:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9864 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En need to know gaat niet op, denk je dat een bedrijf dat explosieven plaatste in de torens niet iets gaat vermoeden? Nee dat bedrijf moet dus 100% gecontroleerd worden, alsook elkeen die erbij betrokken was. Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9865 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9866 |
|
![]() Waarom dan wel?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#9867 |
Europees Commissaris
|
![]() @ K9:
1) Het is ongetwijfeld juist dat er veel believers "believer" zijn om "de verkeerde redenen", bv rabiate VS en Bush haters, maatschappijcritici, psychopaten, dromers etc. Echter, volgens mij moeten dissers dat ook niet steeds in de verf zetten of als enige reden zien om de complottheorie aan de kant te schuiven. Ik zeg niet dat u dit doet, maat het gebeurt wel aan de lopende band door velen en het is een zeer zwak argument. 2.) de complottheorie aan de kant schuiven omdat er zogezegd duizenden mensen moeten bij betrokken zijn, gaat volgens mij ook totaal niet op. Dat is ook maar een veronderstelling en een complete misvatting. Ga maar eens na hoe geheime diensten en covert operaties echt werken en in mekaar gebokst worden. Dat alleen al kost u maanden werk om dat eens grondig te bestuderen. In de meeste gevallen van covert operaties gebeurt alles enorm gefragmenteerd, in kleinere deeltaken waarbij alle onderdelen geen weet hebben van wie en wat en of er anderen in betrokken zijn. Alles gebeurt bovendien in een zeer strikt militair kader, dwz vele betrokkenen werken aan een miniskule deeltaak in strikte geheinhouding en zien het geheel niet, hebben er zelfs geen weet van. Dikwijls zien ze pas achteraf wat de toedracht is van hun deeltaakske en kunnen ze onder hun militaire eed van geheimhouding niks vertellen tenzij ze hun ganse carriere, gezin en broodwinning op het spel durven zetten. Onlangs is er een onschuldige whistleblower op de proppen gekomen (april 2009), onder de pseudoniem elisabeth nelson. Vlucht 93 is wel degelijk neergeschoten en elisabeth zat erbij wanneer de beslissing genomen werd. De bevelhebbers om het vliegtuig neer te halen zitten zelf niet in het complot, maar hadden geen enkele andere keuze om het vliegtuig neer te halen, aangezien vlucht 93 over een van de zwaarst beschermde militaire basissen vloog en niet antwoordde. Beluister het ganse interview hier Het is weeral een zoveelste druppel in de emmer....... De getuigenis is heel geloofwaardig, maar het kan uiteraard dat er mee geprutst is. En er wordt geprutst door believers, maar het kan evengoed disinformatie zijn vanwege de samenzweerders. Wie zal het zeggen? Al wat men kan doen is zoveel mogelijk "kritisch" lezen, opzoeken, en spitten. Uiteraard dat er veel disinfo is, van beide kanten, laat ons dat niet vergeten, maar dat risico loop je als je zelf meer wil weten dan wat het voorgekauwde nieuws van de mainstrean media ons vertelt. 9-11 is zelfs maar klein bier in het ganse NWO verhaal. The big picture is veel belangrijker en veel veel straffer dan 9-11. Maar het duurt wel jaren vooraleer je de puzzel in mekaar kunt passen. Ik lees geen complottheorie literatuur of complottheorie bronnen. Ik probeer gewoon uit loutere interesse en zonder vooringenomenheid mijn kennis te verdiepen in alle deelgebieden die in het complot en NWO verhaal voorkomen, gaande van NASA en space exploratie tot string theorie, het vaticaan, crop circles, vrijmetselaars etc etc... Pure curiositeit. En het brengt me gewoon tot dezelfde conclusie als de believers... ![]()
![]() |
#9868 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zeg me dan eens hoe ze het gedaan hebben met enkele tientallen? mensen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9869 |
Europees Commissaris
|
![]() Het bewijs is door anderen overvloedig gegeven op tal van websites met tal van bronverwijzingen en niet in het minst op dit forum komt alles ruimschoots aan bod. Ik ga dat hier niet herhalen voor de zoveelste keer.
excuses... waarom? Ik kan verkeerd zijn. Maar u ook. Dat is nu net het verschil: de idiotie van de dissers is dat ze een complot gewoon uitsluiten. Wie is er nu dan eigenlijk paranoide??! Vlucht 93 irrelevant? Wat is dat nu voor zever. Je meent het nog ook blijkbaar. Hoe ze het gedaan hebben? Geen idee. Er zijn tal van mogelijkheden. Ik heb geen toegang tot het bewijsmateriaal en kan mij enkel baseren op wat vele anderen met meer specifieke kennis hebben naar voor gebracht. Motief? Heb ik u al gezegd, dus heb je niet goed gelezen.
![]() |
#9870 |
Europees Commissaris
|
![]() En ik wil er nog dit aan toevoegen: dat interview duurt wel wat langer dan een uur, maar uw antwoord was al na 10 minuten hier geplaatst.
Om maar te zeggen hoe belangrijk het is voor zovelen hier om direct "terug te slaan", onderuit te halen, geen gezichtsverlies te ondergaan, te dissen, etc ipv eens wat constructief en open over die zaken te praten. Soit 9-11 is voor mij maar een prutsdetail in the big picture. Over naar de NWO draad.
![]() |
#9871 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry , maar dat is geen misvatting. Er is veel meer informatie beschikbaar dan velen denken. Een voorbeeld : Op de crash site bij het Pentagon waren de volgende organisaties werkzaam(waarvan velen tussen de brokstukken van de boeing 757 ) Alexandria VA Fire & Rescue, American Airlines, American Red Cross, Arlington County Emergency Medical Services, Arlington County Fire Department, Arlington County Sheriff's Department, Arlington VA Police Department, Armed Forces Institute of Pathology, Bureau of Alcohol Tobacco and Firearms, DiLorenzo TRICARE Health Clinic staff, DeWitt Army Community Hospital staff, District of Columbia Fire & Rescue, DOD Honor Guard, Environmental Protection Agency Hazmat Teams, Fairfax County Fire & Rescue, FBI Evidence Recovery Teams, FBI Hazmat Teams, Federal Aviation Administration, Federal Disaster Medical Assistance Teams, FEMA 68-Person Urban Search and Rescue Teams Maryland Task Force 1, New Mexico Task Force 1, Tennessee Task Force 1, Virginia Task Force 1, Virginia Task Force 2, FEMA Emergency Response Team, Fort Myer Fire Department, Four U.S. Army Chaplains, Metropolitan Airport Authority Fire Unit, Military District of Washington Engineers Search & Rescue Team, Montgomery County Fire & Rescue, U.S. National Guard units, National Naval Medical Center CCRF, National Transportation Safety Board, Pentagon Defense Protective Service, Pentagon Helicopter Crash Response Team, Pentagon Medical Staff, Rader Army Health Clinic Staff, SACE Structural Safety Engineers and Debris Planning and Response Teams, Salvation Army Disaster Services, U.S. Army Corps of Engineers, US Army Reserves of Virginia Beach Fairfax County and Montgomery County, Virginia Beach Fire Department, Virginia Department of Emergency Management, Virginia State Police In totaal ongeveer 9000 mensen , vele getuigen van de 757 brokstukken en stoffelijke resten van diens passagiers . En dan heb ik het dus nog niet eens over New York Laatst gewijzigd door atmosphere : 27 mei 2009 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9872 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zullen wel zo'n mensen zijn maar dat is maar een kleine minderheid zijn van de disbelievers. Ik geloof niet dat ik ooit al een post in die strekking gezien heb op dit forum overigens. De grootste massa vraagt gewoon een concreet bewijs voordat ze de affreuze beschuldiging van duizendvoudige massamoord met voorbedachten rade, die de believers bijna achteloos keer op keer herhalen, serieus willen nemen. Je kan nu wel zeggen dat die bewijzen er zijn, maar dat is dan uw persoonlijke opinie. Bij serieus onderzoek blijven mogelijks vragen onbeantwoord maar geen enkel, lees goed : geen enkel, concreet element wijst er momenteel op dat 9/11 een inside job was. Om dat te omzeilen moet je je geloof dan weer uitstrekken tot een groter complot, waarin dan weer honderden wetenschappers, journalisten en dergelijke zitten. De vraag is : hoe ver kan je dat geloof uitstrekken om de waarheid te blijven verdoezelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9873 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De vraag is, als het om een inside job gaat, hoeveel mensen er nodig zijn om 9-11 te plannen en uit te voeren, zonder dat het uitlekt.
![]() |
![]() |
#9874 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() disbelievers = per definitie "neen, het is geen complot"
![]() |
![]() |
#9875 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om niet te laten uitlekken dat er eigenlijk een raket het Pentagon in vloog is het noodzakelijk om alle bovengenoemde organisaties voor de gek te houden en er voor te zorgen dat ze hun werk niet kunnen doen zoals ze dat gewend zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9876 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld : " WTC 7 stortte in minder dan 7 seconden in " Nog steeds zweeft dit idee rond terwijl de leiders van de truth movement zelfs al hebben toegegeven dat dit totaal niet klopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9877 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
[quote] Hoe ze het gedaan hebben? Geen idee. Er zijn tal van mogelijkheden. Ik heb geen toegang tot het bewijsmateriaal en kan mij enkel baseren op wat vele anderen met meer specifieke kennis hebben naar voor gebracht.[quote] Tja je hebt geen motief en weet niet hoe, maar je bent wel 100% overtuigd dat "ze" "het" gedaan hebben. Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9878 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9879 |
|
![]() En niet vergeten zonder dat er bewijzen gevonden worden die onomstotelijk het tegendeel bewijzen. Ik zie bniet hoe dit kan met minder dan enkele honderden zoniet duizenden.
![]() |
![]() |
![]() |
#9880 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben overigens van mening dat de disbeleivers hun nog onvoldoende inhoudelijke weerstand hebben geboden tegen de alternatieve theoriën .
Het internet staat bol van de filmpjes en sites die altenatieve theoriën promoten . Slechts weinigen nemen de moeite dit goed te weerleggen op basis van inhoudelijke argumentatie . Mij ga je niet betrappen op denigrerende op de persoon gerichte opmerkingen tijdens het voeren van de 9/11 discussie . |
![]() |
![]() |