![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alexandra Colen en een islamietische vrouw (al dan niet in burkini of bikini) op een zedige wijze aan mijn geile blikken onttrokken samen zwemmend in een multicultureel verantwoord zwembad samen converserend over het nut van als vrouw anders maar gelijkwaardig zijnd .. ik zou het toejuichen... Alhoewel ik het er niet eens mee ben : daarom moet de toegelaten apartheidstijd in tijd zeer beperkt blijven. Mijn geile blikken behoud ik dan ook voor die vrouwen die er tegen kunnen...
![]() |
![]() |
#382 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is merkwaardig maar waar : in landen met een lagere, laagste belastingsdruk gaat het eigenlijk niet zo goed. Het ideaal zou zijn : niets verdienen en alles wat men zelfs maar denkt nodig te hebben volkomen gratis krijgen ! Bedenk dat het tegenovergestelde is : geen belastingen betalen en voor alles wat men graag zou hebben zwaar moeten betalen. Het eerste is gunstig voor diegenen die nu arm zijn (of zich arm beschouwen) Het tweede is alleen maar gunstig voor de extreem rijken. De kunst is een "gemiddeld" systeem te ontwikkelen waarvan niemand uitgesloten wordt<>.
![]() |
![]() |
#383 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tot dat er één stierf ,begon die andere buur hem toch niet te missen zekers ... snapt'em ![]() refereert ook naar de topictitel ![]()
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 28 mei 2009 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde, meen ik dat de kans dat Steven zo'n bende tegen het lijf loopt weliswaar bestaat, maar kleiner is dan dat witte jongeren een bende opgefokte allochtonen tegen het lijf lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het zou best kunnen dat nauwelijks enkele jaren nadat u de eeuwige jachtvelden opzocht, de jongeren van dat ogenblik massaal 'foert' zeggen tegen het idee van 'raszuiverheid'. Hoe dan ook zult u niks kunnen doen om welke evolutie dan ook, in welke richting dan ook, te verhinderen of te stimuleren. Ik zal ook niets meer kunnen doen wanneer het mijn beurt is de pijp aan Maarten te geven. Maarten zal met die pijp kunnen doen wat hem belieft. Ik heb me daar ondertussen al bij neergelegd. -------------------------------------------------------------------------------------- Geheel terzijde: vindt u het niet ook ergens een klein beetje 'ironie van de geschiedenis' dat uitgerekend de megalomaan die de wereld effe ging 'verlossen' van 'dé Joden' er in al z'n waanzin voor zorgde dat 'dé Joden' nu machtiger zijn dan ze ooit tevoren waren? Ik stel me zo voor dat die maniak zich onophoudelijk in z'n graf aan het omdraaien is. Hij verdient alleszins niet beter.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Banneling
|
![]() Als Steven zich in dat kader zorgen zou moeten maken, kent ieder normaal mens het antwoord op de vraag : waar is er iets ernstigs mis mee, met Steven of met de BBET-ers ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sinds wanneer heet de vrt zo? Sinds 1 januari 1998. Dat is dus zeer recent. Daarvoor heette het terecht BRTn (van '91 tot '97) en daarvoor gewoon BRT. Citaat:
Twee keer het resultaat van nationalisten als Van den Brande. Citaat:
Nope, ik ben op geen enkele manier met Vlaanderen verbonden. Althans, zo voel ik het niet. Citaat:
Maar ten gronde: het is niet omdat men vanaf eind jaren '90 alles Vlaams en Vlaanderen is gaan noemen dat zich dat ook op die manier in mijn hersenen of emoties heeft genesteld. Citaat:
Citaat:
Het woord 'Vlaming' wordt daar niet vermeld en dat vermeld ik ook zelf niet. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft iets te maken met de voortwoekerende links-rechts tegenstelling in Vlaanderen. Of beter de tegenstelling tussen dom-links en dom-rechts. Daar moeten we dringend vanuit de burgermaatschappij wat aan doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat het zwemmen in zee betreft: ik hoop dat het weldra overal toegelaten wordt in adamskostuum te zwemmen, zonder 'apart' strand voor naaktzwemmers. In al mijn goedheid wil ik degenen die per sé een stuk nylon tussen de billen willen voelen, nog wel een 'apart' 'gekleed' strand toestaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het met je eens dat de kansberekening in dit geval toch gunstiger uitdraait voor Steven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had tot nu toe de stellige indruk dat ik in Vlaanderen geen gevaar liep, maar na wat ik hier in deze thread zoal gelezen heb, stel ik mij ZEER serieuze vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen geringe taak, voorwaar. Dom-links en dom-rechts zullen moeten leren leven met een burgermaatschappij die d�*�*rvoor wil gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En evengoed: iedereen die hier is moet voor de andere het nodige respekt opbrengen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet zozeer een kwestie van centjes.
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |