Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 mei 2009, 15:19   #361
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dat is eenvoudig: een vlaming is géén marokkaan.
Alle Chinezen zijn dus Vlaming
Oud 28 mei 2009, 15:20   #362
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
ik interpreteer niet dat thuis zitten daarmee wordt bedoeld opgesloten zitten. Als ik in het weekend thuisblijf ipv op café ga, ga jij dan ook direct de conclusie trekken dat mijn vriendin mij opsluit? Als je dan echt de puntjes op de i wilt plaatsen, kan thuis zitten evengoed impliceren: thuis tv kijken, of thuis een boek lezen, of thuis zitten vogelen. Voor hetzelfde geld zei yuksel: gaan zwemmen of gaan wandelen in het park.
Yüksel zei dat ze niet KUNNEN gaan zwemmen als ze geen apart zwembad voor moslima's-only hebben, waar ze aangekleed kunnen zwemmen. En dat zou hij zeer erg vinden.

Dus moeten er aparte zwemuren komen waar aangeklede moslimas apart kunnen zwemmen in openbare zwembaden.

En ik wil dan aparte zwemuren waar infidels only kunnen komen zwemmen ZONDER GEILE MOSLIMBLIKKEN. maar dan ben ik racist.

d�*t is het verschil.

Dat ik niet meer KAN gaan zwemmen, noch mijn dochters als we geen infidels)-only uren krijgen zal heel de wetstraat aan hun reet roesten! zolang fatima en aisha maar in hun burka in het water kunnen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 15:51   #363
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Met 'Vlamingen' heeft dit niets te maken. Dat is een kunstmatig begrip. Er is niet zoiets als een 'Vlaams' volk, wel bestaat er een Nederlandssprekend gedeelte van België.
nu ben je om de hete brei aan het heenfietsen.

tuurlijk zijn er grote culturele verschillen tussen A'penaren en oostvlamingen maar beiden voelen zich, en erkennen de andere als, vlaming.

ik wil het u nog eens horen zeggen dat mensen uit vlaanderen geen vlamingen zijn maar Nederlandstalige belgen
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 16:09   #364
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dus moeten er aparte zwemuren komen waar aangeklede moslimas apart kunnen zwemmen in openbare zwembaden.
Fout: je hoeft geen aangeklede moslima te zijn om tijdens die uurtjes te gaan zwemmen. Het volstaat dat je een vrouw bent.
Alleen mannen komen er op dat moment niet in. Als man vind ik dat niet erg. Ik begrijp niet waarom je het als vrouw erg zou vinden.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 16:11   #365
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht

tuurlijk zijn er grote culturele verschillen tussen A'penaren en oostvlamingen maar beiden voelen zich, en erkennen de andere als, vlaming.

ik wil het u nog eens horen zeggen dat mensen uit vlaanderen geen vlamingen zijn maar Nederlandstalige belgen
Ik ben Antwerpenaar en ik voel mezelf geen Vlaming. Ik heb met Vlaanderen niets te maken.
Vlaanderen is de andere kant van de Schelde: West- en Oost-Vlaanderen. Als Vlaanderen tot in Limburg reikt, waarom heet Oost-Vlaanderen dan Oost-Vlaanderen terwijl het in het Westen van dat Vlaanderen ligt?

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 16:16   #366
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yüksel zei dat ze niet KUNNEN gaan zwemmen als ze geen apart zwembad voor moslima's-only hebben, waar ze aangekleed kunnen zwemmen. En dat zou hij zeer erg vinden.

En ik wil dan aparte zwemuren waar infidels only kunnen komen zwemmen ZONDER GEILE MOSLIMBLIKKEN. maar dan ben ik racist.

d�*t is het verschil.

Dat ik niet meer KAN gaan zwemmen, noch mijn dochters als we geen infidels)-only uren krijgen zal heel de wetstraat aan hun reet roesten! zolang fatima en aisha maar in hun burka in het water kunnen!
Kijk : ik ga onmidelijk protesteren als er aan de ingang van een zwembad iemand gaat vragen wat mijn religie is. In de USA had mijn dochter zoiets in een fitnesscentre : ze moest voor één enkel bezoekje aan deze commerciële instelling opgeven van welke kerk ze lid was ; vermits ze van geen enkele kerk lid was, vond men haar erg verdacht - de toelating tot de turntoestellen was bijgevolg slechts éénmalig.

Als je geen geile mannenblikken kan verdragen van moslims of andere : welkom op het aparte zwemuurtje voor vrouwen : behalve moslima's zal je er nog diverse andere multicultureel verantwoorde vrouwen aantreffen. diegenen die de verscheidenheid niet aankunnen moeten helaas thuisblijven of een privé gelegenheid afhuren. Het scheiden van sexen op zeldzame uurtjhes is de maximale toegeving die in deze maatschappij mogelijk is, denk ik... Een uurtje gemengd voor de sekte van sexmaniakken en gluurders zou ook mogen van mij, maar er zijn voldoende fatsoensrakkers die dat dwarsbomen.

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 16:20   #367
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik ben Antwerpenaar en ik voel mezelf geen Vlaming. Ik heb met Vlaanderen niets te maken.
Vlaanderen is de andere kant van de Schelde: West- en Oost-Vlaanderen. Als Vlaanderen tot in Limburg reikt, waarom heet Oost-Vlaanderen dan Oost-Vlaanderen terwijl het in het Westen van dat Vlaanderen ligt?
Meeuwarig zei de goede Antwerpenaar .. en achter Kontich wonen er ook nog mensen..

Buiten Antwerpen zijn er die van over het water, boerkes van de Kempen,
Ollanders & achter Kontich wonen er ook nog mensen...

Om zich in Antwerpen Vlaming te noemen moet ge al minstens geïmmigreerd zijn van ergens aan de zee of zo...

Den enige C&A waar als ze hemden maat 48 verkopen is op de Meir.

Tempo toleras
sed vero aperas
Oud 28 mei 2009, 16:21   #368
De Waal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik viel bijna van mijn stoel toen ik zonet in Ter Zake hoorde dat Annemans niet kon antwoorden op een basisvraag voor een nationalistisch partij. Wie of wat is een Vlaming ?
Waarom verwonderd mij dat niet, het enige dat zijn partijtje kan is onverdeeldheid haat en vuiligheid uitspuwen, het word tijd dat jullie ogen opengaan
[IMG][/IMG]
De Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 16:25   #369
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Bestaan er dan criminele Vlamingen ?

Tempo toleras
sed vero aperas
Oud 28 mei 2009, 16:44   #370
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Persoon X wordt geboren uit een blanke Australische moeder en vader. Wordt op 9 maand oude leeftijd geadopteerd door een Vlaams, katholiek gezin.

Vlaming?
Neen, zeker niet. Ik heb zelfs een grote hekel aan dergelijke adopties.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 16:47   #371
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Persoon X wordt geboren uit een blanke Australische moeder en vader. Wordt op 9 maand oude leeftijd geadopteerd door een Vlaams, katholiek gezin.

Vlaming?
Onze paus-aanbidder moet natuurlijk ook weten of betrokkene zijn eerste kommunie gedaan heeft, en geen onkatolieke voorhuwelijksbetrekkingen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 16:51   #372
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kapitein Nemo Bekijk bericht
P.S. Ik ken mensen die hier nog maar een paar jaar zijn en onze taal al beter schrijven dan jij.
Taal is bijkomstig.

Een Congolees mag nog zo goed de Nederlandse taal spreken en schrijven, het blijft een Congolees en geen Vlaming.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 16:52   #373
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel graag even Antwerpen-Linkeroever teruggeven in dat geval.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 16:59   #374
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Neen, zeker niet. Ik heb zelfs een grote hekel aan dergelijke adopties.
Ander voorbeeld: een vondeling van Duitse origine, geadopteerd door een Nederlandssprekend Belgisch gezin. Een Vlaming?
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 17:01   #375
system
Banneling

Standaard

Citaat:

Dan hebt u goed gehoord.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 17:01   #376
L. J. Brutus
Minister-President

L. J. Brutus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Antwerpen heeft pertang evenveel banden met Vlaanderen als met Brabant.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 17:12   #377
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
multicultureel verantwoorde vrouwen aantreffen. .
We kennen nu de ideale leefwereld van Roger Verhiest. De wereld van multicultureel verantwoorde vrouwen. Islamitische en Vlaamse Alexandra Coolens in het kwadraat, compleet verpakt, en behalve full time aan de haard en in de keuken, 1 keer in de week in burka in het zwembad, afgeschermd door Rode Ridder Roger himself tegen denkbeeldige sexmaniakken die aparte zwemuurtjes eisen.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 17:13   #378
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik heb met Vlaanderen niets te maken.
yeah right.
waar staat vrt voor denkt ge? en waar is uw brabantse zender? hoe heet jouw regionaal parlement? vlaams of brabants parlement?
heel uw zijn is met vlaanderen verbonden. Brabant maakt vandaag gewoon deel uit van Vlaanderen.
en kom niet af met 200 j geleden aub

Citaat:
nu ineens omdat het zo in uw kraam past.
kom in het buitneland en ge zult u altijd belg/vlaming noemen. iets anders beweren is jezelf blaasjes wijsmaken.
nooit zult ge afkomen met nederlandstalige belg, brabander en/of andere aanverwante varianten.

Laatst gewijzigd door 1207 : 28 mei 2009 om 17:16.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 17:16   #379
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
yeah right.
Voor zijn subsidies waarschijnlijk wel ....

Laatst gewijzigd door Dimensie : 28 mei 2009 om 17:16.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2009, 17:40   #380
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Vlaming zijn is niet meer dan een abonnement op levenslange belastingsdruk; betalen en zwijgen.

We hebben het hier toch zo goed, jaja altijd gemakkelijk vergelijken met slechter.

Er zijn gewoon teveel mensen op deze kleine oppervlakte en dan nog eens een half beleid dat de boel gans doet vierkant draaien.
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be