![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle Chinezen zijn dus Vlaming
![]()
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus moeten er aparte zwemuren komen waar aangeklede moslimas apart kunnen zwemmen in openbare zwembaden. En ik wil dan aparte zwemuren waar infidels only kunnen komen zwemmen ZONDER GEILE MOSLIMBLIKKEN. maar dan ben ik racist. d�*t is het verschil. Dat ik niet meer KAN gaan zwemmen, noch mijn dochters als we geen infidels)-only uren krijgen zal heel de wetstraat aan hun reet roesten! zolang fatima en aisha maar in hun burka in het water kunnen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
tuurlijk zijn er grote culturele verschillen tussen A'penaren en oostvlamingen maar beiden voelen zich, en erkennen de andere als, vlaming. ik wil het u nog eens horen zeggen dat mensen uit vlaanderen geen vlamingen zijn maar Nederlandstalige belgen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alleen mannen komen er op dat moment niet in. Als man vind ik dat niet erg. Ik begrijp niet waarom je het als vrouw erg zou vinden.
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is de andere kant van de Schelde: West- en Oost-Vlaanderen. Als Vlaanderen tot in Limburg reikt, waarom heet Oost-Vlaanderen dan Oost-Vlaanderen terwijl het in het Westen van dat Vlaanderen ligt?
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je geen geile mannenblikken kan verdragen van moslims of andere : welkom op het aparte zwemuurtje voor vrouwen : behalve moslima's zal je er nog diverse andere multicultureel verantwoorde vrouwen aantreffen. diegenen die de verscheidenheid niet aankunnen moeten helaas thuisblijven of een privé gelegenheid afhuren. Het scheiden van sexen op zeldzame uurtjhes is de maximale toegeving die in deze maatschappij mogelijk is, denk ik... Een uurtje gemengd voor de sekte van sexmaniakken en gluurders zou ook mogen van mij, maar er zijn voldoende fatsoensrakkers die dat dwarsbomen.
![]() |
![]() |
#367 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Buiten Antwerpen zijn er die van over het water, boerkes van de Kempen, Ollanders & achter Kontich wonen er ook nog mensen... Om zich in Antwerpen Vlaming te noemen moet ge al minstens geïmmigreerd zijn van ergens aan de zee of zo... Den enige C&A waar als ze hemden maat 48 verkopen is op de Meir.
![]() |
![]() |
#368 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[IMG] ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bestaan er dan criminele Vlamingen ?
![]() |
#370 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, zeker niet. Ik heb zelfs een grote hekel aan dergelijke adopties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze paus-aanbidder moet natuurlijk ook weten of betrokkene zijn eerste kommunie gedaan heeft, en geen onkatolieke voorhuwelijksbetrekkingen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
|
![]() Citaat:
Een Congolees mag nog zo goed de Nederlandse taal spreken en schrijven, het blijft een Congolees en geen Vlaming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Banneling
|
![]() We kennen nu de ideale leefwereld van Roger Verhiest. De wereld van multicultureel verantwoorde vrouwen. Islamitische en Vlaamse Alexandra Coolens in het kwadraat, compleet verpakt, en behalve full time aan de haard en in de keuken, 1 keer in de week in burka in het zwembad, afgeschermd door Rode Ridder Roger himself tegen denkbeeldige sexmaniakken die aparte zwemuurtjes eisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() yeah right.
waar staat vrt voor denkt ge? en waar is uw brabantse zender? hoe heet jouw regionaal parlement? vlaams of brabants parlement? heel uw zijn is met vlaanderen verbonden. Brabant maakt vandaag gewoon deel uit van Vlaanderen. en kom niet af met 200 j geleden aub Citaat:
kom in het buitneland en ge zult u altijd belg/vlaming noemen. iets anders beweren is jezelf blaasjes wijsmaken. nooit zult ge afkomen met nederlandstalige belg, brabander en/of andere aanverwante varianten. Laatst gewijzigd door 1207 : 28 mei 2009 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Dimensie : 28 mei 2009 om 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
|
![]() Vlaming zijn is niet meer dan een abonnement op levenslange belastingsdruk; betalen en zwijgen.
We hebben het hier toch zo goed, jaja altijd gemakkelijk vergelijken met slechter. Er zijn gewoon teveel mensen op deze kleine oppervlakte en dan nog eens een half beleid dat de boel gans doet vierkant draaien. |
![]() |
![]() |