![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 's Nachts? Die komt niet 's nachts. Voor zover ik weet.
Maar mocht het u een troost zijn, ik werk voor mijn boterham.
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Maar ik vind het uitstekend wat die rechter gedaan heeft!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ge dat niet bedoelt, dan vind ik dit zo afschuwelijk dat ik er niet meer in slaag om verder te diskuteren met jou, dan vind ik je een onmens. Citaat:
Begin jij maar iets te doen met een man die al elf korrektionele veroordelingen op zijn boekje heeft staan, de laatste van februari dit jaar, en die nu al terug voor de rechter staat. Ik denk zelfs dat de toch zo al naïeve groenen! niet durven beweren in of buiten een verkiezingsperiode dat zulke mensen niet thuishoren in 't gevang. Overigens inderdaad sjapo voor rechter DeSmet. Hij kon natuurlijk ook gaan staken, om te protesteren tegen al het zinloze gevolg van zijn werk ... bla bla ... maar hier geeft hij een deftige sjot in de teelballen van de verantwoordelijken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Even een essentiële vraag voor de benadeelde van Saïd Twasweertedenken . Nu deze is vrijgesproken, wie gaat voor de kosten opdraaien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat wist die rechter natuurlijk ook; daarom dat hij met die stunt uitpakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() beetje kleuterachtig van die rechter. "ah jullie doen jullie werk niet? awel ik ook niet, nem!".
als hij iets wilt veranderen, dat hij dan in de politiek gaat.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vraag me eigenlijk af waarom ze in beroep gaan, ie zal ondertussen toch wel al genoeg 'voorwaardelijke' straffen hebben zekers? Dat ze beginnen met die eens te laten uitzitten.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Omdat hij op heterdaad betrapt is, tiens. En dus een veroordeling moet krijgen. En omdat het slachtoffer bij een niet veroordeling geen recht heeft op schadevergoeding. Daarom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Denkt ge dan dat bij een veroordeling die kerel ooit zijn geld gaat zien? Naiveling
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals burgers recht hebben te eisen dat de overheid haar eerste opdracht (veiligheid) ernstig neemt, zo heeft een rechter het recht te eisen dat politici de infrastructuur nodig voor een goede werking van het gerecht voorzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
![]() Citaat:
Zolang de uitgesproken straffen niet uitgevoerd worden doen die kerels lustig verder, hoe zou je zelf zijn? En dat terugbetalen, wa gaan ze doen? Zijn zwart geld aanslaan? Een procent van de opbrengst van zijn diefstallen? Pas op, wettelijk gezien moeten ze inderdaad in beroep gaan, maar zoals die strafrechter zegt is het nutteloos zolang ze effectief niet moeten zitten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Schepen
|
![]() Prachtig,
en De Clerck maar leuteren, omdat de onmacht van de slappelingen van de traditionele partijen wordt aangeklaagd en dat doet zeer! Harde aanpak van harde criminelen! Zachte heelmeesters, stinkende wonden en in Belgie loopt de etter al lang over! en die Saïd: buiten ermee! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() De Clercq zit teveel op Facebook.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bij een veroordeling heeft het slachtoffer een rechtsgrond om haar schade te claimen. Eventueel bij haar verzekering. Vanuit jouw redenering iedereen dan maar vrijspreken? Aja, ze betalen toch hun toegebrachte schade niet. |
|
![]() |
![]() |