![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het VB dat op geen enkele manier homo's bedreigt heb je bakken kritiek maar op de islamitische landen die die bedreiging werkelijk uitvoeren heb je dan weer geen kritiek. Dat noemen ze ......... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Daarmee zij de Joden nu al ruim 4000 jaar bezig, de Katholieken 2000 en de Moslims ook al lang genoeg. - Om te weten wat zij/wij er hebben van teweeggebracht, volstaat het dit Forum te lezen. TRIESTIG!!! Ik ben echt beschaamd; en U? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het één heeft niets met het ander te maken. Het alternatief voor het VB is NIET een mullah die aan de macht komt. Dat is jouw verbeelding, die tevens goed werk levert. Laatst gewijzigd door anoniempje : 31 mei 2009 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Gouverneur
|
![]() EN het VB vormt wel degelijk een dreiging voor de homo's: ze zijn namelijk tegen het homohuwelijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Gouverneur
|
![]() Het gaat hem niet om individuele politici, het gaat hem om partijprogramma's. Maar mijn vraag was, denk jij dat het alternatief voor VB een mullah is die aan de macht komt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar het heeft geen zin daarover beschaamd te zijn. Gij zijt daar toch niet voor verantwoordelijk? Of wel? Ge hoeft daarom niet mee te doen aan de miserie, da's nog iets anders. En ge moet u alleszins niet laten doen. 't Beste nog, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stem niet alleen VB voor hun vreemdelingenstandpunt hoor. Nog belangrijker vind ik hun streven naar een Vlaamse onafhankelijkheid, eindelijk verlost van die Waalse graaiers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarbij ook nog even de opmerking dat zelfs met de belasting foezelende autochtonen nog altijd bijdragen aan de staatskas, zij het wat minder dan de grijpgrage linkse overheid had gezien. Een illegaal betaalt niets aan belastingen en draagt dus niets bij aan de staatskas. Neen gansje, driewerf neen. "Wij" reageren op die minderheid omdat een significant aandeel van die minderheid gemiddeld veel vaker niet werkt dan wel, veel vaker crimineel crimineel gedrag vertoont, veel vaker voor overlast zorgt, veel vaker bizarre religieuze eisen meent te moeten stellen en veel vaker in alle negatieve statistieken bovenaan staat. Dat heeft dus niets met racisme van de autochtoon te maken, maar alles met het gedrag van die minderheid. Dat afdoen met het woord racisme is niet alleen oliedom, maar het getuigt ook van een bijzonder eenzijdige en kortzichtige visie op bepaalde zaken (=stoute autochtonen discrimineren 'verrrijkende' allochtonen). Schieten op de boodschapper wordt zoiets ook wel genoemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
U kan geen vreemdelingen, moslims, Walen, Homo's e.d. uitstaan... . U moet een triestig leven hebben me dunkt. Een leven vol frustratie en haat... . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- het vreemdelingenbeleid (voor zover we van beleid kunnen spreken) - massa-migratie en de impact hiervan - de buitenproportionele criminaliteit waarmee een bepaalde groep migranten zich van generatie op generatie in het nieuws werkt - sociale fraude , ook al een geliefkoosde bezigheid bij diegenen die de maatschappij officieel komen verrijken. - mensen met een andere mening dan diegene die de linkse multikulfascisten door ieders strot willen jagen Een leven vol haat en frustratie .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En we zijn weer weg..... zij, zij, zij, Moslims dit, negers dat, Chinezen zo.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() Die worden binnenkort electoraal buiten spel gezet.
Ik vraag mij af wat de teletubbieclub van Spa al voor zichzelf geregeld heeft. Want dat ze een electorale mokerslag verwachten, dat is duidelijk. Bij welke bank zou Caroline bestuurder worden? En Johan, welke graaipostjes zou die in reserve liggen hebben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank u voor uw bezorgheid over mijn leven maar dat is voor niets nodig. Ik heb een goed leven en kan doen wat ik wil. ![]() En mistoestanden aanklagen heeft niets te maken met frustratie of haat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Gouverneur
|
![]() Goh ik weet niet of die mensen zo vervuld zijn met haat. Ik heb wel medelijden met ze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |