![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. Dank om eindelijk een beetje complexiteit in de discussie te brengen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...en onderlinge gevechten mogen dan misschien gestopt geweest zijn in hun kleine 'ambt'stermijn - 'andere' gewelddadige gingen daarentegen betwijfel ik. Kallikles, religieuze gronden doen er wel degelijk toe. Wat die bezetting' betreft; U kan best de verantwoordelijke daarvoor aanspreken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwen, als de ICU haar zin zou krijgen was heel Somalië al lang 1 grote islamitische staat - Vrede!!!
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 9 juni 2009 om 01:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zij hebben wel uit eigen initiatief gehandeld, zij voerden geen ter dood veroordeling uit, uitgesproken door één of andere religieuze fanaticus , op grond van een boekje vol griezelverhalen. Het zijn gewoon misdadigers, die ook wel zullen weten dat ze misdaden begaan. Het verschil met een religieuze moordenaar is dat deze laatste denkt dat hij god's wil laat geschieden, en zich niet in het minste als een misdadiger ziet. En voor mij is dat wel degelijk een groot verschil . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk, voor mij mogen die soldaten zelf ook geroosterd en verkracht worden ( mischien niet in die volgorde ), samen met de moordenaar van Van Gogh . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, laten we daarom ophouden met misdaden aan volkeren of religies toeschrijven en op een hoger niveau discussiëren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...ahaj - ik was vergeten dat U altijd op hoog niveau zit - boven de kleinburgerlijken - de kastelozen - sorry, ik kan U niet helpen, ben te min.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal erg simplistisch, en men kan altijd gemakkelijk het argument omdraaien. Maar dan krijgt men een modergevecht, zoals hier draad na draad bezig is, b.v. tussen witte roos en uzelf, wat natuurlijk nergens toe leidt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS: In het debat met de witte roos was u bij momenten werkelijk hysterisch; af en toe was er zelfs een Marie-Rose Morelgehalte.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 10 juni 2009 om 00:08. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt een mooie gedachte maar is dit werkelijk zo? Wie mensenrechten verdedigt kan zich onmogelijk vinden in de rechtspraak van de sharia, steniging vanwege overspel lijkt me barbaars! Evenals ophangen van tieners omdat ze homo zijn, misdaden waarvoor je geen volk wat onder een dictatuur leeft verantwoordelijk kan houden maar toch wel minstens de ideologie van de dictatuur zelf . En wat als ene volk de ideologie van een dictatuur steunt, hoe zit het dan met verantwoordelijkheid?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooowh - en 'de' roos was steeds erg objectief en onbevooroordeeld, ja? Ook toen de moord op van Gogh vergeleken werd met een idioot die een mep kreeg van een andere idioot? Was dat misschien mijn hysterie - omdat ik wel nog waarde hecht aan een mensenleven en een brutale - let wel - religieuze moord anno 21ste eeuw - NIET in het belachelijke trek in tegenstelling tot U en 'de' roos - diezelfde roos zit hier al dagenlang deze onmenselijkheden, moorden te minimaliseren, recht te praten, te mierennneuken over HOE de moord zou moeten genoemd worden, van dat mensenleven dat werd weggenomen, excuse me for being human - ik veroordeel die militairen net zo erg als dat ik om het even wie veroordeel die gruwelijke, criminele feiten pleegt - U hebt mij er nooit op kunnen betrappen dat ik die dingen goedpraat, minimaliseer, ridiculiseer, probeer recht te praten, ja zelfs bijna verdedigen en vergoelijken. Voor mij heeft 'elk' leven waarde, was DAT mijn hysterie? Marie Rose Morel ken ik nauwelijks, ik had nooit eerder over haar gehoord dan sinds haar ziekte, ik wist niet eens tot welke partij ze behoort. Ik ken trouwens maar 1 naam van die partij en dat is De Winter, ken er NIEMAND anders, heb je al eens verteld dat ik niet VB stem - er dus ook niemand ken - mijn anti-islam komt niet van het VB, maar rechtstreeks uit het lezen en bestuderen van - de *heilige* koran en de rest van de *heilige* islamitische geschriften. Ahjah wacht, ik zal U even inlichten voordat U nog meer persoonlijke aanvallen wil doen en insinuaties maken op mijn privé-leven: Mijn ex - en ja - ik had er maar 1 - is op 7 juli 2007 om 1.45 uur overleden aan kanker in de palliatieve afdeling van het ZOL te Genk - 17 maanden na het overlijden (een doodrijder reed aan een snelheid van dicht tegen de 150/160 km/u op een weg waar maar 70 mocht) van onze zoon, ons enig kind! Hij was toen al mijn 'ex' - ik woonde reeds in Spanje en hij nog steeds in Blg. - toen ik het nieuws hoorde dat hij kanker had ging ik terug naar Blg. om hem bij te staan, te helpen waar ik kon, ondanks dat ikzelf een wrak was van verdriet en ellende, om te zorgen voor praktische zaken - maar vooral om te praten, te luisteren naar zijn pijn, angsten, verdriet en eenzaamheid, angst voor de pijn, het onbekende, ik was bij hem toen hij overleed na een pijnlijke strijd. Hij (als bevooroordeelde ex volgens U) hield nog steeds van me, heeft nooit opgehouden van me te houden en heeft nooit van een ander gehouden volgens zijn eigen woorden - ja dat is waarschijnlijk idd niet objectief. U, in al Uw superioriteit , zelfoverschatting, meerderwaardigheidscomplex vergeet dat er achter elke nick een mens schuilgaat, een mens met zijn of haar kleine en grote verdrietjes en elk een eigen verhaal - ik heb daarom GEEN nood aan Uw opmerkingen en insinuaties - ik doe dat ook niet bij U noch een ander - ik ben waarschijnlijk hysterisch - in Uw ogen en vele anderen - maar zal NOOIT een persoonlijke aanval doen op iemands privé-leven, want niemand weet wat er achter schuilgaat. JA, ik hecht enorm veel waarde aan een mensenleven omdat ik weet wat het waard is en hoe snel het weg is, ook onrecht veroordeel ik ten stelligst, ELK onrecht, om het even uit welke hoek het komt!!! ...en ik zal die satanische doodscultus die zichzelf een religie noemt blijven verafschuwen! No matter what you say of hoe kleinburgerlijk U dat wel vindt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alléz, de communotaire problemen blijven nie enkel beperkt tot de frans\vlaamse betrekkingen blijkbaar.
![]() |