![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik vraag het me vaak af.
Overal zie ik vreemdelingen !!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Misschien verhuizen naar West-Vlaanderen? Laatste keer dat ik er was weinig vreemdelingen gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo moest ik enkele jaren geleden naar de controledokter van het werk. Nu was dat voor de eerste keer een andere tegenover de andere jaren. Een collega was er al geweest en had mij ongeveer de weg uitgelegt. Ik met het openbaar vervoer ernaar toe en dan moest ik nog een 10 minuutjes te voet gaan. Ik vond dat adres eerst niet en heb 6 !!! mensen aangesproken om de weg te vragen, tevergeefs, geen enkele kende Nederlands en dit in een Vlaamse stad als Antwerpen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, jij bent nog de enigste. zelf je familie is in feite allochtoon. wist je niet hé?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hallo, ik woon nog in Vlaanderen. Waar wonen de Vlamingen dan? Of ben ik nu opeens ook een vreemdeling? Hoogst waarschijnlijk wel dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Wat is een vreemdeling?
Wat is een Vlaming? Wat ben jij?
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan zeker de overbevolking van het westen, want in de derdewereldonderontwikkeldelingen stierven ze bij bosjes dus die deden niet aan overbevolking. Dat waren WIJ, de bospoepers die dan nog hun kinderen van eten en kleding voorzagen.(ze konden toen nog niet zo goed tellen, nu blijkt dat de onderontwikkeldelingen zich te pletter poepen omdat wij ze enkel geld en gee werk meer geven en ze vertienvoudigen zich dus op de kortst mogelijke tijd) Nu zijn WIJ degenen die vergrijzen (wat natuurlijk ook zeer FOEI is, sterven vlak voor je op pensioen gaat is aanbevelingswaardig, zolang je het maar niet doet middels het roken van sigaretten want dat vinden ze niet zo leuk, tenzij je gewoon de taksen apart zou betalen en je je verder bezighoudt met het oproken van je net bemest gras of zoiets (wiet noemen ze dat geloof ik) - boven je open haard gaan hangen mag ook niet want dan warmen de saharalingen zich weer teveel op en stel je voor dat de noordzee dan overstroomt) maar nee, we werden toendertijd zeer "algemeen verantwoordelijk voor de gehele wereld" opgevoed en we hebben dus leren poepen met de pil. De verrijking komt, wees gerust. Binnen vijftig jaar ziet het hier uit zoals in de middeleeuwen met wat meer zand: de Sahara is in opkomst; de middeleeuwers zijn er al en de kleinkinderen van de mie Vogelsen moeten zelfs al niet meer onder de zonnebank vermits haar dochter "gepakt" werden door lekker lichtbruine verrijkers. (snap j'm? verrijken... geen zonnebank meer moeten betalen? zie je wel dat je verrijkt!).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 maart 2009 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is een terechte kritiek. Maar analyseer je ook waarom dit komt? Bekritiseer je ook het internationale kapitalisme dat voor deze immigratie verantwoordelijk is? Bekritiseer je ook die krachten die ghetto's van vreemde subproletariërs creëren om de Vlaamse samenleveing te verdelen en te verzwakken?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Wie geboren en getogen is in VL en enkel Nederlands spreekt; maar in Oreye woont, is geen Vlaming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Een liefhebber van bureaucratie.
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De man komt gewoon op voor zijn Vlaamse eigenheid. Daar is op zich niets mis mee. Alleen lijkt het VB de laatste tijd meer geïnteresseerd in de verdediging van de VS en Israël dan in de verdediging van Vlaanderen...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het spijt me, mij duidt het eerder op een onberedeneerde angst dat uit een halsstarrige bekrompenheid is voortgevloeid. Zeer nefast voor een gezonde maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, als je in Molenbeek rondloopt, ooit een oervlaamse gemeente, en je bent Vlaams-nationalist, dan kan ik begrijpen dat je je niet gelukkig voelt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bah, ik denk anders niet dat de doorsnee Brusselse bourgeois-FDF'er er zich meer op zijn gemak zou voelen, hoor.
|
![]() |
![]() |