![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Zolang je dat niet gedaan hebt, is speculeren over de herkomst van de kopers volkomen zinloos. Je verwart trouwens kopers van Leeuwenvlaggen met Vlaams-nationalisten. En hoe je die laatsten wil tellen ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | ||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb de genoemde partijen een aantal keer veranderd en vergeten de adjectieven mee aan te passen. Dom van mij. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik bedoel daar dan wel mee: Oost-Vlaanderen en West-Vlaanderen. Ik weet in Antwerpen, Vlaams-Brabant en Limburg wonen ook wel Vlaams-nationalisten. Maar in tegenstelling tot Oost en West-Vlamingen zijn dezen geen echte Vlamingen omdat deze geen geschiedkundige band met Vlaanderen hebben.