![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pedofilie wordt niet apart geboden, maar moslims moeten wel leven naar het voorbeeld van Mohammed en Mohammed neukte graag met meisjes van negen jaar... dus?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Minister-President
|
![]() gelukkig dat het nu niet het jaar 600 is ofzo.. ze zouden al lang klaarstaan met hun "hooivorken en toortsen", niet veel beter dan mohammed zelf.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 18 juni 2009 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
en omdat er nooit iets spannendst was op tv hebben zij maar liefst de daders nooit kunnen oppakken. Gerechtelijke dwaling noemen ze dat nu!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat weet ik. Ik zij daarom ook 'bepaalde personen'. Degene die ik bedoel zullen zich wel aangesproken voelen. U bent trouwens ook 1 van de personen waarvoor ik respect heb, ookal staan we niet aan dezelfde kant van de lijn. "Als je hem gaat verdedigen." Het is niet mijn bedoeling om 'Mohammed' te verdedigen. Ik verafschuw bepaalde dingen wat die man gedaan heeft. Ik probeer echter alles van 2 kanten te bekijken en alle factoren die erin meespeelden te ontleden en te bestuderen. Ik probeer gewoon mijn eigen kritische mening te vormen over die persoon. Ten eerst is het NIET mijn bedoeling om het op te nemen voor de 'extremistische minderheid' onder de moslims, maar wel voor de gematigde moslims die zelf het slachtoffer zijn/worden van die extremisten. Kijk naar wat er in Iran, Afghanistan en Pakistan gebeurt. Het Pakistaanse leger bestrijdt de extremistische taliban, een organisatie die ze enkele jaren geleden nog steunden. Dorpen in het Talibangebied richten eigen milities op om diezelfde taliban te bestrijden. Mensen komen massaal op straat om te protesteren tegen de taliban. In Iran kiest men resoluut voor een gematigd bestuur. Het is duidelijk dat de grote meerderheid van de moslims het 'extremisme' verwerpt. Het is net voor die mensen dat ik het opneem. Deze worden door zowel hun 'extremistische' "broeders" als door de 'islambashers' een schuldgevoel aangepraat. 'Wij' als buitenstaanders moeten deze mensen niet veroordelen voor wat een kleine minderheid op zijn geweten heeft, want zo dwingen we hen juist naar die extremistische kant. Wij moeten hen naar onze kant trekken, weg van het extremisme. Dat, en niets anders, is mijn bedoeling! Ten tweede ben ik zeer geïnteresseert in het verleden, de geschiedenis en alles wat daar rond hangt. Ik interesseer dus ook in de islamistische cultuur en geschiedenis, iets wat niet verboden is me dunkt. Vroeger was ik er heilig van overtuigt dat de 'kruisvaarders' de goeden waren en de 'Saracenen' de slechten enz... . Echter, hoe meer ik over dat onderwerp las, hoe meer ik mijn mening moest herzien. De islamieten waren helemaal niet zo 'slecht' als men ons wou laten geloven. Ze hebben onze Westerse cultuur zelfs verrijkt met allerlei wetenschappen, kennis en literatuur. Natuurlijk besef ik maar al te goed dat niet alle kennis rechtstreeks van hen kwam, en natuurlijk waren niet alle islamieten 'milde' bezetters. Toch waren ze over het algemeen niet zo 'slecht' men bepaalde mensen hier verkondigen. Vaak hadden de Christenen en Joden het in islamitische landen beter dan vele Christenen en Joden in Christelijke landen. Kijk maar naar de domaniale maatschappij in West-Europa, waar 'horigen' en 'lijfeigenen' zogoed als geen rechten hadden. Ze mochten zelfs niet het domein van hun heer verlaten. Ik zou snel gekozen hebben. "Je wordt niet geviseerd." Daar lijkt het anders wel op. Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 18 juni 2009 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
omdat in de koran staat dat het verboden is om sex te hebben voor de eerste bloeding en zoals je wel weet, geachte sharia-kenner. de koran primeert voor het leven van mohammed in de sharia. dus het is nog altijd verboden. maar ja, je verdraait graag de feiten , we kennen dat al van je
![]() |
![]() |
#267 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De koran staat pedofilie/kindhuwelijken toe. Uw 'profeet' mohammed is immers het 'goede' voorbeeld om volgen. Koran 65.4. "En indien gij twijfelt aangaande diegenen uwer vrouwen, die geen menstruatie meer verwachten, haar (wacht) periode is drie maanden, hetzelfde geldt ook voor degenen die haar menstruatie nog niet hebben gehad. En de wachtperiode voor de zwangeren duurt tot zij verlost zijn. En degenen die Allah vrezen, zal Hij van het nodige voorzien door Zijn gebod. " Islam laat huwelijk en sex toe met een baby meisje van amper een dag oud. aya 65.4. Bekijk dit fimpje http://www.youtube.com/watch?v=iuXSnR30oMM
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 18 juni 2009 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ijzer werd toen warm gesmeed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien U dit haatzaaien vindt, is het dan ook haatzaaien om te verklaren dat Hitler onder de huidige juridische normen een incestueuze relatie had met zijn minderjarig nichtje, wat ook als kinderverkrachting wordt beschouwd. vindt U dat haatzaaien of niet? ps/ het helpt wel niet om steeds maar diezelfde cursus van je lievelingsleraar te herhalen hoor. we weten nu al wat er in je hoofd werd gepropt. Ik doe allang d emoeite niet meer om er nog evenwicht in te brengen. Toch wil graag weten of zeggen dat Hitler zijn minderjarige nichtje een incestueuze verhouding had als haatzaaien moet worden beschouwd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juni 2009 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
goeie poging om dat uit nzijn context te halen, jammer genoeg mislukt voor je trouwen is niet gelijk aan sex hebben. ( en niet dat ik dat trouwen goedkeur voor in het geval je denkt dat ik het daarvoor opneem.... )
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 18 juni 2009 om 15:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees rustig mee: Citaat:
De titel die je aan deze thread hebt gegeven slaat eveneens nergens op. De Oostenrijkse rechtbank spreekt zich uiteraard niet uit over de vraag of Mohammed een pedofiel was of niet. Problemen met migratie of extremistische moslims worden door dit soort stemmingmakerij enkel nog erger. Ze voeden het extremisme. Dat is spijtig.
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moet je doen alvorens te kunnen SCHEIDEN lieverd? dan moet je HUWEN!! Wat doe je als je HUWT: SEX HEBBEN! (misschien vertel ik je iets wat je nog niet wist, maar d�*t is toch écht wel wat er gebeurt bij een huwelijk hoor). en WAAROM moeten ze die wachtperiode in acht nemen? om te zien of ze niet zwanger zijn. en waarom zouden ze zwanger kunnen zijn: omdat ze sex hebben gehad. snappie schatje?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | ||
|
![]() Citaat:
En indien gij twijfelt aangaande diegenen uwer vrouwen, die geen menstruatie meer verwachten, haar (wacht) periode is drie maanden, hetzelfde geldt ook voor degenen die haar menstruatie nog niet hebben gehad. En de wachtperiode voor de zwangeren duurt tot zij verlost zijn. En degenen die God vrezen, zal Hij van het nodige voorzien door Zijn gebod. http://digiboek.50megs.com/koran/koran065.html Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 18 juni 2009 om 15:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 18 juni 2009 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Im Grazer Gemeinderatswahlkampf hat Winter genau das laut Ansicht des Gerichts getan. Sie stellte Prophet Mohammed als pädophil dar, da er "im heutigen System ein Kinderschänder" sei und den Koran im Rahmen von epileptischen Anfällen verfasst habe. en dat is dus.....???? haatzaaien zeker hé volgens de oostenrijkse rechtbank? DAT WAS TOCH WAT ZE NIET HAD MOGEN ZEGGEN HE??? DUS zeg ik: mohammed was géén pedofiel! is dat nu zo moeilijk? of waar had jij het over?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() Vindt u het ook sex als een man zijn snikkel tussen de benen van een kind steekt om op die manier klaar te komen? Ja of nee? Hij penetreert immers niet voor de eerste bloeding...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
|
![]() ISSlam laat zelfs toe dat men huwt met babies en er sex mee heeft met het enige verbod dat men ze niet mag penetreren. De babies met je piemel laten spelen en zo klaarkomen is toegestaan of tussen hun dijtjes. Vandaar dat Khomeini destijds er ook geen bezwaar tegen had.
![]() |
#280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |