![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vonnis tegen Susanne Winter rechtsgeldig
Susanne Winter, de FPÖ-politica die tijdens de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen in Graz van 2008 zei dat de profeet Mohammed volgens de huidige rechtsopvattingen een kinderverkrachter was, is in hoger beroep veroordeeld tot een voorwaardelijke straf van drie maanden en een boete van € 24.000,-. Susanne Winter heeft in hoger beroep geen gelijk gekregen (eerdere bijdragen over de zaak Winter hier) en werd tot een voorwaardelijke straf van drie maanden en een boete van 24.000,- euro veroordeeld. Zij had in de verkiezingscampagne van 2008 gezegd dat Mohammed volgens de huidige rechtsopvattingen een kinderverkrachter zou zijn geweest. Een dergelijke uitspraak wordt beschouwd als opruiing. Hoe de rechters een man noemen die zich op een negenjarig meisje stort, werd niet bekend. BRON: HVV _________________ Suzanne Winters gaat verder naar het Hof van Straatsburg om haar zaak te verdedigen. Ondertussen kunnen we ons best al voorbereiden op de nieuwe dhimmi-attitude over pedofielen - pardon - oudere wijze heren die aan jonge vrouwen van 9 voorlichtingslessen willen geven. Misschien kan die Nederlandse pedofielenpartij zich in een islamitische kleedje hullen en alsnog meedingen in de volgende verkiezingen. Enige kritiek op die partij kan dan worden bestraft met drie maanden voorwaardelijk en 24.000€ boete!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juni 2009 om 08:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De machthebbers denken dat ze daarmee de mohammedanen een dienst bewijzen. Ze bewijzen er niemand een dienst mee, behalve dat we nu weten waar we aan toe zijn.
Door leugens over de pedofeet te propageren, help je zijn volgelingen niet, zich uit hun geestelijke gevangenis te bevrijden. Maar je zet zelf wel een flinke stap richting die gevangenis. Als dat zo doorgaat zitten we er weldra met z'n allen in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe noemt men dan een volwassen man die sext met een negenjarige meisje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi voorbeeld van selectief citeren en slippery slope "argument".
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een "Mohammed"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wees eens wat duidelijker aub? wat werd er selectief geciteerd?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat is dan de grotere context waaruit er zogezegd selectief geselecteerd werd? Edit : Owh sorry Circe, was nog niet tot aan jouw post gekomen, alwaar je dezelfde vraag stelt.
Give us the children science and math instead of bibles and pastors instead of korans and imams Laatst gewijzigd door Pist*on : 18 juni 2009 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En zelfs al was Mohammed een pedofiel (in het verleden, zeker in de oudheid, was het nochthans de gewoonte dat de meisjes jong trouwden, vaak met een volwassen man) dan is deze zaak al lang verjaart me dunkt. En vooralleer men mij hier gaat beschuldigen van 'pedofielbeschermer' e.d. Van mij mogen, wat zeg ik moeten, ze alle pedofielen de maximum straf geven. Zelfs de doodstraf zou ik niet zwaar genoeg vinden. Ik vind het gewoon belachelijk dat die vrouw een persoon, die notabene al 1300 jaar dood is, gaan misbruiken om opschudding te veroorzaken. Want geef toe, zulke uitspraken doet men enkel om een tegenreactie los te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze jou trouwens niet als expert terzake hebben opgeroepen is voor mij een raadsel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs al huwen mensen jong, je moet er echt nog zin in hebben om een 9jarig kind te bespringen als je zelf een oude dikkerd van 53 bent. Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De leer van de pedofeet vzmh rechtvaardigt al 14 eeuwen agressie en intolerantie tegenover niet-mohammedanen . Wie die kerel in het juiste daglicht plaatst, doet dat ten dele ook met zijn leer, en draagt dus bij tot een betere verstandhouding onder de mensen. Of denken de mohammedanen dat ze op basis van leugens vrede op aarde zullen bewerkstelligen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Neen, netzomin worden moslims pedofiel. "Zelfs al huwen mensen jong, je moet er echt nog zin in hebben om een 9jarig kind te bespringen als je zelf een oude dikkerd van 53 bent." Nu zien we dit idd als raar, vies en vuil. En terecht, maar vroeger was dit enigszins normaal dat een jong meisje met een oudere man trouwde. "Het lijkt me toch wel belangrijk om de profeet van een heleboel mensen, die vinden dat ze hun daden volledig moeten richten op het volgen van de leefwijze van die profeet, dan even in het daglicht te mogen stellen?" Het overgrote deel van de moslims kan ook voor zichzelf denken hoor..., voor de meeste moslims is 'pedofilie' even verwerpelijk als voor ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ah, gaan we die (belachelijke) toer op? Alle moslims moeten dus boeten voor wat 1 man gedaan heeft. Moeten dan ook alle Christenen boeten voor wat ene 'Reynold de Chatillon' in naam van Christus heeft gedaan tijdens de kruistochten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ik in het openbaar blijk geef van bewondering voor Hitler of zijn ideologie ga toepassen, zal ik daarop worden beoordeeld. Trek ik mij dat aan (wat nog steeds mijn keuze zal zijn), dan zal ik daar ook voor "boeten". Maar wie verplicht mij om Hitler of Mohammed na te volgen of hun boekjes te lezen? Wie verplicht mij om te "boeten"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het is wel hun grote voorbeeld he? Geen christen hoor je -ze zijn er zo goed als niet meer- dweepen met een kruisvaarder. Laat staan alles kort en klein slagen omdat men hem in een spotprentje vervat.
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus aan allen die Chatillon een volmaakte mens of boodschapper van God noemen, pas op: daarop kunnen jullie aangekeken worden, en als jullie je dat aantrekken, pas op: dan boeten jullie. Ga alvast op zoek naar de nodige poco's om jullie in jullie zelfbeklag te sterken en jullie te beletten, jullie ketenen af te werpen en jullie medemensen als gelijken tegemoet te treden! |
|
![]() |
![]() |