Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2009) > Karim Van Overmeire (Vlaams Belang) (1 t.e.m. 6 juni)
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Karim Van Overmeire (Vlaams Belang) (1 t.e.m. 6 juni) Licentiaat in de rechten, gestart bij het NJSV, geboren te Gent, later actief in Geraardsbergen en Aalst. Volksvertegenwoordiger sinds 1992, auteur van enkele boeken. Lijsttrekker voor het Vlaams Belang te Oost-Vlaanderen.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juni 2009, 19:40   #201
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Jullie twee moeten toch kunnen beamen dat ik de homo-hater ben die erger is dan wat men elders doet?

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2152

Ik groet jullie... *diepe buiging*
Ik had het niet over jou Jazeker.
Oud 6 juni 2009, 19:46   #202
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Nog niet ondervonden dat het Fieseler eigenlijk nooit te doen is om een echte discussie te voeren ???
Neen, nog niet ondervonden.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2009, 19:48   #203
born2bewild
Banneling

Standaard

.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 6 juni 2009 om 19:54.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2009, 23:05   #204
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

[quote=Fieseler;4150660][quote=Fozzie;4150444]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

U zou beter van nu af aan een konstruktieve steen bijdragen in de defentie tegen de sharia in plaats van eerst diegenen die U verdedigen te verzwakken en dan te gaan lopen.

BTW: tegen de tijd dat hier de sharia ingevoerd wordt is Nederland en Spanje ook uitgesloten...ik stel Alaska voor...
Het VB als de enige en grote verdediger van de holebirechten... Sta me toe dat ik niet trap in die leugens en die stelling dus vierkant uit lach.

Canada is nog redelijk safe.
Ik stel voor dat het VB haar anti-holebi-standpunten laat varen om zo 1 front van de holebi's vormt tegen de Sharia. Dat zou pas constructief zijn, ipv te pleiten om holebi's al hun rechten af te nemen en te dwingen om een heterohuwelijk te sluiten.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2009, 23:11   #205
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
De Middeleeuwen lijken mij een optie.
Nope, in de Middeleeuwen bestond er een soort partnerregeling voor personen van hetzelfde geslacht die gingen samen wonen, nl. een "afrérement" of "verbroedering", met een heel pak rechten die ook golden voor gehuwden (erfrecht, enz...).

Het VB zou tegen zoiets gestemd hebben. De periode van de Inquisitie lijkt me een betere optie.

Enfin, ondertussen is het duidelijk dat de vertegenwoordiger van het VB op dit forum (Karim Van Overmeire) het niet eens de moeite vind om te reageren. Blijkbaar zijn holebi's zo minderwaardig voor het VB dat we het zelfs niet waard zijn om een paar simpele vragen van ons te beantwoorden.

Of ben ik de enige die het vreemd vindt dat hij op zowat alle andere onderwerpen heeft gereageerd, maar op dit niet?
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "

Laatst gewijzigd door Fozzie : 6 juni 2009 om 23:17.
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2009, 23:24   #206
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht

Het VB als de enige en grote verdediger van de holebirechten... Sta me toe dat ik niet trap in die leugens en die stelling dus vierkant uit lach.
Ik kan U verzekeren dat als jij blij bent het VB ook blij is.

Citaat:
Canada is nog redelijk safe.
Ik stel voor dat het VB haar anti-holebi-standpunten laat varen om zo 1 front van de holebi's vormt tegen de Sharia. Dat zou pas constructief zijn, ipv te pleiten om holebi's al hun rechten af te nemen en te dwingen om een heterohuwelijk te sluiten.
Canada is inderdaad groot genoeg.
Maar let toch maar op...want evenals de moslims zijn ook de grizzlys allerminst onder de indruk van welke dicriminatiehysterie dan ook...
Oud 7 juni 2009, 13:23   #207
Ars_Nova
Minister

Ars_Nova's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Nope, in de Middeleeuwen bestond er een soort partnerregeling voor personen van hetzelfde geslacht die gingen samen wonen, nl. een "afrérement" of "verbroedering", met een heel pak rechten die ook golden voor gehuwden (erfrecht, enz...).

Het VB zou tegen zoiets gestemd hebben. De periode van de Inquisitie lijkt me een betere optie.
Ars_Nova is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2009, 15:12   #208
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Men moet een minderheidsgroep van 5% niet gelijkstellen qua rechten met een "gewone" groep van 95%! Als men dit gaat tollereren kan men evengoed trouwen met een varken of hond!

Het is nog altijd Adam en Eva en niet Adam en Adam!

Gezond Verstand!
Adam was ook geen rosse veronderstel ik, gaan we dan ook alle roodharigen scheef bekijken omdat ze maar 5 % van de bevolking uitmaken???
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be