![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Bekijk deze video vanaf de 28e minuut tot de 40e minuut. De profeet (vzmh) heeft nauwkeurige voorspellingen gemaakt over technologische ontwikkelingen:
http://www.youtube.com/watch?v=_nYoz4HxjNs De hele video is overigens interessant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga dat morgen kijken. Ik ga ook nog eens de Koran lezen, eens ik de Bijbel uit heb. Maar verwacht geen grote verandering.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zon en modderpoel
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() Nóg meer bewijs...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Het ware geloof bestaat niet. Anders zou het geen geloof meer zijn...
Sommige mensen kunnen dat maar niet begrijpen.
![]() Laatst gewijzigd door Pieter B : 2 juli 2009 om 00:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Ik heb al 2 aardbevingen voorspeld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() Waarom willen mensen toch steeds weer hun geloof aan anderen opdringen?
![]() |
#11 |
Schepen
|
![]() Als voorspellen een voorwaarde is voor het ware geloof, waarom gelooft er dan trouwens niemand in Nostradamusdom?
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Neen. Seismologen zijn rare kerels. Ze zeggen dat breuklijnen vastliggen maar als er dan in Waals-Brabant een aardbeving gebeurd valt hun muil op de grond, want niemand kende die breuklijn. Het kan goed zijn dat de aarde daar de komende dagen weer harder gaat beven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() De Torah,Bijbel en de Koran zijn niet zo verschillend. Copy/paste is hier zeker van toepassing.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 Laatst gewijzigd door Fiere Jood : 2 juli 2009 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat begrijp ik ook niet.
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Het geloof is een natuurlijk evolutie verschijnsel. De mens gelooft omdat het in zijn natuur is te geloven.
Het beste geloof is dit waarbij men is aangesloten. Mijn 'tandaards' is overigens de beste van het Dorp. Als ''Turkse Nederlander" perse mensen wilt bekeren, Terug naar Turkije: Overvloed van werk aan de winkel en succes ermee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
ik geloof in dialoog. alleen door zo veel mogelijke met belijdende christenen, joden, hindoes, boeddhisten, atheisten... te praten leer ik bij over mezelf en over mijn eigen religie. natuurlijk gebeurt het bij die dialoog vaak dat één van de gesprekspartners reclame maakt voor zijn eigen traditie. zo lang dit niet gebeurt in de vorm van een aanval op de ander, vind ik dat eigenlijk allemaal prima. ik geloof overigens niet dat het ware bewijs van de islam in een video te zien is. bid, vast, geef uit je overvloed aan hen die te kort hebben. probeer te leven als moslim en god toont je in je hart waarom dit een goede weg is. vrede, redwasp
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat doet die imam ermee? KIJK MAAR EVEN MEE
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 juli 2009 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Tegelijkertijd Religieus én Intelligent zijn kan niet ![]()
![]() |