![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10681 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Uw oil for food program kwam maar na de tweede golfoorlog en de uiteindelijke nederlaag van saddam mijn beste ..." jouw quote En nee het kwam VOOR het einde van saddam, 8 jaar ervoor zelfs.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10682 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee zeker, zo selectief bent U wel om dit te negeren.... http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=10668 Daarin heb ik mijn fout dus gecorrigeerd..... Nog voor Uw reactie mijn beste..... En het ging hem erom dat U beweerde dat de beursgenoteerde bedrijven weinig tot geen winst hebben gemaakt tijdens die oorlog.... Waarom loopt U altijd weg van deze disctutie om Uw eigen fout niet te moeten toegeven..... Of vindt U een winst in 2006 van 38 miljard iets in de orde van amper tot weinig.... Laatst gewijzigd door Svennies : 6 juli 2009 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10683 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En alvorens U mijn woorden gaat verdraaien, het probleem dat U hier weergeeft wat betreft VS troepen op saoudische grond was de VS heus al langer bekend.... http://looklex.com/e.o/saudi_arabia.history.htm Citaat:
Kent U aramco....opgericht in 1944 door de amerikaanse oliereuzen standard oil of california, exxon,texaco en mobil die de olievelden uitbaatten tot ze in 1980 door de saoudische overheid werd overgenomen..... Dus het was voor de VS géén onbekend gegeven wat U hier aanhaald van soldaten op heilige saoudische grond.... http://www.ncpn.nl/archief/grond/saoedi.htm Laatst gewijzigd door Svennies : 7 juli 2009 om 00:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10684 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ligt gij nu maar te lullen over een motief, om Uw blunderke achter te kunnen verstoppen zeker..... 955 miljoen euro zijn voor U dus peanuts ...dat is dan alvast genoteerd hier.... Daar ging het nét om...... En U en de waarheid ,het simplisme viert hier weer hoogtij..... Man,man ,U neemt zichzelf toch zo serieus, hoe oud bent U eigenlijk.... Schrik om hierop te antwoorden...... Laatst gewijzigd door Svennies : 7 juli 2009 om 01:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10685 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10686 | |
|
![]() Citaat:
http://www.zianet.com/tmorris/dhahran.html Jij bent dus de aanwezigheid van 500 000+soldaten aan het vergelijken met 225 ![]() Try again zoals ik al zei de massale aanwezigheid van "infedels" op saudische grond stoorde bin laden en co jij probeerd weeral gewoon woorden te verdraaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10687 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij blijft trouwens te weigeren te discusieren over een motief en blijft maar woorden verdraaien om nog een argument te hebben ik zal het hier nog eens herhalen waar het allemaal over ging : Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10688 |
|
![]() En natuurlijk ook over de motieven van de samenzweringsthorien rond 9/11 :
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Datzelfde kan ik ook tegen U zeggen.... Mooi is al dat U deze keer de term leugenaar achterwege laat.... Dank U alvast daarvoor.... U wil er van maken dat zulke bedrijven niets aan die hele oorlog hebben verdiend.... Ik heb U het tegendeel bewezen,en daar ging het mij net om,de rest is bullshit.... Neen want dat heb ik NOOIT gezegd, oftewel moet je echt leren lezen oftwel lieg je gewoon jij mag kiezen; Nogmaals ik vraag je de LINK tussen die bedrijven en 9/11 hoe hebben die dat voor elkaar gekregen ZODAT ze winst kunnen maken. Citaat: Vrijwel alle grote bedrijven zijn beursgenoteerd,en dan..... Wat is het probleem voor U Bekijk maar eens wie en welke bedrijven er de meeste aandelen in heeft,en wie er dan ook weer de meeste aandelen heeft in die bedrijven .... Met andere woorden bekijk die hele pyramide naar boven toe, en je komt ongetwijfeld uit bij een select clubje dat uiteindelijk een véélvoud opstrijkt van wat die kleine anonieme aandeelhouder incasseert van zijn stukje van de winst... Nee nee nee dat is en blijft onzin , JIJ hebt een theorie (dat hoop ik toch) dus JIJ mag die uitleggen en bewijzen Citaat: Bush is alléén maar het gezicht van deze regering,een marionet als het ware die wordt gemapiluleerd om inderdaad enkele onbekende aandeelhouders véél meer winst te geven....en dan gaat het om de top van de pyramide waar ze in miljoenen dollars rekenen,en niet de brede basis van kleine aandeelhouders die als het ware in dollarcenten plachten te rekenen... Hoe controleerd men bush, wie waar halen ze die winsten, wees specefiek . Citaat: Heb ik dat dan ergens beweerd mijn beste,zwart op wit, nu ga ik jouw wapens gebruiken,haal het maar aan waar ik dat ergens beweer.... met een ? is het een vraag hoor en jij kwam af met raeython Citaat: Ik zeg alleen maar dat er bepaalde bedrijven héél véél geld hebben verdiend aan 9/11.... Daar twijfel ik niet aan, maar er gaan bedrijven veel verdienen door de dood van micheal jackson, hebben ze die dan vermoord? Citaat: En aangezien U steeds hier om een motief loopt te vragen zou dat best eens een goed motief kunnen wezen gezien de financiële toestand waarin dat bedrijf verkeerde beginjaren 2000 en vergeleken met nu .... Ah nu zijn we er "zou dat best eens een goed motief kunnen wezen" met andere woorden je hebt geen flauw idee en gokt. maar ongetwijfeld ga je nog wta lieven en verzinnen om toch maar niet hier over te moeten spreken . ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij noemt heel specifiek de schade door instorting van WTC 7 , alsof hij hiermee iets onthult. Meest opvallend evind ik dat het hier weer gaat om slechts één persoon die bij de opruimwerkzaamheden op ground zero was. Vele anderen hebben er gewerkt en hebben ook hun verhaal gedaan . Het bekende 'cherrypicking' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10690 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10691 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Je geeft me gewoon gelijk ivm waar ik jou van beschuldig.
![]() |
![]() |
![]() |
#10692 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10693 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 7 juli 2009 om 18:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10694 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier beweerd hij dus dat er nog geen nr's bekend zijn van het pentagon toestel.
![]() |
![]() |
![]() |
#10695 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10696 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10697 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10698 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10699 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10700 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kort samengevat...onze "mijn beste" hier beweerde meermaals dat er nooit serienr's zijn vrijgegeven van het pentagon toestel. Hij haald hier het air france toestel bij waarvan meteen nr's van zijn vrijgegeven. Vraagt aan mij om een link te geven naar iets officieels waar de nr's van het pentagon toestel te geven want hij beweerde dat deze onbestaande waren. En dan geeft hij enkele postings verder per ongeluk een link naar een site waarvan hij zelf meteen beweerde dat ze officieel was...met idd hierop de nr's van het pentagontoestel. Hij loog dus over alles. En als men hem hierop dan wijst word ie persoonlijk en stopt hij mij zogezegd in zijn banlijstje. En als ik hem dan een leugenaar noem geeft ie dat door aan de moderatie die mij een waarschuwing geven. ![]() En dan het toppunt...nu zit hij op anderen te vitten omdat deze volgens hem hun fouten niet willen toegeven... ![]() Te gek voor woorden.
Laatst gewijzigd door illwill : 7 juli 2009 om 19:13. |
||
![]() |
![]() |