![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() pffff, weer zo een slet die alle middelen gebruikt om haar doel te bereiken, dat VLD gespuis toch.... sic
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Draadopstarter Vanderkaarten Jr stelt me diep teleur.
Ik had ook hier echt één van zijn spitsvondige rijmpjes verwacht, maar ja, we zullen maar veronderstellen dat zijn spits het hier niet gevonden heeft.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze doet een rechtstreekse aanval op alle forumleden die over die tietjes in Ché praten. Ik had die Ché gekocht, zonder te beseffen dat zij politica was.. Ik vond het gewoon een lekker wijf.. Groot was mijn verbazing toen..enz.. Als Mallebabbe zo'n grote ziel is zoals u zelf beweert, zal ze mij "cette riposte excessive" wel vergeven... Maar gij, gij moogt meteen van mij verhuizen.. In Afghanistan hebben ze nu ook een Burger King in Camp Kandahar.. Het overwegen waard! PS: Een Frans lief vandoen ofzo? Uw brein heeft nu al zo'n stoere, blonde MILF in gedachte (Hallebarde) mét blauwe ogen, steeds vergezeld van twee dobermannen en twee bijlen op de Camargue tussen de wilde paardjes.. 't Kan ook de deze zijn ze: ![]() Laatst gewijzigd door Omar Torrijos : 1 augustus 2009 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
7 juni sloeg hen uit het lood : hun nood aan nieuw sex-appeal is groot. Barbara Steeman doet al wat ze kan. VLD heet voortaan Open&Bloot. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 1 augustus 2009 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 1 augustus 2009 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
om stemmen te vergaren, postjes in handen te krijgen,... maar dit is helaas alledaags. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Partijlid
|
![]() Tja, wat verwacht je nu anders van liberalen....
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw riposte leek mij eerder ondoordacht dan excessief, maar ze is u hoe dan ook vergeven, voor zover ik daar iets over te zeggen heb. Zelfs uw bovenstaand even ondoordacht en weinig galant post scriptum, dat overigens niets dan onjuistheden bevat, vergeef ik u. Zoals u ziet, l’ami, zelfs iemand met een rotkaraktertje kan een goed hart hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() mijn stem krijgt ze als ik weet wat ze kan
Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 augustus 2009 om 00:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard zijn zulke vrouwen bij de VLD. De liberale mannen hebben het geld nietwaar. Wie moet anders haar borstvegroting ed betalen..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() De meeste liberale (ex) ministers zijn niet vies van een zijsprongetje en zelfs niet van een "herkansing"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal vet jaloers ja omdat jullie allemaal dikke gedrochten thuis zitten hebben met maatje 56.......
Wat wil je hé........ |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We gaan in Vlaanderen toch nog altijd op een verwrongen manier om met bloot en seks.
Als een politieker zich laat fotograferen terwijl hij fietst, of basket, of petank speelt, of wijn proeft, of .... vul maar in, dan is dat "achtergrond". Maar o wee als zij pozeert als fotomodel met een beetje bloot dat gezien mag worden ... presies of dit meer of minder relevant is dan die andere dinges die ook niet relevant zijn. We moeten eens afrekenen met die kwezelmentaliteit.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() weetewwa? nog een sneer naar den ollander derbij is nog beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan politiek waarnaar we moeten opkijken.