![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Fieseler;4262551]
Citaat:
Men zal bij het VB ook wel geweten hebben dat er langs deze weg weinig te rapen viel en ik veronderstel ook dat het budget van het VB ook niet onuitputtelijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zeg eens Pjotrke...welke stelling kon ik niet staven? Dat ik gelezen heb dat mensen liever hun eigen gedacht lezen in hun krant? Daar is ooit eens een studie over gemaakt maar ik herinner mij niet meer waar ik dat gelezen heb. Ik heb in dezelfde uiteenzetting mijn eigen leesgewoonte kenbaar gemaakt en uitgelegd dat ik dat inderdaad bijtreed. Waar is dat gelul nu? Geef toe...ik wil hierover beschaafd "in debat" gaan met jou. Komaan...leg ons eens uit waar dat gelul nu zit? U heeft nu een uitgelezen kans om mij te ontmaskeren als een verkoper van gelul.
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() [quote=robert t;4262611]
Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() [quote=Fieseler;4262617]
Citaat:
___ Documentaire: Noam Chomsky - Manufacturing Conscent http://video.google.com/videosearch?...t+part+1&emb=0 Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je je antwoord wenst te illustreren met "studies", doe je er best aan dat je (nog) weet over welke studie het gaat. "Er is ooit eens een studie over gemaakt" is dus lulkoek.
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*Yes, the conversation killer powers are strong in that one, Fieseler!" ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() Dienen kranten om ons een mening op te dringen of slechts om ons op een geordende manier te informeren ?
Als het om relevante informatie gaat dan is dit op het Net en bij de nieuwszenders voldoende beschikbaar. Als het om meningen gaat dan is het toch beter die zelf te vormen aan de hand van opleiding, ervaring , discussie en lectuur. Eens je mening gevormd is het heel normaal dat je medestanders zoekt. Die vind je nog moeilijk op het werk of op café. Op het Internet kan dit wel. In dit proces willen onze Vlaamse kranten geen rol meer spelen. Zij wensen slecht papier verkopen aan een kudde geestelijk luie klanten. Als zij hiervoor het regime steunen is hun worst. Wat verkapte subsidie is altijd welkom. Zonder deze indoctrinatie gaat het prima.
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood. Laatst gewijzigd door Cyrano : 5 augustus 2009 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Wat scheelt er Pjotr....deze week geen fabriek failliet gekregen met uw vakbondscel? Er achter gekomen dat er nog bazen zijn die werkvolk aannemen? Uwe niet-sos collega ne groteren auto gekocht? Ne sos collega betrapt op werken? Kom...laat U maar eens goed gaan...vertel het eens aan nonkel Fieseler....
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Akira : 11 augustus 2009 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan we nog te weten komen wat er links is aan De Morgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de uitlijning?
![]() |
#60 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Soms krijgen we in de forums wel beter inzicht in sommige kwesties, al moeten we uiteraard hier ook voorzichtig zijn dat we niet om de tuin worden geleid... Verhelderend zijn zeker de duidingsites en blogs van ervaren onafhankelijke nieuwscommentatoren. |
|
![]() |
![]() |