![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() wel als men alleen de tekst zou kopieren zonder de bronvermelding(=hun reclameinkomsten) kan men hier adverteerders gaan aantrekken,daar wringt het
![]()
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helaas hebben ze de wet aan hun kant. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 3 september 2009 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
heeft men in het verleden al geprobeerd,en was een flop... die oude muppet wil nog even krampachtig de pers halen voordat hij definitief van het toneel verdwijnt ![]()
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 3 september 2009 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bescherming van het auteursrecht en de intellectuele eigendom heeft imho niets te maken met reclame-inkomsten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Staatssecretaris
|
![]() Als je op Youtube de termen "Molenbeek" en "rellen" invoert, krijg je als eerste een filmpje met de titel "Leve de multicul in Molenbeek".
Moet er nog zand zijn?
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Vreemdeling
|
![]() Ze zijn weer bezig. Zware rellen in Molenbeek, nadat 50 geïntegreerden het politiecommissariaat bekogeld hebben met stenen. 6 tot 8 gewonde agenten, nog steeds onrustig.
Ze zijn zo lief, meneer. En zo aangepast. Een echte verrijking van onze kultuur, meneer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij vindt dit allemaal normaal? ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 18 september 2009 om 02:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb die uitspraak nog NOOIT buiten dit forum gehoord en zelfs op politics.be zie ik dat ze alleen gebruikt wordt door rechtselingen in hun blinde verwijten aan linksen... Misschien stillekesaan stoppen met die flauwekul? Ik geloof niet dat iemand daar werkelijk zo ongenuanceerd over denkt als jij wil laten uitschijnen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 18 september 2009 om 05:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bullshit.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf, mag ik eigenlijk eens weten wat jij er dan van vind ? Ik bedoel maar dat ze omdat zoon of broerlief is opgepakt een politiekantoor aanvallen en agenten belagen ?
Vind jij dat normaal ? of de schuld van de polies ? Het is nu toch zo dat met al die straathoekdingens, sociale werkers, enz... enz... die gasten nu toch echt wel geholpen worden om goedschiks te integreren. Wij hadden geen straathoekdinges, of sociale werker, wij mochten gaan spelen in den hof van t klooster en als we daar iets uitstaken konde wa tikken van de pater of broeder krijgen. De straathoek imam zeg maar, ... wij hadden dan ook respect voor de pater en den broeder en ook voor de veldwachter, een strenge man , met rijkswachtersmoestasj die kon maar beter nie zijn mobilette voor uw deur parkeren. Pa en ma zouden daar nie mee kunnen lachen. Dus wat doen we hieraan ? nog maar eens gaan praten of sturen we de strenge mannen met rijkswachtersnor en wapenstok eropaf ? Laatst gewijzigd door Herr Flick : 18 september 2009 om 07:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Het Westen moet maar eens leren dat je niet zomaar ongestraft de wereld kan koloniseren en globaliseren, de "savages" hun culturen plunderen en vernietigen en dan maar met een brevet van "Goede Christen" in de achtertuin de tulpjes zitten te planten zonder eraan te denken dat onze technologie die mensen nu duidelijk laat zijn hoe bloeddorstig wij eigenlijk allemaal zijn. ![]() Laatst gewijzigd door hotschizodiscocop : 18 september 2009 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |