Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 september 2009, 13:35   #121
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

wel als men alleen de tekst zou kopieren zonder de bronvermelding(=hun reclameinkomsten) kan men hier adverteerders gaan aantrekken,daar wringt het
Oud 3 september 2009, 13:36   #122
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
niet klikken?geen nieuws meer op het internet;commercieel nieuws dan wel
Heel de strategie van mannen als Murdoch: http://www.guardian.co.uk/media/2009...rging-websites

Helaas
hebben ze de wet aan hun kant. "Dura lex, sed lex"

Laatst gewijzigd door filosoof : 3 september 2009 om 13:37.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 13:42   #123
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Heel de strategie van mannen als Murdoch: http://www.guardian.co.uk/media/2009...rging-websites

Helaas
hebben ze de wet aan hun kant. "Dura lex, sed lex"
rubbish,
heeft men in het verleden al geprobeerd,en was een flop...
die oude muppet wil nog even krampachtig de pers halen voordat hij definitief van het toneel verdwijnt

Laatst gewijzigd door globalmedia : 3 september 2009 om 13:46.
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 14:22   #124
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wel als men alleen de tekst zou kopieren zonder de bronvermelding(=hun reclameinkomsten) kan men hier adverteerders gaan aantrekken,daar wringt het
Mmm... Dat lijkt me een beetje nattevingerwerk van jouw kant. Politics.be kan immers op zijn hoofdpagina ook nieuwsberichten schrijven en daar adverteerders voor aantrekken. Sterker nog: ze kunnen dat niet alleen; ze doen dat ook effectief.

Bescherming van het auteursrecht en de intellectuele eigendom heeft imho niets te maken met reclame-inkomsten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2009, 14:33   #125
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
rubbish,
heeft men in het verleden al geprobeerd,en was een flop...
die oude muppet wil nog even krampachtig de pers halen voordat hij definitief van het toneel verdwijnt
Ik help 't je hopen.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2009, 08:53   #126

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Ik vind dat vrij normaal ja, toen ik zo klein was liep ik en mijn vrienden tijdens de zomer ook soms zo laat op straat.
Geen enge spoken tegen gekomen?
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2009, 08:31   #127
Felix (be)
Staatssecretaris

Standaard

Als je op Youtube de termen "Molenbeek" en "rellen" invoert, krijg je als eerste een filmpje met de titel "Leve de multicul in Molenbeek".
Moet er nog zand zijn?
Felix (be) is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2009, 09:54   #128
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
Als je op Youtube de termen "Molenbeek" en "rellen" invoert, krijg je als eerste een filmpje met de titel "Leve de multicul in Molenbeek".
Moet er nog zand zijn?
Los Zand op de VRT, elke donderdag (?) op de buis.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 00:13   #129
lunaticorama
Vreemdeling

Standaard

Ze zijn weer bezig. Zware rellen in Molenbeek, nadat 50 geïntegreerden het politiecommissariaat bekogeld hebben met stenen. 6 tot 8 gewonde agenten, nog steeds onrustig.

Ze zijn zo lief, meneer. En zo aangepast. Een echte verrijking van onze kultuur, meneer...
lunaticorama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 02:13   #130
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
QUOTE=Kallikles;4307475 Ik zet hem gewoon niet meer in de Hoogstraat. In Molenbeek beschermen de buurtjongeren mijn auto wel.

En jij vindt dit allemaal normaal?

Laatst gewijzigd door daiwa : 18 september 2009 om 02:18.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 05:06   #131
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lunaticorama Bekijk bericht
Ze zijn zo lief, meneer. En zo aangepast. Een echte verrijking van onze kultuur, meneer...
Ik heb die uitspraak nog NOOIT buiten dit forum gehoord en zelfs op politics.be zie ik dat ze alleen gebruikt wordt door rechtselingen in hun blinde verwijten aan linksen... Misschien stillekesaan stoppen met die flauwekul? Ik geloof niet dat iemand daar werkelijk zo ongenuanceerd over denkt als jij wil laten uitschijnen.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:

Laatst gewijzigd door Raf : 18 september 2009 om 05:06.
Oud 18 september 2009, 06:14   #132
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik heb die uitspraak nog NOOIT buiten dit forum gehoord en zelfs op politics.be zie ik dat ze alleen gebruikt wordt door rechtselingen in hun blinde verwijten aan linksen... Misschien stillekesaan stoppen met die flauwekul? Ik geloof niet dat iemand daar werkelijk zo ongenuanceerd over denkt als jij wil laten uitschijnen.
U bent duidelijk niet van deze wereld. In Hoboken hoor je dit dagelijks. Gewoon in de winkels en op straat.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 06:17   #133
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lunaticorama Bekijk bericht
Ze zijn weer bezig. Zware rellen in Molenbeek, nadat 50 geïntegreerden het politiecommissariaat bekogeld hebben met stenen. 6 tot 8 gewonde agenten, nog steeds onrustig.

Allemaal oppakken en hun en hun familie sito presto richting Marokko verrijken.
Oud 18 september 2009, 07:04   #134
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
U bent duidelijk niet van deze wereld. In Hoboken hoor je dit dagelijks. Gewoon in de winkels en op straat.
Bullshit.

Citaat:
Oud 18 september 2009, 07:33   #135
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Raf, mag ik eigenlijk eens weten wat jij er dan van vind ? Ik bedoel maar dat ze omdat zoon of broerlief is opgepakt een politiekantoor aanvallen en agenten belagen ?

Vind jij dat normaal ? of de schuld van de polies ? Het is nu toch zo dat met al die straathoekdingens, sociale werkers, enz... enz... die gasten nu toch echt wel geholpen worden om goedschiks te integreren.

Wij hadden geen straathoekdinges, of sociale werker, wij mochten gaan spelen in den hof van t klooster en als we daar iets uitstaken konde wa tikken van de pater of broeder krijgen. De straathoek imam zeg maar, ... wij hadden dan ook respect voor de pater en den broeder en ook voor de veldwachter, een strenge man , met rijkswachtersmoestasj die kon maar beter nie zijn mobilette voor uw deur parkeren. Pa en ma zouden daar nie mee kunnen lachen.

Dus wat doen we hieraan ? nog maar eens gaan praten of sturen we de strenge mannen met rijkswachtersnor en wapenstok eropaf ?

Laatst gewijzigd door Herr Flick : 18 september 2009 om 07:33.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 08:27   #136
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Raf, mag ik eigenlijk eens weten wat jij er dan van vind ? Ik bedoel maar dat ze omdat zoon of broerlief is opgepakt een politiekantoor aanvallen en agenten belagen ?

Vind jij dat normaal ? of de schuld van de polies ? Het is nu toch zo dat met al die straathoekdingens, sociale werkers, enz... enz... die gasten nu toch echt wel geholpen worden om goedschiks te integreren.

Wij hadden geen straathoekdinges, of sociale werker, wij mochten gaan spelen in den hof van t klooster en als we daar iets uitstaken konde wa tikken van de pater of broeder krijgen. De straathoek imam zeg maar, ... wij hadden dan ook respect voor de pater en den broeder en ook voor de veldwachter, een strenge man , met rijkswachtersmoestasj die kon maar beter nie zijn mobilette voor uw deur parkeren. Pa en ma zouden daar nie mee kunnen lachen.

Dus wat doen we hieraan ? nog maar eens gaan praten of sturen we de strenge mannen met rijkswachtersnor en wapenstok eropaf ?
Ook ik ben benieuwd naar Raf zijn opinie.
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 09:25   #137
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht

Tja...als je die jongeren via internet steeds wijst op het moslim zijn, de situatie van Palestijnen dan krijg je dus dit...want zo zien die jongeren dit als een strijd tussen ordediensten die racisten zijn omdat zij moslims zijn, in hun verbeelding zijn ze slachtoffers en moet je politie bestrijden om je straten te verdedigen zoals Palestijnen zijn verdedigen tegenover Joden...ra ra waar ze op deze ideeen komen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 09:27   #138
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Allemaal oppakken en hun en hun familie sito presto richting Marokko verrijken.
Dat zal het terrorisme bedaren...
Het Westen moet maar eens leren dat je niet zomaar ongestraft de wereld kan koloniseren en globaliseren, de "savages" hun culturen plunderen en vernietigen en dan maar met een brevet van "Goede Christen" in de achtertuin de tulpjes zitten te planten zonder eraan te denken dat onze technologie die mensen nu duidelijk laat zijn hoe bloeddorstig wij eigenlijk allemaal zijn.

Laatst gewijzigd door hotschizodiscocop : 18 september 2009 om 09:29.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 09:37   #139
vandaele
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Tja...als je die jongeren via internet steeds wijst op het moslim zijn, de situatie van Palestijnen dan krijg je dus dit...want zo zien die jongeren dit als een strijd tussen ordediensten die racisten zijn omdat zij moslims zijn, in hun verbeelding zijn ze slachtoffers en moet je politie bestrijden om je straten te verdedigen zoals Palestijnen zijn verdedigen tegenover Joden...ra ra waar ze op deze ideeen komen!
In de Sint-Janskerk?
vandaele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2009, 09:59   #140
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vandaele Bekijk bericht
In de Sint-Janskerk?
Ja Sjoe, tuurlijk
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be