Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 september 2009, 13:09   #11901
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Enne mijn beste wat staat er onder in diezelfde link geschreven...juist ja....

En deze facts krijgen ze dus van de VS regering.....
Zijn deze "facts" bewezen,helemaal niet mijn beste....
Daar gaat het zelfs niet om. JIJ, ja JIJ vond het officieel genoeg en vond het goed genoeg als bewijs toen je dacht dat het over het air france toestel ging! Nadat je je eigen blunder doorhad en je zelf zag dat het om het pentagon toestel ging was het plots niet meer goed genoeg als bewijs. Daar gaat het om, mijn beste leugenaartje!
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2009, 13:11   #11902
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Net een prachtig vb van US-procedures én "bevelstructuur" gezien:

- Serena Williams die bij 15-30 voor Clijsters een voetfout maakt en daarop een punt verliest aan Clijsters, dus 15-40 voor Clijsters en Matchpunt!

- Serena W. zegt daarop "iets" tegen de lijnrechter, lijnrechter volgt procedure en gaat het onmiddellijk zeggen tegen de scheidsrechter.

(Serena Williams had na 1 set al een 1e verwittiging tegen voor onsportieve houding)

Lijnrechter keert terug naar haar stoeltje.
Scheidsrechter volgt zijn procedure en vraagt raad of assistentie bij hogere spelleiding.

Serena W gaat terug naar haar opslagpositie maar kan het niet laten nog "iets" te zeggen tegen de lijnrechter, waarna de lijnrechter weer opstaat en het onmiddellijk tegen de scheidsrechter gaat zeggen; inmiddels is de spelleiding op het veld en vraagt aan de scheidsrechter wat juist verteld is.

Hogere spelleiding zegt tegen de scheidsrechter wat hem in dat proceduregeval te doen staat: als na eerste verwittiging een tweede volgt betekent dat puntverlies, dus ook bij matchpunt !

Clijsters wint dus de halve finale vd US Open zonder de 2 laatste punten gespeeld te hebben.

Procedure is wet, alle control-instanties waren erbij betrokken.
Heeft niets met US- procedure te maken, dit zijn regels opgelegd door de tennisfederatie waarin alle landen zowat vertegenwoordigd zijn.

Laatst gewijzigd door illwill : 13 september 2009 om 13:11.
Oud 13 september 2009, 14:11   #11903
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Heeft niets met US- procedure te maken, dit zijn regels opgelegd door de tennisfederatie waarin alle landen zowat vertegenwoordigd zijn.
Juist, goed opgemerkt.
En de Amerikanen houden zich strikt daaraan, ook als de Amerikaanse Serena Williams in het ganse toernooi geen enkele voetfout gemaakt had, en juist op een zeer belangrijk moment mss enkele mm op de lijn stond;
dus geen "in de geest van het spel" of zoiets.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2009, 14:13   #11904
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Ik probeer eigenlijk afscheid te nemen van deze website uit teleurstelling over de moderatie omwille van gebrek aan respect voor het principe van vrije meningsuiting, maar dit wil ik niet aan deze draad voorbij laten gaan. Mijn respect voor realist, middenoosten kenner, en journalist Escobar. Nu uit ook Escobar twijfels over 9/11. Hij stelt 50 vragen.

http://www.atimes.com/atimes/Middle_East/KI11Ak02.html
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2009, 14:33   #11905
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Nee, hij kopieert 50 vragen van de truth-movement, waarvan er trouwens een aantal absoluut fout zijn.

Nummer 4 bijvoorbeeld, en nummer 7.
Het paspoort van Atta? Waar en hoe is dat dan wel gevonden in het wtc puin???
En dat er nog mensen leven met dezelfde namen als de 19 hijackers, dat gaat enkel het petje teboven van een bepaalde soort mensen...

Sommige vragen lijken ook niet echt relevant. nr. 26 :

Citaat:
26) What is former Unocal lobbyist and former Bush pet Afghan Zalmay Khalilzad up to in Afghanistan?
En voor de meeste vragen bestaat een afdoend antwoord.
Sommigen aanvaarden die antwoorden enkel en alleen niet omdat die niet tot de 'inside-job' dogma leiden.

Laatst gewijzigd door parcifal : 13 september 2009 om 14:35.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2009, 14:43   #11906
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Juist, goed opgemerkt.
En de Amerikanen houden zich strikt daaraan, ook als de Amerikaanse Serena Williams in het ganse toernooi geen enkele voetfout gemaakt had, en juist op een zeer belangrijk moment mss enkele mm op de lijn stond;
dus geen "in de geest van het spel" of zoiets.
Regels opstellen die je nadien toch niet naleeft hebben geen zin.
Of zij op het ganse tornooi geen voetfouten heeft gemaakt zou ik niet durven zeggen. Dat ze niet eerder een fout hiervoor heeft gekregen van een lijnrechter wel.
Dan moeten ze maar een regel erbij maken die zegt dat en bij een belangrijk punt wel enkele mm op de lijn mag staan...het zijn regels oftewel niet
Oud 13 september 2009, 14:55   #11907
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Een berichtje van Dr. Eric Beeth:

Dear all,

Time goes fast for most of us, except perhaps if we are locked up in a prison, with hardly no-one noticing.

Today it is 8 years since the horrific incidents of September 11th 2001: You can mark that day by signing a petition to reopen the criminal investigation concerning Mounir El Motassadeq, a Moroccan electrical engineer who was sentenced in 2007 to 15 years imprisonment by a German court for complicity in the mass murder of September 11, 2001.

The case is raising eye-brows because of it's hearsay flimsy evidence, and the fact that he is the only person imprisoned at this time in direct connection to helping the alleged high-jackers, whom the FBI have admitted, by-the-way, they do not know their true identity, and have not been able to prove that they ever boarded the planes. International journalist and Euro-Parliamentarian Giulietto Chiesa interviewed several hundreds of high-profile journalists on their proof of the official story, and found out that there was ZERO true journalistic evidence to support the official version. That is why he set out to make the documentary "ZERO", see below.

By signing the petition at www.justiceformounir.org , you will help further the goal of a society that holds firmly to the principle of a fair trial for all, and you will be demanding a higher degree of transparency in what the CIA says is secret evidence that proves their official story.

After 8 years, the official story, as it was published in the New-York Times only a few hours or days after the events, does not stand up to closer examination. The "9/11 Truth" community has become the largest citizen run investigative journalism project ever to see the light of day, and the truth revealed is beginning to dawn on more and more main-stream reporters and media professionals. In fact, the Emperor has no more clothes today, and journalists will no longer want to be ridiculed as being stuck back in the Bush Era's lack of reality-checks.

Join us today in calling out for an avalanche of brave journalists and media's, that will be able to tackle the deeper criminal aspects that our society is confronted with. We cannot afford to continue pretending that 9/11 was caused by outside enemies: we must track down where the rotten apples are sitting within our own security and political institutions.

There will be a few protest actions in Brussels today: at noon on Av des Arts, across from the US Embassy, and at 4 PM on Place de Luxembourg, facing the European Parliament. Also, the investigative journalism movie "ZERO" is being shown at the Botaniqe every evening at 19h30 until Sept 15th: see http://www.liberationfilms.be/spip.php?breve73 Belgium's great television journalist, Jean-Claude Defossé has agreed to come and run the debate following Saturday evening's showing.

See a flash-back from a similar demonstration in Brussels here: We Are Change & United For Truth 2009 - kennis is vrijheid http://www.wacbelgium.be/content/we-...ennis-vrijheid

Below is a French message from www.ReOpen911.info If you understand french, be sure also to listen to the two podcasts: The times are definitly changing in Belgium: RTBF is waking up to 9/11 Truth! Make sure you also catch Charlie Sheen's message to President Barack Obama, and to all citizens.

Il y a un an, notre communiqué de rentrée posait la question de savoir si un débat serein et ouvert allait enfin être possible dans les médias en septembre 2008.
L’affaire Bigard et la vague de diabolisation qui s’en est suivie nous avaient montré que pour le 7ème anniversaire des attentats, nous étions encore très loin de cet âge de raison.

Depuis, beaucoup de choses se sont passées avec :
• La création du groupe des responsables politiques et d'élus pour la vérité sur le 11 Septembre.
• La publication scientifique de Niels Harrit, au sujet de l’effondrement des tours du WTC.
• La tournée en salles du documentaire Zéro, qui a rencontré un très large succès.
• Le second service de Bigard qui joue de nouveau avec des balles neuves en prenant les précautions oratoires nécessaires.
• Les révélations de l’ancien vidéaste de la FEMA Kurt Sonnenfeld.
• L’initiative citoyenne new-yorkaise pour une nouvelle enquête.
• L’épisode de la série TV Rescue Me avec Daniel Sunjata.
• La sortie en DVD et en kiosques de Loose Change Final Cut avec son magazine.
• Les tournées européennes de Richard Gage et de David Ray Griffin.
• Et aussi beaucoup d'autres choses encore...
Cette année, nous allons commémorer le 8ème anniversaire de cette tragédie aux conséquences toujours bel et bien présentes. Cette commémoration sera marquée par un nombre important d'événements :
• Sortie du livre La face cachée du 11-Septembre d'Eric Raynaud.
• Sortie en DVD dans les kiosques de Zéro - Enquête sur le 11 Septembre.
• Publication d'une analyse majeure de Project Censored sur les médias et le 11 Septembre.
• La tournée Zéro qui continue.
• La nuit de la vérité : des événements un peu partout dans toute la France, notamment �* Lyon.
• La Manifestation United for Truth �* Bruxelles.
• Et aussi quelques surprises...

Association ReOpen911
www.ReOpen911.info

Pour en savoir plus sur l'association ReOpen911 :
Questions �* l'association ReOpen911

En Belgique, sur les ondes radio de notre RTBF:

http://podcasting.rtbf.be/player/ind...09_7313829.mp3 Bonjour Quand Même invité M. Eric Raynaud 7/9/2009 - interviewé par : Jean-Pierre HAUTIER, RTBF

Hier soir, 18h25 La Une, RTBF : Face �* l’Info : Eddy Caekelberghs http://podcasting.rtbf.be/player/ind...20CAEKELBERGHS

Het begint toch allemaal een beetje door te sijpelen naar de mainstream media.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2009, 15:16   #11908
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik probeer eigenlijk afscheid te nemen van deze website uit teleurstelling over de moderatie omwille van gebrek aan respect voor het principe van vrije meningsuiting, maar dit wil ik niet aan deze draad voorbij laten gaan. Mijn respect voor realist, middenoosten kenner, en journalist Escobar. Nu uit ook Escobar twijfels over 9/11. Hij stelt 50 vragen.

Heel interessant, op serieuze sites (Engelse en Duitse) heb ik meestal 40 vragen gelezen, hier zelfs 50...

Ook op http://zero911movie.com/site/ staan rake dingen (+ 14´ filmtrailer)
En op http://www.911blogger.com/node/14103
vond ik iets opmerkelijks :
Citaat:
Some of the highlights for me were the interviews with an FAA-air controller who explained how the hijacking procedures were changed on 1st June 2001, slowing down response, only to be changed back on 12th September 2001.
Nu weet ik waarom er 18 minuten tussen kaping en melding aan Neads lagen...
Citaat:
8:20: The Federal Aviation Administration's Boston Center flight controllers decide that Flight 11 has probably been hijacked.

8:37:52: Boston Center control notifies NEADS (Northeast Air Defense Sector), the northeast sector of NORAD, of the hijacking of Flight 11, the first notification received by the military at any level that American 11 had been hijacked. The controller requests military help to intercept the jetliner.
http://en.wikipedia.org/wiki/9/11_timeline#9:00_AM
klopt die timeline ?

Citaat:
Standard emergency hijacking procedures dictate that the Federal Aviation Administration (FAA), upon becoming aware that a plane has been hijacked, must immediately notify North American Aerospace Defense Command (NORAD) who have fighters and pilots on alert ready to "scramble" and fly to the plane's location to assess the situation.

http://en.wikipedia.org/wiki/U.S._mi...NORAD_timeline
2 verschillende procedures ? Een "slow down" vanaf 1 juni 2001 tot 12 sept 01, en een "standard immediately" ?

Laatst gewijzigd door Micele : 13 september 2009 om 15:44.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2009, 18:56   #11909
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Uw quote gaat niet over vlucht 77 :

Vliegtuigongeval op 10 JUL 1961 met Tupolev 104B CCCP-42447 - Odessa-Central Airport (ODS)
This information is not presented as the Flight Safety Foundation or the Aviation Safety Network s opinion as to the cause of the accident. It is preliminary and is based on the facts as they are known at this time.
Mijn beste, diezelfde tekst staat bij élk verongelukt toestel.....

Aviation safety network is alleen een databank voor vliegtuigen en hun identiteit,en géén onderzoekscentra naar het hoe en waarom van het ongeluk..

Daarom staat er dat vermeld aangezien zij bij de identiteit van het verongelukte vliegtuig de beschrijving van het ongeval weergeven zoals het hun is verstrekt door de officiële autoriteiten....

Zij passen hun databank aan met wat er officieel is vrijgegeven ,ongeacht het nu een leugen is of de waarheid betreft....

Laatst gewijzigd door Svennies : 13 september 2009 om 18:57.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2009, 19:15   #11910
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
En net dat is wel te verklaren.
Maar, dan moet je iets begrijpen van de Amerikaanse strijdkrachten en hun bevels structuur.
Zoals ik reeds gezegd heb werk ik reeds een goede 20 jaar voor een organisatie (merk hoe discreet dat ik hier ben met namen) op de grootste luchtmacht basis in Europa.
Ik werk op dagelijkse basis met amerikaanse militairen.
Wat vele mensen niet kunnen begrijpen is hoe diepgeworteld de "bevel is bevel " mentaliteit is onder de Amerikaanse strijdkrachten.
Ze konden, maar werden ergens met bevelen opgezadeld die geen steek maakten.
Net zoals jij kan ik NIET begrijpen hoe op die tijdspanne geen correcte reaktie gekomen is, zeker na de eerste inslag, TENZIJ.............
Zeg ik dat het hele us forces dan mee in het complot zaten? NEEN. Al wat nodig was zijn één bevel van héél hogerop die zei, vlieg daarheen ipv.
.
Dat is nu nét wat ik al zolang zeg,je hebt maar een handvol mensen op de juiste plaatsen nodig, en hoe hoger in rang des te beter,aangezien de rest de bevelen die zij krijgen opvolgen zonder er bij na te denken...

Het is eerder véélzeggend dat men bij NEADS zélf géén diepgaand onderzoek heeft doorgevoerd om diegenen die zogezegd hun taak niet hebben uitgevoerd op te sporen en te straffen voor hun falen op het gebied van beveiliging van het luchtruim...
Integendeel,sommigen zijn zelfs nog gepromoveerd...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
in het zwaarst en best beveiligt vlieg ruim ter wereld?
Ik zou er nog kunnen inkomen dat er één door geraakt. Hell, ik zou er nog kunnen inkomen dat alle vier er door geraken. Eén voorwaarde voor het laatste, dan moesten alle crashes binnen de 5 min synchroon gelopen hebben.
En hoeveel tijd lag er tussen de crashes..........juist. Ik en met mij vele collega's, ook amerikaanse zeer ervaren piloten zeggen, ONMOGELIJK
.
Inderdaad, de twee crashes in de twin towers zelf zou je zo nog enigzins kunnen verantwoorden aangezien die kort op elkaar volgden,maar bij de twee ander crashes kun je dit absoluut niet meer als argument ter verdediging inroepen....
Oud 13 september 2009, 19:53   #11911
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Kennelijk is de beste man toch zeer slecht geïnformeerd , zo blijkt onder andere uit deze vraag :
Citaat:
Who is in the possession of the "disappeared" eight indestructible black boxes on those four flights?"]) Who is in the possession of the "disappeared" eight indestructible black boxes on those four flights?
Hij claimt dus dat er 8 stuks zwarte dozen ontbreken . Bijna iedereen weet dat dit niet klopt , en het is ook eenvoudig te weerleggen.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 13 september 2009 om 19:55.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2009, 20:09   #11912
Zeikstraal
Banneling

Standaard

En diene ene terrorist had in zen rugzak achtergelaten dat teruggevonden werd op weg naar zen zelfmoordmissie:

- Koran
-how to fly commerciele vliegtuigen trainngsvideo
-fuel calculator

Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2009, 20:12   #11913
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Mijn beste, diezelfde tekst staat bij élk verongelukt toestel.....

Aviation safety network is alleen een databank voor vliegtuigen en hun identiteit,en géén onderzoekscentra naar het hoe en waarom van het ongeluk..

Daarom staat er dat vermeld aangezien zij bij de identiteit van het verongelukte vliegtuig de beschrijving van het ongeval weergeven zoals het hun is verstrekt door de officiële autoriteiten....

Zij passen hun databank aan met wat er officieel is vrijgegeven ,ongeacht het nu een leugen is of de waarheid betreft....

Ok , daar zat ik ff fout .

Maar nu het volgende punt wat door u steeds genegeerd word :

Het onderzoek naar vlucht 77 werd verricht door de FBI, geen accident investigation ,maar een criminal investigation. welke ook nog eens het militaire hoofdkwartier van de VS betrof . [/b] Het is een wonder dat uberhaupt iets is vrijgegeven! [/b]

Er bestaan voor de FBI geen procedures voor het vrijgeven van bijvoorbeeld de serie nummers .
belangrijker nog , voor de identificatie van het toestel heeft men helemaal geen serie nummers nodig gehad !! daarom ook hebben ze helemaal geen serie nummers bekeken /onderzocht en dus ook niet bekend gemaakt .
Het was direct al duidelijk om welk toestel het ging , bij alle betrokken partijen.

Het enige alternatief is een enorm complex en idioot scenario dat ook nog eens niet te realiseren valt .

Laatst gewijzigd door atmosphere : 13 september 2009 om 20:15.
Oud 13 september 2009, 20:13   #11914
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
En diene ene terrorist had in zen rugzak achtergelaten dat teruggevonden werd op weg naar zen zelfmoordmissie:

- Koran
-how to fly commerciele vliegtuigen trainngsvideo
-fuel calculator

Goh , het komplot wordt maar groter en groter , enorm veel zaken zijn gefaked , een hoop werk voor heel veel mensen dus .
Oud 13 september 2009, 20:21   #11915
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Inderdaad, de twee crashes in de twin towers zelf zou je zo nog enigzins kunnen verantwoorden aangezien die kort op elkaar volgden,maar bij de twee ander crashes kun je dit absoluut niet meer als argument ter verdediging inroepen....
Moet men wel weten waar die andere 2 toestellen precies vlogen .
Uit alle geluidsopnames blijkt dat dit nog lang niet zo snel duidelijk was !
Oud 13 september 2009, 20:35   #11916
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ok , daar zat ik ff fout .
Oke,dat is dus alvast uitgeklaard...

Zijn we het dus al op twee punten eens geraakt....

Nu de rest nog....

Citaat:
Maar nu het volgende punt wat door u steeds genegeerd word :

Het onderzoek naar vlucht 77 werd verricht door de FBI, geen accident investigation ,maar een criminal investigation. welke ook nog eens het militaire hoofdkwartier van de VS betrof . [/b] Het is een wonder dat uberhaupt iets is vrijgegeven! [/b]
Ik dacht écht niet dat ik zulks negeer...

Zozo,en het watergateschandaal dan mijn beste,dat was ook een FBI onderzoek,met de nodige lekken ....

Oklahoma en McVeigh....

De aanslag tegen het WTC in de jaren 90, kijk eens, al in totaal 3 onderzoeken waarin de FBI betrokken was ,én waar er informatie werd vrijgegeven.....

Citaat:
Er bestaan voor de FBI geen procedures voor het vrijgeven van bijvoorbeeld de serie nummers . belangrijker nog , voor de identificatie van het toestel heeft men helemaal geen serie nummers nodig gehad !! daarom ook hebben ze helemaal geen serie nummers bekeken /onderzocht en dus ook niet bekend gemaakt .
Het was direct al duidelijk om welk toestel het ging , bij alle betrokken partijen.

Het enige alternatief is een enorm complex en idioot scenario dat ook nog eens niet te realiseren valt .
Dat is maar een matig excuus mijn beste,héél matig wat mij betreft....

Wat veranderd de vrijgave van deze serienummers aan de uitkomst van het onderzoek indien zou blijken dat zij wel degelijk aan AA77 kunnen gelinkt worden...

In het andere geval krijgen wij dus uiteraard een héél stinkend potje boven water waar het dekseltje hoogstnodig dient op te blijven...

Citaat:
Dacht U dat écht,mwa ,verklaar eens waarom dit volgens U niet mogelijk is met sluitende argumentatie...
Oud 13 september 2009, 20:51   #11917
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Goh , het komplot wordt maar groter en groter , enorm veel zaken zijn gefaked , een hoop werk voor heel veel mensen dus .
Ja, nog bij de lijst toevalligheden plaatsen dat 5 israeli's, waaronder 2 mossad agenten, de eerste inslag hebben gevideotaped en al dansend op dak witte bestelwagen werden tegengehouden.

Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 13 september 2009 om 20:52.
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2009, 21:12   #11918
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

http://statismwatch.ca/2009/09/11/ab...wledge-of-911/

Citaat:
A source with close ties to the highest echelons of the Defense Intelligence Agency (DIA) told WMR that personnel who worked for the DIA on the classified counter-terrorism data mining operation known as Able Danger were aware of the planned attacks on the World Trade Center, the Pentagon, and other major facilities in Washington, DC, on 9/11 but their information was permitted, on purpose, to languish in the intelligence and law enforcement bureaucracies without any proactive measures being taken.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2009, 21:44   #11919
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
belangrijker nog , voor de identificatie van het toestel heeft men helemaal geen serie nummers nodig gehad !! daarom ook hebben ze helemaal geen serie nummers bekeken /onderzocht en dus ook niet bekend gemaakt . Het was direct al duidelijk om welk toestel het ging , bij alle betrokken partijen.
Ik geloof echt niet meer dat jij zo'n argumenten bij volle bewustzijn typt.

De hele reden van het falen van defensie komt neer op de verwarring van die dag, en wat zeg jij? Alles was meteen duidelijk?

Shortly After 8:37 a.m. September 11, 2001: NEADS Staff Unable to Locate Hijacked Planes on Radar Screens

Citaat:
Colin Scoggins, the military liaison at the FAA’s Boston Center, later recalls: “I was giving NEADS accurate location information on at least five instances where AA 11 was, yet they could never identify him.… I originally gave them an F/R/D, which is a fix/radial/distance from a known location; they could not identify the target. They requested latitude/longitudes, which I gave them; they still could not identify the AA 11.… I gave them 20 [miles] south of Albany heading south at a high rate of speed, 600 knots, then another call at 50 south of Albany.”
8:55 a.m.-8:57 a.m. September 11, 2001: Confusion at NEADS over Identity of Plane that Hit WTC
(9:04 a.m.) September 11, 2001: Flight 175 Crash Leads to Confusion at NEADS; Some Think It Is a Simulation
(9:09 a.m. and After) September 11, 2001: Numerous False Reports of Hijacked Aircraft Cause Confusion
9:21 a.m. September 11, 2001: Boston Air Traffic Control Center Mistakenly Tells NEADS Flight 11 Is Still Airborne
(9:25 a.m.-9:37 a.m.) September 11, 2001: Dulles Airport Controllers Mistake Flight 77 for a Military Fighter
9:44 a.m. September 11, 2001: NMCC Conference Thinks Flight 1989, Not Flight 93, Is Fourth Hijack
9:45 a.m. September 11, 2001: NEADS Tells FAA’s Cleveland Center that Delta 1989 Is a Confirmed Hijack, Controller Disagrees
9:53 a.m. September 11, 2001: FAA Headquarters Still Only Talking About Telling NORAD of Flight 93 Hijack
(9:55 a.m.) September 11, 2001: NEADS Contacts Selfridge Air Base to Get Unarmed Jets Sent after Either Delta 1989 or Flight 93, according to Conflicting Accounts
(10:37 a.m.-11:09 a.m.) September 11, 2001: Plane Incorrectly Reported to Have Crashed at Camp David

9/11 recordings chronicle confusion, delay
Tapes show confusion in U.S. military on 9/11 - Americas
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2009, 22:21   #11920
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Ik geloof echt niet meer dat jij zo'n argumenten bij volle bewustzijn typt.
De hele reden van het falen van defensie komt neer op de verwarring van die dag, en wat zeg jij? Alles was meteen duidelijk?

[quote]

Ik had het hier alleen over alles na de crashes ! niet over de verwarring vooraf .

Laatst gewijzigd door atmosphere : 13 september 2009 om 22:21.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be