![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11881 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
|
![]() Citaat:
__________________
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11882 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
|
![]() Citaat:
Info die enkel jij mag lezen als het om 9/11 gaat ofzo? ![]() ![]()
__________________
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11883 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.426
|
![]() Citaat:
Dus ruim voor de crash was iedereen aan het werk, toch die moesten werken tijdens de daguren /"8-17.00 hr". Citaat:
![]() Enkel overdag breken ze in ofzo ?... al ooit van nachtcamera´s gehoord? ´s nachts is er minder wachtpersoneel ... dus kunnen eigenlijk zelfs meer camera´s opstaan. (netwerkgestuurd) Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Dan verklaar mij eens waarom - AA77 zou de derde crash worden - WTC 1 : 8h 46 WTC 2 : 9h 03 Pentagon-crash 9h 37, opnieuw radarcontact 9 h 05 officiele versie... ![]() hoe het komt dat het Pentagon niet ontruimd werd nadat men 32 minuten ervoor wist dat AA77 recht naar Washington vloog om... en vooral waarom men - na 2 crashes - nog altijd geen efficiente scramble gedaan had naar AA77... F15 en F16 kunnen toch gewoon in de lucht blijven tussen Washington en New-York ? ![]() Citaat:
![]() Het zogezegd beste luchtverdedigingssysteem ter wereld weet zijn eigen militaire vliegtuigen nog niet eens te onderscheiden van een boeing 757. Waarom belt Dulles Airport niet naar NEADS of vice-versa, is maar een knopje duwen hoor... De militaire vliegtuigen hebben hun radio aan, hun transponder aan, ze kunnen kontakt opnemen met NEADS en FAA enz... Militaire vliegtuigen ? waren er 2 of 4 in de lucht ? En dan wslk 120 km in de verkeerde richting.... ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 12 september 2009 om 17:30. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11884 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.426
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Micele : 12 september 2009 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11885 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.426
|
![]() vervolg... het eten stond op tafel...
![]() Dan verklaar mij eens waarom - AA77 zou de derde crash worden - WTC 1 : 8h 46 WTC 2 : 9h 03 Pentagon-crash 9h 37 ... waarom geen scramble naar A77 ? tip: Andrew AFB was maar 15 km verwijderd van het Witte Huis en Pentagon, daar hebben ze F16´s genoeg staan -Air National Guard what´s a name - daar is dus ook ruim luchtruim voorzien waar scrambles hun toertjes ongehinderd kunnen draaien in afwachting van een uuuhmm gekaapt vliegtuig dat recht op Washington afstevent... bvb... Maar @ Atmo, dat kan je me natuurlijk niet verklaren... sorry, voor die vraag... Ik, als ervaren militair in al die radar- en vliegtuigbegeleiding-safety-scramble-dingen kan ik het me ook "niet verklaren"... of toch... ik moet gewoon alles verloochenen waar een verantwoordelijke militair voor staat. Normaal gezien bij zo 9/11-chaosmatige militaire luchtverkeersbegeleiding (NEADS) en samenwerking met de burgerluchtvaart FAA/luchtverkeersleiding moeten er toch regelmatig vliegtuigbotsingen gebeuren in het (drukke) US-luchtruim tussen militaire vliegtuigen die dagelijks oefenen en de vele burgervliegtuigen..., hoe komt het dat ik daar nooit niet van gehoord heb... ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 12 september 2009 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11886 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.426
|
![]() "nooit niet" moet "nooit iets" zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11887 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() Citaat:
En op dit bewijs heb ik mijn berekeningen gemaakt... Ga eens in het woordenboek opzoeken wat het woord bewijs als definitie heeft..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11888 | ||||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.302
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door atmosphere : 13 september 2009 om 01:44. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11889 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.302
|
![]() Bewijs waarvan ?? mijn beste
Wat toont het aan ? Naar mijn idee 2 mogelijkheden : 1- De pilots for the truth analyse is onjuist : 2- De data komt niet overeen met de realiteit . Wat die realiteit is staat al vast . Hoe je het ook wend of keert de data die Pilots for the truth hebben geanalyseerd was onvolledig , en niet eens een 'working copy' |
![]() |
![]() |
![]() |
#11890 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.302
|
![]() Citaat:
Mij ga je niet wijsmaken dat alles ALTIJD binnen nog geen half uur geregeld is . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11891 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zijn deze "facts" bewezen,helemaal niet mijn beste.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11892 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() De héle route die is afgelegd door het vliegtuig ...
De pilots for truth analyse is volledig gebaseerd ,op de hun overhandigde data die door middel van ingrijpen door het hooggerechtshof hun ter beschikking is gesteld... Citaat:
Wat is er dan in dat pentagon gecrasht mijn beste, data liegen nu eenmaal niet.... De vraag is dus,waarom zou iets of iemand met kompleet gefakete gegevens gaan afkomen als naderhand gaat blijken dat er allerhande zaken niet gaan kloppen bij analyse van het daarop gegeven vluchtpatroon... De regering die U verdedigd is dus hiermee afgekomen mijn beste,de vraag is waarom,hebben ze dan zoveel te verbergen.... Die realiteit van U kan nét zo goed leugen en manipulatie inhouden.... Citaat:
Dat ze volgens U een niet werkbare copie hiervan vrijgeven voor pilots for truth,desondanks ze door het hooggerechtshof hiertoe werden gedwongen... U geeft hier dus toe dat ze héél wat hebben te verbergen... Tja, daarom nét zeker dat de FAA tot op heden nog altijd niet met pilots for truth in discutie willen gaan wat de data van die vluchtrecorder betreft.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11893 |
Banneling
Geregistreerd: 6 augustus 2009
Berichten: 2.798
|
![]() Niets is volledig. Anders zou men weten dat de mossad achter deze misdaad zat. De technische zever is bijzaak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11894 | |
Gouverneur
Geregistreerd: 2 april 2008
Berichten: 1.377
|
![]() Citaat:
En net dat is wel te verklaren. Maar, dan moet je iets begrijpen van de Amerikaanse strijdkrachten en hun bevels structuur. Zoals ik reeds gezegd heb werk ik reeds een goede 20 jaar voor een organisatie (merk hoe discreet dat ik hier ben met namen) op de grootste luchtmacht basis in Europa. Ik werk op dagelijkse basis met amerikaanse militairen. Wat vele mensen niet kunnen begrijpen is hoe diepgeworteld de "bevel is bevel " mentaliteit is onder de Amerikaanse strijdkrachten. Ze konden, maar werden ergens met bevelen opgezadeld die geen steek maakten. Net zoals jij kan ik NIET begrijpen hoe op die tijdspanne geen correcte reaktie gekomen is, zeker na de eerste inslag, TENZIJ............. Zeg ik dat het hele us forces dan mee in het complot zaten? NEEN. Al wat nodig was zijn één bevel van héél hogerop die zei, vlieg daarheen ipv. Alle vliegtuigen van de US army, navy, airforce, reserve, ALLEMAAL op oefening heel langs de ander kant van de us en géén of toch niet genoeg jagers meer op reserve voor in het geval van? En dit in het zwaarst en best beveiligt vlieg ruim ter wereld? Ik zou er nog kunnen inkomen dat er één door geraakt. Hell, ik zou er nog kunnen inkomen dat alle vier er door geraken. Eén voorwaarde voor het laatste, dan moesten alle crashes binnen de 5 min synchroon gelopen hebben. En hoeveel tijd lag er tussen de crashes..........juist. Ik en met mij vele collega's, ook amerikaanse zeer ervaren piloten zeggen, ONMOGELIJK.
__________________
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11895 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.426
|
![]() Citaat:
Ik heb toch gezegd dat ge het niet kunt begrijpen. Als je jarenlang in de mlitaire luchtdoelartillerie en luchtruimverdediging gewerkt hebt begrijp je het heus wel hoor. ![]() @ Erwinvds, begrijpt het wel, hij heeft voldoende ervaring in die materie, zelfs meer als ik betreft kennis van de US-bevelsstructuur, die ik alleen maar kan beamen; want naar de technische kant van de "materie": handbooks, safety, procedures, updating... is het ook niet anders, wat er in de zeer goede US-procedures stond werd minitieus opgevolgd. Nato-Tac-Eval´s genoeg meegemaakt met die kerels, bevelen van hogerhand werden quasi blind opgevolgd en uitgevoerd. Goed uitgelegd Erwin. ![]() Citaat:
Maar men hoeft ons niet te geloven, is niet zo erg. ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 13 september 2009 om 09:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11896 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.426
|
![]() Net een prachtig vb van US-procedures én "bevelstructuur" gezien:
- Serena Williams die bij 15-30 voor Clijsters een voetfout maakt en daarop een punt verliest aan Clijsters, dus 15-40 voor Clijsters en Matchpunt! - Serena W. zegt daarop "iets" tegen de lijnrechter, lijnrechter volgt procedure en gaat het onmiddellijk zeggen tegen de scheidsrechter. (Serena Williams had na 1 set al een 1e verwittiging tegen voor onsportieve houding) Lijnrechter keert terug naar haar stoeltje. Scheidsrechter volgt zijn procedure en vraagt raad of assistentie bij hogere spelleiding. Serena W gaat terug naar haar opslagpositie maar kan het niet laten nog "iets" te zeggen tegen de lijnrechter, waarna de lijnrechter weer opstaat en het onmiddellijk tegen de scheidsrechter gaat zeggen; inmiddels is de spelleiding op het veld en vraagt aan de scheidsrechter wat juist verteld is. Hogere spelleiding zegt tegen de scheidsrechter wat hem in dat proceduregeval te doen staat: als na eerste verwittiging een tweede volgt betekent dat puntverlies, dus ook bij matchpunt ! Clijsters wint dus de halve finale vd US Open zonder de 2 laatste punten gespeeld te hebben. Procedure is wet, alle control-instanties waren erbij betrokken. Laatst gewijzigd door Micele : 13 september 2009 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11897 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.302
|
![]() Citaat:
Vliegtuigongeval op 10 JUL 1961 met Tupolev 104B CCCP-42447 - Odessa-Central Airport (ODS) This information is not presented as the Flight Safety Foundation or the Aviation Safety Network s opinion as to the cause of the accident. It is preliminary and is based on the facts as they are known at this time. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11898 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.302
|
![]() Citaat:
neem de volgende links eens door : http://forums.randi.org/showpost.php...0&postcount=20 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11899 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.302
|
![]() Onzin , noem de namen van die oefeningen maar eens dan . Zo kunnen we die eens onder de loep nemen en bekijken of deze werkelijk van invloed waren (en op wat voor manier)op de werkelijke gebeurtenissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11900 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
|
![]() Citaat:
![]()
__________________
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |