![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij was diegene die dingen las die er niet stonden. Jij was diegene die dacht te lezen dat ik die ouders niet geloofde omdat ze niet blank waren. Dus stop maar met je pretentieuze geblaf over 'kennis van het Nederlands'. Trouwens, je had het in die quotes twee keer over het feit dat het een eenzijdige beslissing was. Natuurlijk ging dat wel over de discussie die al dan niet heeft plaatsgevonden. Het gaat daarnaast ook over de gebrekkige communicatie (en daarin heb je gelijk), maar je veronderstelt eveneens dat de beslissing eenzijdig genomen is. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Verder kunnen er verschillende redenen zijn voor zulk een verbod, maar als men zo'n wijziging wil brengen in het reglement, is het toch minstens passend om wat informatie te verschaffen aan de leerlingen. Maar ja, wat weten die leerlingen ervan? Het is verrassend hoe mensen zulke logica kunnen verdedigen. Zoiets zou in het buitenland niet gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Denk jij maar dat ik een onderdrukt huisvrouwtje ben die dagelijks door haar man wordt verkracht. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door anoniempje : 14 september 2009 om 20:48. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() Feit is dat de raad van het GO het verbod op levensbeschouwelijke kentekens afkondigde in alle instellingen van het GO.
Ook in die twee derden instellingen waar er geen problemen waren. Voor alle levensbeschouwingen. Zonder discussie met de betrokkenen. Laatst gewijzigd door artisjok : 14 september 2009 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 14 september 2009 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het nu al gedaan met met dat meisje te lachen? Dit is een heel laffe discussietechniek, en zorgt ervoor dat deze draad in een totaal ininteressante flame war verzandt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 14 september 2009 om 21:12. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meisje toch, wat een taalgebruik... En dat tijdens de Ramadanmaand.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien die ouders zich niet kunnen verenigen met die regels hebben zij wél een optie, nl. uitkijken naar een andere school Jij wil de wereld op zn kop, waar leerlingen het voor het zeggen hebben en directie en leraren zich maar moeten aanpassen. Leerlingen gaan nog steeds naar school om te 'leren', in dat opzicht staat directie en lerarencorps inderdaad hoger dan de leerlingen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
|
![]() Je hebt volledig gelijk. Ik geef althans toe dat ik me in deze draad heb laten verleiden tot enig geflame en zal me dan ook niet verder inlaten met de non-discussie die het intussen geworden is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit blijk van respect zou hebben voorkomen dat de hele zaak zover zou zijn gekomen. En ik hoop nu dat dit een signaal was voor zowel de ouders als de leerlingen om uit te kijken naar een andere school. Laatst gewijzigd door anoniempje : 14 september 2009 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik doe niet mee aan de hypocrisie om me tijdens deze maand anders te gedragen dan gewoonlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Minister-President
|
![]() Anoniempje ik, en ik ben zeker dat ik niet de enige ben, vind het ongelooflijk storend dat je doet alsof jouw verhaal dat het niet gecommuniceerd is de ultieme waarheid is en vervolgens dus talloos op hen afgeeft. Ik hoop dat je zulke zaken niet in het gewone leven doet, je zal snel een proces wegens laster en eerroof aan je been hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat: