![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Steve_M:
Oef, jij hebt het dan toch al gesnapt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 13 september 2009 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mag ik die ook eens lenen? Na dat anoniem gat likken wil ik wel eens iets nieuw meemaken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
UTOPIE: Ze zullen U om toestemming komen (vragen)= "uitlachen" ![]() Citaat:
Indien wetten slecht zijn en aldus (zoals het hier het geval is) verkeerdelijk worden toegepast, dienen deze verbeterd of geanuleerd te worden. In afwachting daarvan, is de wet nog steeds de wet en dient prioritair te worden toegepast. Wie kon ten tijde van Koning Boudewijn' vermoeden, voor welke ellende deze zoveelste poging ter 'Islamisering' van onze West Europese gewesten met zich zou meebrengen!!! Het ziet er echter meer naar uit dat onze 'Topleiders' het niet goed meer zien zitten waar de 'rood/geel/zwarte scheidingsdraad tussen 'staat' en 'Religie' loopt. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik ben afgestudeerd in 't secundair in 1992. Die voorgaande 6 jaren mocht ik geen sportschoenen of sportkledij, geen jeans, geen t-shirts met print, geen lang haar, geen shorts, geen slippers en zeker geen politieke symbolen of badges, ... dragen. Natuurlijk hebben we daar veel over gezeurd en af en toe geprobeerd om het te omzeilen met de nodige straffen tot gevolg. Je zou dit kunnen omschrijven als een schending van individuele vrijheden e.d.. Alleen zag geen enkele leerling of z'n ouders het ooit zo omdat de kwaliteit van het onderwijs primeerde op de randvoorwaarden (kledij of uitingen van overtuiging). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Banneling
|
![]() Jij klinkt niet als een linkiewinkie, meer als een burgerman. Doen je ouders aan Tai-Chi, cocoonen ze met de kids en drinken jullie kombucha?
Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 14 september 2009 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom ging je eigenlijk naar die school? Daar zou ik mijn kinderen toch nooit naar toe laten gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Minister-President
|
![]() Vrij zielig hoe het altijd van "Ze liegt, bewijs het of ik heb gelijk" is met jou, zo kan je gewoon geen deftige discussie voeren (en ik heb nog niets gemerkt dat zou aanduiden dat dit nu niet jouw bedoeling is). Kan je ofwel eens stoppen met te zagen erover of tenminste een degelijke bewijslast aanbrengen? Anders zou het aangenaam zijn om verder te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |||||||
Gouverneur
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gaat dit over het overleg over de hoofddoekenkwestie tussen school en leerlingvertegenwoordigers? Neen. Het gaat over het feit dat de leerlingen de beslissing van de school (die al dan niet op voorhand is bediscussieerd) via de media hebben vernomen. Erg laf, zelfs voor jouw heldin van de SP.a. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#257 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Deze zaak is geëscaleerd mede door de miscommunicatie tussen beide groepen. Ik haal graag het voorbeeld van Mechelen aan, waar zulk een verbod tot weinig problemen leidt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ik zou nooit geloven dat dit zonder enig overleg gebeurd is tenzij het tegendeel duidelijk bewezen is. Er zijn genoeg redenen waarom dat zonder overleg, alhoewel niet onmogelijk zeer onwaarschijnlijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik val weer in herhaling. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Minister-President
|
![]() Ik was onder de indruk dat we bezig waren over het nut (of het gebrek eraan) en de redenen van het algemeen hoofddoekenverbod (zou op religieuze symbolen in het algemeen moeten zijn). En zonder concreet bewijs van ener- of anderzijde is het herhalen toch nutteloos. En ik vertrouw de directrice haar woord meer dan dat van de lln. omdat de lln. tenslotte niet weten wat er in al de raden besproken wordt, zij wel.
|
![]() |
![]() |