![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dan toch wel ene met een lagere-sociale-klasse-bril op, mag ik hopen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog een kleine inspanning en we zullen niet anders kunnen dan u als voldoende geïntegreerd te beschouwen. Heeft u al een 4X4? Bij gebrek daaraan zal een fermette ook wel voldoen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop het voor u. Anders doet u zichzelf toch maar onnodig geweld aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nooit gehoord van scheiding van goederen?
![]() |
![]() |
#288 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik dacht dat het tegenwoordig regel was in België dat je met een contract trouwt en eerder uitzonderlijk zonder. Nu ik kan nog begrijpen dat je het éénmaal doet, maar tweemaal? Dan verdien je het van uitgezogen te worden.
![]() |
![]() |
#290 | |
|
![]() Citaat:
Je moet mij er niet van overtuigen dat mannen die een tweede keer zonder contract trouwen een stommiteit uitsteken. Eerlijk gezegd vind ik het huwelijk tegenwoordig een bijzonder leeg instituut: ik ben nu zes jaar samen met mijn vriendin (en met mijn vorige heb ik het ook bijna zolang uitgezongen), maar ik voel nog steeds de drang niet om te trouwen. Ik heb wel alles in orde gebracht voor het geval er met mij iets zou gebeuren, maar ook daarvoor is een huwelijk niet meer nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees zijn posts, hij heeft zich zelf over zijn huwelijken beklaagd. Psychologie is niet moeilijk, je moet gewoon goed luisteren naar wat de mensen zelf zeggen. Niets is toevallig.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 20 september 2009 om 11:30. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#296 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#297 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, je kan ook vaststellen dat het niet meer goed en op een verantwoordelijke manier uit elkaar gaan, zonder je rancune op een forum op alle "allochtonen" uit te spuwen, omdat je huwelijk met een "allochtone" vrouw toevallig niet lukte.
In het katholicisme is echtscheiding getaboeïseerd, met alle rancune vandien, maar in de islam is dat nooit zo geweest. Er is zelfs een moslimgezegde "Trouw en scheid, tot je iemand vindt die echt bij je past". Ook Usama bin Ladin is gescheiden, zonder problemen met zijn ex-vrouw, zijn kinderen of schoonfamilie.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 20 september 2009 om 11:51. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn nochtans voorbeelden genoeg hoor dat ze dat wel proberen doen. Hallal voedsel, gescheiden zwemmen, Fortis die stopt met het uitdelen van een spaarvarkentje aan kinderen die een eerste rekening openen,moslima's die een vrouwelijke dokter eisen,moslima's die eisen dat ze in de klas een hoofddoek mogen dragen terwijl onze kinderen geen hoofddeksels in de klas mogen dragen...etc. Verleden jaar was er zelfs een discussie in de kamer over een inburgeringscursus waar moslima's eisten en ook verkregen dat er geen mannen in het lokaal aanwezig waren. Minister Keulen kwam toen zwaar onder vuur te liggen maar maakte er zich vanaf door te zeggen dat dit een eenmalig feit was omdat er anders geen moslima's naar die cursus kwamen. Dus juist het tegenovergestelde van wat een inburgeringscursus beoogt. Laatst gewijzigd door daiwa : 20 september 2009 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga eens kijken hoe ze in Marokko, Turkijë, Irak enz omspringen met lieden die zich volgens hen schandalig gedragen! Dan heb je meteen een antwoord op je vraag! Diezelfden die ginder zo goed weten hoe ze anderen moet aanpakken, dat zijn dan "allochtonen" van zodra ze hier geraken, nietwaar?
|
![]() |
![]() |