![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Niet zozeer de grappige citaten-draad, maar net het omgekeerde. Welke citaten van mede-forummers hebben je aan het denken gezet? Of sterker nog, hebben voor een ommekeer in je denken gezorgd?
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() En ik zal zelf beginnen.
Praetorian zei ooit, over MSN, tegen mij in een gesprek over nationalisme en socio-economische prioriteiten: "Een vlag kan je niet eten". Een citaat dat mij eigenlijk steeds is bijgebleven en zelfs in die mate dat ik heel het meta-denken over nationalisme en volkeren heb opgegeven en in concrete socio-economische verbanden ben gaan denken (tot wanhoop van sommige mede-nationalisten ![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn er zoveel, maar die deden me eerder denken van: "man, zo erg ben ik zelfs nie"
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eentje van Tantist waardoor bij mij eigenlijk de Groot-Nederlandse gedachte stilaan beginnen rijpen is:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 26 september 2009 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Man who drop watch in toilet have shitty time.
-Confucius-
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als is de neger nog zo snel, mijn 7.62x51mm achterhaalt 'm wel.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Al werkt en vecht de Vlaming nog zo hard,
hij zal altijd door homofiele strikjesdragende allochtonen in zijn kont worden gepakt.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() flopflop: "
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Nee, jongetje, het is geen droom.
Je behoort tot een volk van slaven dat zich vrijwillig in de kont laat nemen door een kleine minderheid die geleid wordt door een homofiele, strikjesdragende allochtoon en dat zal altijd zo blijven.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Edit: of misschien dat je tot datzelfde volk behoort dat zich in de kont l�*�*t nemen? ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 27 september 2009 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Dat laatste.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar kan je nochtans zelf wat aan doen hé. Verhuis bijvoorbeeld naar de andere kant van de taalgrens en dan behoor je tot het volk dat de Vlamingen in de kont neemt.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zullen beter 6.3 miljard mensen afmaken
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over citaten, hier eentje van Zach Braff
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Dat vind ik een moeilijke. Niet waar het om de Nazis gaat; we verzuipen in de beschikbare gegevens, gaande van zeer concrete dingen (Dossinkazerne) tot zelfs fictie (films als Schinder's List). Maar wel als het over de Armeense genocide gaat bijvoorbeeld : ???
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |