![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Nee dat is te vermoeiend, liever spreekwoordelijk meelopen met de horde lemmings naar het ravijn.
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus gefrustreerd omdat u met mijn geld zou doppen ? Neen, helaas, dat niet. Ik ben wel gefrustreerd dat jonge mensen zoals Duvelke zo redeneren. Ik SNAP dat gewoonweg niet. Maar mijn ego en zelfrespect zijn waarschijnlijk te groot om ergens te gaan zagen achter geld, zoals bij de VDAB of RVA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() doe je een doctoraatsonderzoek?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging erover dat u gefrustreerd bent. Dat is wat er fout zit, wat maakt het u uit wat anderen doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als anderen die levensvisie niet naleven en van de vruchten van anderen hun arbeid proberen te leven (parasiteren) dan stoort mij dat. Want dat is niet fair tov die mensen. Rechtvaardigheidsgevoel, noemt het dat maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Ik geef eerlijk toe dat wanneer ik men werk beu ben, of ik ontslagen ben, ik mij niet slecht zou voelen omdat ik zou moeten stempelen. Ik zou wel verder werk zoeken, omdat ik meer dan een basisinkomen wens, maar ik zou wel genieten van die paar weken/maanden rust. ![]()
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrippen zoals fair zijn abstract. Dat is een beetje zoals in een gevecht, mensen zeggen dan, je moet fair zijn, of dat is niet fair. Ze verwachten dan dat je je tegenstander de kans geeft om je gezicht kapot te slaan of nog erger. Gewoonlijk zijn dit dan mensen die nog nooit gevochten hebben, die er niets van begrijpen, ja, die zelfs een romantisch idee hebben over vechtpartijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is de "ik wil niet werken"-bonus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Partijlid
|
![]() In mijn geval dat ik na twee jaar in aanmerking kom voor een werkervaringcontract. We zijn er bijna ![]() Dan ben ik van plan het uit te zitten tot ik weer eens een archiefjob of een bibliotheek job met een werkervaringscontract tegenkom en dan solliciteren maar en fingers crossed zoals ze zeggen.
![]() |
#53 |
Partijlid
|
![]() Oh... 't is nie da'k nie WIL werken. Maar ik ben in de VDAB's doctor's woorden, 'moeilijk te plaatsen op de reguliere arbeidsmarkt".
En als ze me niks geven dan ben ik ook tot niks verplicht he ![]()
“I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.” Laatst gewijzigd door vervreemdebelg : 28 oktober 2009 om 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() eigenlijk wel. Nogal stom dat de werkzoekende speciaal daarvoor uit hun zetel moeten komen.
Vroeger moest je (geloof ik) dagelijks gaan stempelen? al een geluk dat ze dat nu niet meer moeten.
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Kwestie van de tijd die ge krijgt nuttig te spenderen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() IKZELF WERK
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
't Is voor de werkgevers. Die kunnen dus die sukkelaar aannemen voor wie ze op dat moment de hoogste subsidie krijgen en hem het jaar erop weer afdanken voor de nieuwe hoogste subsidie. Laatst gewijzigd door eno2 : 29 oktober 2009 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lui Duvelke.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ze moesten al die gasten die liever niet werken, liever niet laten werken, dan was de wereld weer gered.
|
![]() |
![]() |