![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12961 |
Banneling
|
![]() Peppi en kokki in tha house
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12962 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik maak me niet belachelijk door een vraag te stellen, jullie maken je belachelijk door er bewust niet op te antwoorden.
![]() |
![]() |
![]() |
#12963 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
jammer genoeg vrees ik dat er nooit een antwoord zal komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12964 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk niet, ze praten zich daarna vast en dat weten ze goed genoeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#12965 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alé, ik kom nooit meer op deze topic, dat is toch wat je wilde...grijp je kans en antwoord op de vraag.
![]() |
![]() |
![]() |
#12966 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus maakt U zichzelf dik belachelijk door deze steeds weer te blijven herhalen... Maar doet U maar gerust verder ..... Binnenkort negeert iederéén hier U toch.... De groeten.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12967 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12968 |
Banneling
|
![]() Ge zegt dat ge de waarheid niet weet, is het dan niet noodzakelijk dit tot op het bot te onderzoeken? Of wil u eeuwig doen alsof en het bij het officieel verhaal houden zodat u u eigen geloofssysteem niet in vraag hoeft te stellen. Eeuwig een hypocriet die halve waarheden/leugens verspreid gebaseerd op halve weerheden/leugens, want u weet het fijne niet. Graag een antwoord, believer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12969 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnenkort? Waarom pas binnenkort? Iedereen zegt toch dat ze het al doen, of liegen ze nog steeds hierover, inclusief jij zo te zien ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 9 november 2009 om 18:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12970 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Quote mij waar ik zeg dat ik de officiele versie geloof. Nee, ik weet het fijne niet. Spreek ik dat ergens tegen dan? Zie je, dit is antwoorden op de vraag, nu jij nog... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12971 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel ,wel,wel, de verklaring van de betrokken piloot hier omschrijven als selectief en onvolledige informatie.... Man,man,man,U bent ook niet vies van een potje ontkennen van feiten tot in de eeuwigheid,zelfs al liggen ze voor Uw neus.... Citaat:
Kortom vriendje ,de échte reden dat U deze vraag niet kan beantwoorden is dat deze feiten niet te ontkennen vallen,en U liever Uw hoofd diep in het zand steekt.... U wil blijkbaar wel discuteren wat 9/11 betreft op één voorwaarde, dat U altijd het gelijk krijgt,zoniet volgt het grote negeren.... En er al eens over nagedacht wat betreft het paspoort van die kaper... Of wil U hier een loopje nemen met de natuurwetten qua voortbeweging en drukverplaatsing bij explosies om het vinden van dat paspoort in Veseystreet te verklaren... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12972 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je het fijne niet weet, waar haal je dan het recht anderen te bestempelen als leugenaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12973 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal
Peppi en kokki in tha house believers en hun gescheld tja het enigste waar ze nog iets of wat sterk in zijn, buiten leugens daar zijn ze niet in te kloppen ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12974 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het is niet omdat ik de koran verwerp dat ik automatisch in de bijbel geloof. het ene verhaal (officiele) staat los vh andere (de talloze complotverhaaltjes). ik ken het officiele verhaal niet maar dat betekent niet dat jullie beweringen niet kunnen getoetst worden. tot nu zij ze stuk voor stuk waardeloos en doorvragen leidt altijd tot moddergooien wegens gebrek aan een fatsoenlijk antwoord Laatst gewijzigd door 1207 : 9 november 2009 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12975 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ge weet niks van het verhaal, maar een "complot" is het zeker niet. Ok dan, whatever u say. Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 9 november 2009 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12976 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik zou graag willen weten hoe de vork in steel zit.
naar eigen zeggen hebben jullie al het bewijsmateriaal ivm daders, motief, doelstellingen,... de vragen van illwill maw gewoon beantwoorden ipv opnieuw met modder te beginnen gooien. het zou u sieren |
![]() |
![]() |
![]() |
#12977 |
Banneling
|
![]() Begin dan met de thread eens te lezen ipv u in te laten met bepaalde gevallen
Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 9 november 2009 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12978 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg U dat het officiële verhaal waardeloos is, omdat ze de mensen (technische en operationele) onwaarheden willen wijsmaken. Maar dat is niet zo moeilijk ze slikken toch alles omdat iemand met veel "stars en stripes" het zegt, daarbij wie heeft nu ervaren (militaire) radarkennis van die 9/11-onderzoekscommissieleden ? Daarbij kunnen ze nog een hele rij paraplu´s opendoen : "confidential/secret/.." , "atmosferische storingen", technische (radar)procedures volgens het boekje (vertragingstaktiek), verschillende interpretaties, communicatie-misverstanden, enz enz... schijn-alibi´s in overvloed. Is ook niet moeilijk, er zal zeker geen ervaren radartechnicus of radarelectronica-ingenieur bij de 911-commissie ambetante technische vragen gesteld hebben hoe gemakkelijk het was die 4 verdachte Boeings te detecteren en te volgen, zeker met hun zeer dicht militair luchtafweersysteem..., ze kunnen er toch niet op antwoorden. En voor dat ge het vraagt, (hogere) officieren - wslk hebben die wat oppervlakkige uitleg en soms onzin mogen verkopen voor de commissie - hebben meestal maar algemeen verstand van radars, maar zeker niet van alle technische mogelijkheden. Anders kan ik het me echt niet voorstellen. Radar(onderhouds)technici zijn in de meeste legers specifiek opgeleide hoge technische onderofficieren, buiten enkele legers waar deze onderofficieren kunnen doorgroeien naar Fachofficier of Warrant Officer. http://de.wikipedia.org/wiki/Warrant...r#US_Air_Force http://de.wikipedia.org/wiki/Fachoffizier Laatst gewijzigd door Micele : 9 november 2009 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12979 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zelfs al heb je gelijk
het is niet omdat er een paar details in de bijbel staan die kloppen dat er plotsklaps mensen over water kunnen lopen of uit de dood kunnen verrijzen. het is niet omdat er fouten in de thora staan dat alles in de bijbel klopt Citaat:
los daarvan, details zijn leuk maar het gaat om de big picture. jij beweert nudat de mensen vd luchtvaart betrokken waren bij het complot aangezien ze blijkbaar bewust de radargegevens foutief geïnterpreteerd hebben zodat de aanslagen konden doorgaan. nu vraag ik jou wie bij die diensten was op de hoogte, wie bij radardiensten was actief betrokken, van wie heeft die radardienst het bevel gekregen om boeings een vrijgeleide te geven. namen, functies vd personen en sluitend bewijsmateriaal moet je nu hebben. niet al die mensen zijn onschendbaar hé Laatst gewijzigd door 1207 : 10 november 2009 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12980 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |