![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#12941 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#12942 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoog tijd dus om weer naar t drawning bord te gaan om een nieuwe vraag samen te stellen |
|
|
|
|
|
|
#12943 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#12944 |
|
Banneling
|
Uw bedoeling was te doorzichtig beste. Te belachelijk om op te antwoorden. Doch, dacht u hier het licht mee te hebben gezien en in een ruk aan te tonen dat het geen inside job zou zijn indien niet beantwoord. Nooit gedacht dat ge het tot 38 oid zou drijven maar achterlijk zijn doet gene zeer zeker. Maar goed, de pret is er al lang af en nogal afgezaagd.
Nu dat uit de weg is, kunt ge de thread permanent verlaten, uw mini game is over. Game over kiddo |
|
|
|
|
|
#12945 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gesold worden? Op welke manier dan wel niet? Ik heb geen nieuwe vraag nodig, jullie hebben een antwoord nodig, maar dat is jullie nog niet gelukt.
|
|
|
|
|
#12946 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als hij echt 50 dezelfde vragen stelt moeten we hem toch een stel deftige kleurtjes cadeau doen. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 9 november 2009 om 16:20. |
|
|
|
|
|
|
#12947 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laatst gewijzigd door illwill : 9 november 2009 om 16:19. |
|
|
|
|
|
|
#12948 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#12949 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het licht gezien? Waar heb je het over? Heeft niets met inside job of niet te maken. Liever achterlijk dan hypocriet als de believers hier. Euhm, nee. Ik beslis dat zelf wel. Was geen game, twas een vraag. Antwoord op de vraag en ik zal deze topic nooit meer bezoeken!
|
|
|
|
|
#12950 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#12951 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je zou beter een antwoord verzinnen om je eigen hypocrisie niet verder aan te tonen.
|
|
|
|
|
#12952 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12953 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Om de hypocrisie van de believers even op een rijtje te zetten.
1) Believers beweren al jaren dat ze harde bewijzen hebben en dus de echte waarheid. 2) Ze doen hier al jaren niets mee, buiten het net wat vervuilen. 3) Nu beweren ze er niets mee te kunnen doen door immuniteit ed. 4) Ze willen een nieuw onafhankelijk onderzoek om bewijzen te verkrijgen en de waarheid. 5) Zie punt 1, ze hebben al jaren bewijzen en doen er niets mee of kunnen er niets mee. 6) Wat heeft punt 4 dan voor nut indien je toch bij punt 3 blijft hangen?
|
|
|
|
|
#12954 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jullie hebben erop gereageerd, maar nog geen enkele keer geantwoord op de vraag. Zelfs al zou mijn vraag dit niet aantonen...waarom dan niet durven antwoorden op de vraag?
Laatst gewijzigd door illwill : 9 november 2009 om 16:31. |
||
|
|
|
|
|
#12955 | |
|
Banneling
|
Citaat:
2)Dat is enkel wat gij beweert Dus waarom verder gaan als ge feitelijk al op punt 1 blijft hangen. Got it? K,thx,bye |
|
|
|
|
|
|
#12956 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat is enkel wat ik beweer? En kijk, weer durf je niet.
Laatst gewijzigd door illwill : 9 november 2009 om 16:34. |
||
|
|
|
|
|
#12957 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn vraag is nog geen enkele keer beantwoord geweest. Nee, ik vraag waarom men een nieuw onderzoek wil uitvoeren terwijl men de harde bewijzen al beweerd te hebben en dus automatisch ook de waarheid? Als men met deze bewijzen en waarheid nu dus niets doet, of niets kan doen zoals men beweerd...wat heeft een nieuw onderzoek dan voor nut?
Hierop kan geen enkele believer antwoorden? Om de hypocrisie van de believers even op een rijtje te zetten. 1) Believers beweren al jaren dat ze harde bewijzen hebben en dus de echte waarheid. 2) Ze doen hier al jaren niets mee, buiten het net wat vervuilen. 3) Nu beweren ze er niets mee te kunnen doen door immuniteit ed. 4) Ze willen een nieuw onafhankelijk onderzoek om bewijzen te verkrijgen en de waarheid. 5) Zie punt 1, ze hebben al jaren bewijzen en doen er niets mee of kunnen er niets mee. 6) Wat heeft punt 4 dan voor nut indien je toch bij punt 3 blijft hangen? Poging 40
|
|
|
|
|
#12958 |
|
Banneling
|
Tgaat wel moeilijker worden om u nog belachelijker te maken, maar probeer eens.
|
|
|
|
|
|
#12959 |
|
Banneling
|
Dat men niets kon doen is idd een feit. Wil daarom niet zeggen dat er niets meer gebeurd. Nu de macht van de administratie weg is, komt er meer aan het licht. Oh en zelfs ome Bush word vervolgd voor massamoord ed. Straf he.
|
|
|
|
|
|
#12960 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn vraag is nog geen enkele keer beantwoord geweest. Nee, ik vraag waarom men een nieuw onderzoek wil uitvoeren terwijl men de harde bewijzen al beweerd te hebben en dus automatisch ook de waarheid? Als men met deze bewijzen en waarheid nu dus niets doet, of niets kan doen zoals men beweerd...wat heeft een nieuw onderzoek dan voor nut?
Hierop kan geen enkele believer antwoorden? ben eigenlijk ook wel benieuwd
|