![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
System schijnt maar niet te kunnen inzien dat bijvoorbeeld kritiek uiten op het joodse geloof geenszins betekent dat men plotseling tegen de Joden zou moeten zijn. Wie ageert tegen de islam, is niet tegen de Arabieren, Turken of wat weet ik nog welk volk allemaal. Godsdienstkritiek is geen haat tegen volkeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 |
Europees Commissaris
|
![]() Let wel, ik wil niet zeggen dat het minder gewelddadig was. Ook in het Spanje van de 15de eeuw liepen crypyo-joodse marranos natuurlijk enorm veel risico's dat hun vermomming als nep-katholiek doorprikt zou worden. Een anti-semiet zou zelfs een Jood die zijn roots verwerpt als een vijand beschouwen.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 11 november 2009 om 03:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij doet net het omgekeerde van Xenophon. Die zit hier de hele tijd de Vlamingen te schofferen om hen een geweten te schoppen. Wanneert azert dat echter doet, is dat om hen een minderwaardigheidscomplex aan te praten. Dat laatste is overigens de enige manier waarop het Belgische status-quo in de toekomst gehandhaafd kan blijven. Azert weet dat zelf ook maar al te goed en draagt dan ook dapper zijn steentje hieraan bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Shadowke : 11 november 2009 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 |
|
![]() Het hoeft natuurlijk geen betoog , neem ik aan, dat ik het grondig oneens ben met de aanbevelingen en conclusies die jij graag de Vlamingen door het strot wil rammen.
![]() |
#1147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Integendeel zelfs, tot de komst van onze vriend Henri1 was hij er in belangrijke mate mee verantwoordelijk voor dat ik van 'eerder onverschillig' naar 'radicaal anti-Belgique-ist' ben geëvolueerd. Ik ben hem daar nog steeds dankbaar voor ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 november 2009 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Belgicisten worden doorgaans geworven door grote somme (recuperatie)geld. Groot-Nederlander word je door overtuiging! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 11 november 2009 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 |
|
![]() Dat spreekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1154 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door De Waal : 11 november 2009 om 15:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkt u nu ècht dat u als énige een invloed uitoefent op wat ik denk? 't Is trouwens ook voor u 'djimi', zònder hoofdletter.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 november 2009 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het zal dan nog een Hollandse moeten zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt ge weer wat aandacht te kort?
Allez, gij hebt er ook wat mee te maken dat ik aan 'Belgique' zo'n hekel heb gekregen, ja. Nu content?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 |
Banneling
|
![]() *knip*
Laatst gewijzigd door The Quibbler : 12 november 2009 om 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. U denkt mij te kennen?
Try again. 2. Iedereen heeft z'n eigen kruis te dragen, lijkt me. U mag het uwe houden, hoor. Mij steekt het de ogen niet uit, wees gerust.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door The Quibbler : 12 november 2009 om 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |