![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13721 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De krachten die bij het vallen van enorme staalprofielen van grote hoogte vrijkomen zijn enorm , U kiest ervoor deze te negeren . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13722 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Je zit voor de duizendste keer te fantaseren door wat dingen bij mekaar te rapen en dan te doen alsof je een werkende theorie hebt. Is het geen mengeling van gipsmuren en aluminium van een vliegtuig om thermiet te bekomen dan is het wel staal van het gebouw met bluswater dat ineens een thermische reactie veroorzaakt. En nu is het plots staalresten + betonbrokken, met wat newton erbij, de mixer in, en hupla, daar is m'n theorie. Dat noemt zich scepticus maar elk argument rust op minstens 4 veronderstellingen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13723 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Oxydatie? Terug ik ben geen ingenieur maar zou dit het massale aanwezigheid van de oxydatie niet kunnen verklaren?
![]() |
![]() |
#13724 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13725 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dus ook aan atmosphere.
Bron: Associated Press (2006) http://911research.wtc7.net/cache/wt...rchrushed.html The discoveries have angered and saddened relatives of the Sept. 11 victims. Of the 2,749 people who were killed that day, the remains of some 1,150 have not been found. That means that families of 40 percent of the victims have nothing � not a sliver of a bone � left of their loved ones. Hoe makkelijk toch. Wanneer de feiten u niet aanstaan, dan negeer je ze gewoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13726 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
WAT heeft voor die temperaturen gezorgd? Want de branden in het WTC hebben nooit die temperatuur bereikt. Wacht, ik weet het al: parcifals "termische reactie" zeker? ![]() Dertig jaar branden geblust. NOOIT, niet één keer ben ik op een site geweest waar het NA de brand heter was dan tijdens. Laat staan 100 dagen nadien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13727 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Lees mijn vragen en vermoedens eens.Ik zou zeer geïnteresseerd zijn in de reaktie van een ex brandweerman.
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 4 december 2009 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13728 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Uw betonmolen voorbeeld? U schrijft zelf, "je zal een vergrootglas nodig hebben om ze te vinden...." Juist, punt is dat het hier gaat om lichamen die NIET zijn gevonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13729 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik ben ook geen chemicus. Mijn kennis over thermiet en z'n werking beperkt zich ook tot wat ik vind op het net. Feit blijft dat, wanneer je thermiet uitsluit, er geen enkele logische verklaring bestaat voor WAT die hittebron dan wel moet geweest zijn. Btw, tot nader order bestaat er eigenlijk geen enkele logische verklaring voor de gehele WTC gebeurtenis. Alleen al het feit dat 3 gebouwen, die allen zogezegd een natuurlijke instorting hebben ondergaan, perfect synchroon en met dergelijke snelheid zijn naar beneden gekomen tart alle natuurwetten. Als je demolition experts aan het woord laat komt steeds terug hoe belangrijk timing is, in hun werk. Timing is everything! Eén detonatie die iets te vroeg of te laat afgaat, kan genoeg zij om de demolition te doen fout lopen. Er zijn trouwens voorbeelden van demolitions die fout lopen en waar het gebouw dus niet mooi recht naar beneden komt. En nu zouden we dus moeten geloven dat iets wat enkel bereikt kan worden door perfecte timing, vanzelf gebeurd wanneer het gebouw een natuurlijke instorting ondergaat. Ik heb het nog al eens gezegd: als dit zou waar zijn, waarom vandaag dan nog hopen geld betalen aan demolition company's als je een gebouw moet slopen, terwijl je (tenminste als je de officiele versie gelooft) hetzelfde effect bereikt door simpel een vuurtje te starten op een willekeurige verdieping. Laatst gewijzigd door Big Slick : 4 december 2009 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13730 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hebben ze de duizenden tonnen puin van WTC1 en 2 doorzocht met een vergrootglas? Daar is uw antwoord. Het staat voor uw neus. Ik heb uw theorie hierover trouwens nog niet gehoord : waar zijn volgens u die lichamen dan wel naartoe. Dat 'gesmolten en verdampt' vond je blijkbaar niet grappig dus je denkt(?) aan iets anders vermoedlijk. Wel met de voetjes op de grond blijven graag. ![]() Laat u maar eens gaan en dan laten we Ockham er eens op los. Go, slicky! Laatst gewijzigd door parcifal : 4 december 2009 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13731 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik moet toegeven, in het verdraaien van de feiten en het woorden in iemands mond leggen, daar ben je echt goed in. Dus om even uw geheugen op te frissen: Ik ben diegene die stelde dat het unprecedented is dat de helft van de slachtoffers NIET wordt teruggevonden in een ingestort gebouw. Ik was degene die stelde dat hiervoor geen enkele logische verklaring is. (in acht genomen dat het een naturlijke instorting was) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13732 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13733 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13734 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze moeten toch ergens naartoe zijn, nietwaar? Theorie != Bewijs. Snappie? Laatst gewijzigd door parcifal : 4 december 2009 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13735 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13736 |
Gouverneur
|
![]() Gewoon een vraag hé.
Waarom zou de mainstream media over zulke cijfers liegen. Dat verwacht ik van de rioolpers maar waarom de mainstream? Met welk doel?
![]() |
#13737 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een regelrecht wonder dat er nog lichamen wel te identificeren waren !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13738 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben even wat dieper in de identificatie materie gedoken .
Feit is dat er van die ruim 1100 niet geidentificeerde mensen (dat klopte dus wel) wel degelijk resten zijn gevonden . Men kon hier echter geen DNA meer aan onttrekken vanwege de slechte staat ervan. De totale opruim operatie heeft een jaar geduurd . Vele restanten zijn lange tijd na 9/11 gevonden en verkeren daarom in zeer slechte staat ! Organisch materiaal begint nu eenmaal af te breken hetgeen de identificatie bemoeilijkt. Er zijn geen 1100 lichamen verdampt !! totale onzin Helemaal raar is het idee dat de restanten die zich maanden lang in de grote hitte van de puinhopen bevonden ooit nog te identificeren zouden zijn . http://www.npr.org/templates/story/s...toryId=4510446 Laatst gewijzigd door atmosphere : 4 december 2009 om 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13739 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om de temperaturen te verklaren zul je onderzoek moeten doen, wat bevond er zich allemaal in die puinhopen ? welke brandbare materialen precies? daar moet allemaal naar gekeken worden . Vast staat dat thermiet reacties op 9/11 nooit gezorgt kunnen hebben voor de hitte die 3 maanden later werd aangetroffen . Dat is pure fantasie ! Ik stel de vraag ook aan u Wat heeft er gezorgt voor die hitte na zo veel tijd nog ?? Heeft u wel een sluitend en goed gefundeert antwoord?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13740 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Komt nog bij dat de branden bijna volledig uitgedoofd waren. Getuige de beelden en brandweerman terplaatse. Citaat:
U stelt mij nu de vragen waarvoor JULLIE een verklaring moeten geven, vragen waarvan ik oorspronkelijk al beweerde dat ze onverklaarbaar zijn. Onverklaarbaar in die zin als je de oficiele versie gelooft. En tot nader order zijn jij en parcifal toch degenen die hier trachten de officiele versie te verdedigen, niet? |
||
![]() |
![]() |