![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13701 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Joehoe, mijn eerste zin was NIET serieus, dat was een parodie op de pentagon plane theorie. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 3 december 2009 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13702 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wel, da's een sterke reply. ![]() Ik zal dus maar aannemen dat u in navolging van uw collega atmosphere, óók geen zinnige verklaring hebt voor de meer dan 1100 "verdwenen" lichamen. Aangezien u zelf toegeeft dat uw "gesmolten" en "verdampen" NIET serieus waren, kunnen we stellen dat dit geen geldige verklaring was, juist? Het staat u altijd een vrij een nieuwe poging te ondernemen. ![]() Bij voorkeur een serieuze. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13703 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zoek naar een passende vergelijking.... Moest je nu een betonmolen bouwen van vierhonderd meter hoog en je laadt die halfvol met brokken staal en beton. Als je daar dan een aantal mensenlichamen bij. (in een gewichtsverhouding van 0.01% mens tov steen/staal) en je laat dat 10 a 15 seconden flink ronddraaien, wat denk je dat er dan nog overschiet van die lichamen? Je gaat met een vergrootglas moeten zoeken denk ik. Laatst gewijzigd door parcifal : 3 december 2009 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13704 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De enige die hier iets opfokt ben jij, in een trieste poging een argument te creëren. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13705 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De quote van mij waar het hier over ging waren de NIET GEVONDEN lichamen. Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht Ik zal dus maar aannemen dat u in navolging van uw collega atmosphere, óók geen zinnige verklaring hebt voor de meer dan 1100 "verdwenen" lichamen. Laatst gewijzigd door Big Slick : 3 december 2009 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13706 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Nu ook weer in z'n laatste reply aan mij verward hij (opzettelijk?) twee punten uit m'n betoog, nl de staat van de gevonden lichamen en de niet gevonden lichamen. Erg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13707 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13708 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13709 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13710 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Bigslick :
De puinhopen waren maanden lang verhit zoals we weten , tot 2000 graden ! In die puinhopen bevonden zich vele stoffelijke resten. Hoe wou je die nog gaan identificeren ??? Dit argument van u is onzin van de bovenste plank , en het getal 1100 waar u mee aankomt klopt ook al niet meer. Er zijn ook bergen informatie beschikbaar over de berging en identificatie van stoffelijke resten , informeer u eens ! Leg maar een suit hoe het volgens u allemaal gegaan moet zijn , want tot dusver is het gebrul langs de zijlijn . toon een het lef om zelf een duidelijk standpunt te verwoorden en onderbouwen ! Laatst gewijzigd door atmosphere : 3 december 2009 om 23:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13711 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://gamekeeper.deds.nl/thermiet.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13712 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het volledige antwoord stond voor je neus en nog zag je het niet? Ik begin mij af te vragen in welk soort instelling jij juist zit. Ik hoop dat het er een is voor dyslexie maar ik vrees erger. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13713 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zorgt voor zo'n temperaturen ..... ![]() Toch Uw exothermische reactie niet zeker.... Een ondergrondse vulkaan of zo..... ![]() Man,man,het wordt hier met de dag erger en erger.... ![]() Citaat:
Tot zolang brult U ook zomaar wat van de zijlijn... Laatst gewijzigd door Svennies : 4 december 2009 om 00:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13714 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook op alle andere denkbare beelden zijn steeds niet de zo kenmerkende verschrikkelijk harde detonaties te horen voor de torens instorten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13715 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zie je dat niet direct ontkrachten overigens. Citaat:
Citaat:
Fun fun fun! |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13716 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekijk dit AUB eens al u wilt Het zijn maar 5 minuten !
Ze geven mooi aan wat voor enorm probleem de CD theorie heeft ! http://www.youtube.com/watch?v=Sy2or...eature=related |
![]() |
![]() |
![]() |
#13717 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Er zijn verschillende combinaties mogelijk om thermiet samen te stellen, elk met verschillende reakties. NL: Soort Thermiet: Oxide: Metaal: Brandsnelheid: IJzer: IJzer(III)oxide, Aluminium, Zeer snel Koper: Koper oxide, Aluminium, Extreem snel Titanium: Titaan oxide, Aluminium, Zeer langzaam Antimoon: Antimoon oxide, Aluminium, Langzaam Het militaire is een mengeling van 68.7% thermiet, 29.0% bariumnitraat, 2% zwavel en 0.3% bindmiddel. Op welke combinatie is er gezocht geweest? De reden waarom ik dit vraag is simpel omdat ik hier ergens gelezen heb dat in de weken voor de ramp de metalen steunbalken, cores behandelt geweest zijn met nieuwe brandwerende verf, primer of hoe je dat ook noemt. Nu moet ik jullie ondertussen niet meer vertellen denk ik dat thermiet niet een explosief is maar een stof die extreme hoge hitte ontwikkeld. Moeilijk om te laten ontbranden maar zeker niet onmogelijk. Magnesium bv al dan niet gekoppeld aan een afstands bediening. Veronderstel dat bepaalde kretieke delen van de cores met een mengeling die voor gewone brand vertragende verf of wat het ook is hoe dat noemt ingesmeert was. Zou een langdurige intense hitte de cores niet genoeg kunnen verzwakken hebben om een instorting te veroorzaken? Het zou wel de langdurige hitte ondergronds kunnen verklaren. Nogmaals de link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Thermiet En lees vooral de reaktie van thermiet eens op water "Eenmaal aangestoken kan de reactie niet geblust worden - in deze reactie is er sprake van een overdracht van een of meerdere zuurstof-atomen, dus er wordt geen zuurstof uit de lucht gebruikt. Met water blussen heeft vaak zelfs een averechts effect: door de hoge temperatuur dissocieert water in zuurstof en waterstof, waardoor de reactie alleen maar heviger wordt en er zelfs explosiegevaar ontstaat"
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 4 december 2009 om 00:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13718 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13719 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik Uw passende vergelijking met Uw betonmolen,brokken staal, beton en mensenlichamen moet extrapoleren naar één klein feitje wat ik zelf bij de bouw van mijn woning heb meegemaakt.... Ik moest destijds dus een zetsel afmaken om betonnen balken te gieten.... Ingrediënten....50 kg cement,42 schuppen keien én 14 schuppen zand en één woelmuis die zijn onderkomen in die zandhoop had gevestigd... Laat het mengsel 5 minuten draaien,alvorens je daarmee de balken gaat gieten... Mijn vader merkte destijds de vreemde indringer tijdig op ,en na hem uit de betonspecie te hebben verwijderd zag hij er nog redelijk patent uit ... er waren wel twee pootjes verdwenen plus de staart...Maar de rest van het lichaampje zo gemangeld als het was, was behoorlijk intact alhoewel er geen enkel bot in dat lichaampje niet gebroken was... Tot zover Uw betonmolentheorie... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13720 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat er enorme hoeveelheden staal zijn geoxideerd in de puinhopen, de profielen waren over hun volle lengte verroest. Feit is ook dat er bij het roesten/oxideren van ijzer warmte vrij komt . Overigens betekend oxidatie nog niet per definitie "het reageren met zuurstof |
|
![]() |
![]() |