![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als jij weet hebt van immams die HIER (en niet ergens in een achterlijk land) dagelijks oproepen tot geweld zich baserend op die teksten, dan moet je je burgerplicht doen, en deze aangeven. Als ge het gehoord hebt van iemand die het ook horen zeggen heeft, of alleen maar denkt dat het wel zo zal zijn, dan doe ja aan verspreiding van valse informatie en indoctrinatie. Eigenlijk ben je dan geen haar beter dan die immams die dat zouden doen. Strafbare feiten kun je aangeven, zeker via bepaalde partijen die niet liever hebben. Waarom zien we daar dan niets van? Mag ik de voor de hand liggende conclusie trekken? Laatst gewijzigd door spherelike : 4 december 2009 om 10:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Banneling
|
![]() In NL is er ook ophef ontstaan over propagande voor polygamie in een schoolblad.
De linkse-progressieve meningcommandanten van het multiculruralisme (van de islam dus in de praktijk) kennen werkelijk geen schaamte. Citaat:
Werkelijk walgelijk hoe die linkse knipmessen dergelijke dingen als normaal proberen op te dringen in kinderhoofdjes. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U wist toch dat polygamie op grote schaal voorkomt in het Westen. Zelfs regeringsleiders schijnen zich aan de geneugten van meerdere vrouwen te laven. Een man van eeen beetje statuur heeft een bijvrouw. So what? Als die vrouwen dat prima vinden. Waar bemoeit u zich mee? Eerst moet volgens u de "waarheid over Islam" worden verteld op de lagere school. En nu moet de onderwijzer ineens net doen alsof de meeste Westerse mannen slechts geinteresseerd zouden zijn in één vrouw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zijn er nog voorbeelden, maar dit volstaat wel even denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Analyseer de sociaalrechtelijke gevolgen van beiden kom daarna nog eens het knechtje van de islam spelen. Verder hoeft u namens mij geen conclusies te trekken. Dat zal ik zelf wel doen. BTW, misschien kan je ons de naam van de schoolbladen geven waarin overspel gepromoot wordt? Laatst gewijzigd door Cut de krap : 4 december 2009 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je moet niet doen alsof midden-links steeds de rechters heeft mogen benoemen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier in Vlaanderen schat, kun jij maar trouwen met een vrouw. En ja, ook mensen die maar een vrouw hebben zijn al eens ontrouw, houden er een vriendin op na, maar daar is nog altijd verschil tussen een stiekeme relatie, dan wettelijk recht op meerdere vrouwen, zolang je hen net zoals vee maar te eten geeft en zorgt dat ze droog staan in de nacht; dat zegt iets over de positie van vrouwen tegenover mannen, dat los daarvan volwassenen al of niet buiten hun huwelijk er een ander op na houden is geen vergelijking. Trouwens, ook moslims hebben vaak buiten hun huwelijk een vriendinnetje, das vast geen nieuws voor jou die meent dat een beetje vent een bijvrouw heeft! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel eens gehoord van meervoudige paspoorten?
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 4 december 2009 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dat heb ik zeker, ik weet dat er Marokkanen zijn die hier en in Marokko een vrouw hebben omdat het Islamitisch recht dit toestaat, maar die mevrouw kan wel niet als echtgenote naar Vlaanderen komen, ze wordt onderhouden meestal met kindergeld voor kinderen in Marokko.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind daar niets lomps aan. Lomp en onbeschaamd zijn mensen die de hekele boodschap niet aankunnen en hun wapens richten op de boodschappers. Lomp en inhumaan zijn die links-progressieve slijmers die liever kinderen slachtoffer laten worden van deze barbaarse praktijk, dan het lef op te brengen om die praktijk te veroordelen omdat dat zou betekenen dat hun multikulpropaganda niet zo zaligmakend is als ze altijd blijven volhouden. De linkse gutmenschen hebben door hun stilzwijgen al veel kinderleed en kinderbloed op hun geweten. Dat is stukken lomper dan een recht voor de raap uitspraak van het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een discours laat vooral zien in welke mate men er in slaagt in te spelen op de maatschappelijke wenselijkheid cq onwenselijkheid van bepaalde uitspraken.
Ik geloof niet dat er ooit intenties zijn geweest (in onderhavig opzicht) aan de linkerkant van het politieke spectrum. Dat blijkt ook nergens uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst speelt u de zedenprediker.
Citaat:
En dan plots wauwelen over sociaalrechtelijke gevolgen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 4 december 2009 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Banneling
|
![]() Uiteraard, daar ging het in de eerste plaats om tot jij snel de kern van de zaak - islampropaganda in kinderhoofdjes - poogde af te buigen met een nepvergelijking.
Citaat:
Ik wacht nog altijd op een antwoord op mijn andere vraag : in welke schoolbladen wordt overspel gepromoot? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schoolkrant? Ik vrees dat de "arme kinderhoofdjes" hun tere oortjes goed openhouden op het schoolplein als de oudere jongetjes aan het woord zijn, en hun kwetsbare oogjes op de tv gericht zien bij een besmuikt grappende tv presentator, een merkwaardig verhaal over een politicus, of gewoon een tvserie. Overspel, veelwijverij, al dan niet in geformaliseerde vorm....het is overal! |
|
![]() |
![]() |