![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst.http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html Ex:moslimDe meeste westerlingen, zelfs nu nog in 2007 na al het moslim-terrorisme, denken dat de Islam zoals elke andere godsdienst is en enkel aanzet tot het goede. Niets is minder waar! Mijn weg naar de Islam en terug weg ervan http://dutch.faithfreedom.org/forum/...hp?f=21&t=9926
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Barbaren die gemeenteschool. Grof en schandalig van de minister van onderwijs. Wat kunnen we verwachten van een sos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) Muntthee is lekker en niet "typisch Marokaans".
2) Er is niets mis met projectweken wereldgodsdiensten. Welke religies komen voor de rest van het jaar nog aan bod? Het is normaal dat dit gebeurt. Per slot van rekening is de islam de tweede grootste cultus van dit land. 3) Het gaat hier over een gemeenteschool, niet over een katholieke school. Pech, dan had ge als ouder uw kind maar op een vrije school moeten steken. 4) Een moskeebezoek lijkt me erg leerzaam. 5) Het kennen van enkele islamitische feestdagen is niet zo ver gegrepen. Als kind weet ge op die manier misschien waarom sommige klasgenootjes niet komen op bepaalde dagen. Dit behoort allemaal tot wat mij basisdoelstellingen van een vak als "wereldoriëntatie" lijken. 6) Uw kind thuishouden, een doktersbriefje voorzien maar wel tegelijk zeggen dat ge het doelbewust thuis hield omdat het anders meemoest naar de moskee, is niet enkel dom maar zet ook aan het denken wat voor dokters er wel niet rondlopen. Als ge een principe hebt, zet het dan ineens door.
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En dan nog couscous eten? Wat een gruwel: dat is kindermishandeling, zeker? Dan liever die pastoor in Bocholt, hé, die weet tenminste hoe hij kinderen moet (aan)pakken! Laatst gewijzigd door filosoof : 26 november 2009 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat meer duiding: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=E42ISNE2
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze locale partijideoloog heeft blijkbaar schrik dat er enige vorm van kennis, laat staan begrip zou ontstaan voor een andere cultuur en zijn gebruiken en gewoontes.
Bij ons is dit al jaren zo, lessen en praktijk. Moslims en vrijzinnigen koken en dienen op bij kerkelijke communiefeesten op school, en omgekeerd. 10% moslims in de gemeente, zelden in het nieuws wegens cultuurtegenstellingen. Het werkt dus. Daarentegen minder voedingsbodem voor radicalen die teren op haat en onbegrip. mijn kinder kennen hun islamitische klasgenoten bij voornaam, en hun broers en hun zussen, idereen kent iedereen en respecteerd iedereen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zouden allereerst eens kunnen beginnen met de kinderen geen leugens wijs te maken, maar dat hoort er blijkbaar allemaal bij in het kader van de multiKul zo hard mogelijk door de strot te douwen, laat die kinderen eens op 'bezoek' gaan in Marokko, om met hun eigen ogen te kunnen aanschouwen in welke cafés die mannen en vrouwen allemaal samen zitten, of mannen en vrouwen samen mogen zitten in de moskee, de 'oorsprong' van ramadan en het daaropvolgend suikerfeest, een bezoek aan die Antwerpse moskeeën waar jihadis geronseld worden, waar imams prediken �* la Taouil e.d.! De 'ongelijkheid' van man en vrouw in koran, de 'minderwaardigheid' van de vrouw in koran ... dat soort dingen mogen óók benadrukt worden.
Niet de mooie-leugen-versies van ene Linda Bogaert die betaald wordt om islam een menselijker aangezicht te geven. Kinderen hebben recht op de waarheid! Achja; het halal slachten is nog zo iets, maar dat was waarschijnlijk een brug te ver!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 26 november 2009 om 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er had een reisje met een verblijf van 6 maanden bij een Marokkaans Islam gezin buiten de toeristische centra bij moeten zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dit soort lessen is geen kennismaking meer maar pure indoctrinatie. Er moest eens een leerkracht geschiedenis zo les geven over het nazisme.
Anderzijds is het ook weer ronduit belachelijk om hier als een hysterische koe op te reageren en het woord islam met dubbele s te schrijven, dan doe je net hetzelfde.
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest...ik haat religie maar zoals op katholieke scholen kun je kiezen voor zedenleer of effectief godsdienst. Ik laat mijn kinderen naar een GOEDE school gaan. En indien ik te weten kom dat ze in mijn ogen TE VEEL lessen besteden aan godsdiensten zoals islam, dan zullen mijn kinderen onwettig afwezig zijn of niet, alvast niet aanwezig. En dan...wat gaan ze doen? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe weet gij nu hoe die lessen gingen?
![]() |
![]() |
#14 | |
Burger
|
![]() Citaat:
ben toen zelfs buiten gevlogen uit de klas voor een verboden vraag/stelling 6m joden van 60miljoen doden waarom draait gans het circus dan om die 10% doden
GOD Promised Me Your Land, Your Corneas, and Your Bones Laatst gewijzigd door smokey : 26 november 2009 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2/Evenmin om godsdienstlessen te volgen, of het nu islam is, katholieke godsdienst of Voudou/ zwarte magie. 3/ op een gemeenteschool heeft godsdienst helemaal zijn plaats niet . Moesten ze in een katolieke school de leerlingen onderricht geven over de andere godsdiensten zou ik nog veel logischer vinden 4/ mijn kinderen gaan niet naar school om moskee's te bezoeken. Als ik vind dat zij dat moeten kennen, of als ze zelf erachter vragen neem ik ze zelf wel mee daarheen 5/Als andere leerlingen niet komen sommige dagen kunnen ze zelf wel vertellen waarom ze afwezig waren. Een islamietische feestdag is voorlopig nog geen geldige reden, tussen haakjes. 6/ Op dit punt heb je gelijk : zet je principes door, en zeg gewoon dat je niet wil dat je kind aan die zever meedoet. Laatst gewijzigd door hamer : 26 november 2009 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als muntthee & couscous probleem zijn ??
ivmcouscous , bevat ookgroenten die westerlingen normaaleten !! Als ze goedwillen doen: Geloofsgeloven , mendraait enkel richting islam , alsof ergeen ander zijn !! Ikvind ook dat atheïstischthema of protestants of nihilistische thema's moet tonen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een katholieke school hoeft enkel katholieke godsdienst te geven Een gemeenteschool (bij ons toch) moet les in alle erkende godsdiensten en levensbeschouwingen organiseren als daar vraag naar is. Dit is nog iets totaal anders dan een andere religie bestuderen, dit kan perfect zonder daar les in te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2/Je moet gelijk hoe een keuze maken in een pluralistische school, behalve in katholiek onderwijs, wat de keuze op zich is. flutargument dus 3/zie 2 flutargument dus 4/Waarom lees ik toch steeds "ik wil niet dat ze daar binnen komen, en ik neem hen zeker niet mee daarheen. Mijn kinderen gingen bewust naar een dergelijke school, ze zijn ruim geinformeerd, en kunnen op basis van dieinformatie hun keuze maken over wat ze goed vinden en slecht. Mijn onwetenheid en idee-fixes hoeven niet overgedragen te worden. 5/ wel waar , door omzendbrief van ministerie van onderwijs 6/ princiepes misschien, vooroordelen en onwetendheid zeker niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Dat zou ik persoonlijk wel eens willen doen, j�*. Vreemd, hé?
Laatst gewijzigd door filosoof : 26 november 2009 om 17:26. |
![]() |
![]() |