![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
als je dat werkelijk wilt weten , ik gooi geen enkele peuk weg , opt werk steek ik ze zelfs in me zak en dan vuilbak in !
|
|
|
|
#83 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Maar als ik voor mezelf mag spreken: ik knijp het 'vuurkopje' uit mijn sigaret en gooi de peuk in de vuilnisbak (de hersenen worden door roken blijkbaar niet aangetast)... |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Zij willen "alleen de niet-rokers" tevreden. Ach, 't zijn toch pestkopjes, hé... |
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
zou ze eerder egoisten durven noemen !
|
|
|
|
#86 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Nog een geluk dat er in de cafés geen kindjes in 't zand spelen of vrouwen in monokini liggen... (althans niet in de cafés waar ik kom) Kunnen we daar rustig eentje paffen |
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je geeft dus zelf geen oplossing,ik heb er u één gegeven,over afstanden kan gediscussieerd worden. |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Provinciaal Statenlid
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Parlementslid
|
ik vind dat zelfs nog beleefd
|
|
|
#90 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't Is niet ikke die begonnen ben met de link roken en strand.
Dat was den Dino !! En ten gevolge daarvan heb ik enkele vragen gesteld, zoals "waar laat de roker op het strand zijn peuk?" en "Op welke afstanden op een strand moeten de peukenbakken staan om enig nut te hebben?" Als er daar dan zo'n reaksies op komen, dan denk ik "waar er rook is, is er vuur".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Want men kan niet vals gaan spelen en langs de ene kant er een clubje van maken en een openbare zaak als het u uitkomt, dus deze mevrouw zal mensen die even iets willen drinken moeten de deur wijzen indien zij zich niet lid willen maken van de zaak |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Inderdaad, de link kwam van mij, maar wat je schreef over peuken en asbakken kwam wel van jou... Niet op een ander schuiven hé, paljas |
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als gij a zegt, moet gij b zeggen. Volgens het spreekwoord toch. Natuurlijk moogt ge die b verzwijgen. Maar daar dient dan een forum voor. Ik zeg b in jouw plaats. En c en d ook als ge wilt. Tot aan de x, y en z. Met plezier.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Juist, en dan ben ik verantwoordelijk voor de a en jij voor de rest van het alfabet.
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wetten die jij en ik verondersteld worden na te leven, als we tenminste geen boet aan ons been willen krijgen.
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ja, maar voor een privéclub heb je statuten nodig. Er moet een controleruimte zijn alvorens men het lokaal betreed, er moet een listing bijgehouden worden van de leden die aanwezig zijn in het lokaal,..etc,....
Die madam in Knokke zal dat niet lang volhouden denk ik en slim zou ik ze zeker niet noemen,.... |
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Dus tot 2014 zal ik al zeker geen boete aan mijn been krijgen... En daarna waarschijnlijk ook niet, tot spijt van wie het benijdt. |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Parlementslid
|
dan maak je van je club een vzw , zonder werknemers !
|
|
|
#100 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't Begint al zo ekskluzief en eksotisch-geheimzinnig te worden als de loge.
|
|
|