![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Nergens heeft iemand ook maar aangetoond dat die 300 moeten buigen voor die 10. Dat zou immers impliceren dat die 10 dat willen. Maar zoals ik al schreef: nergens. Alle vetgedrukte rood onderlijnde quotes van dhr. Iratus ten spijt.
Laatst gewijzigd door The Quibbler : 15 december 2009 om 09:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb het voor de zekerheid maar in rode dikke letters gezet, én het onderstreept.[/quote] Hartelijk dank daarvoor. Maar veel aan de zaak veranderen doet het niet hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alleen, vroeger stonden de mensen op straat als er iets niet naar hun zin was. Nu blijven ze allemaal voor hun breedbeeld-TV zitten want er is net een goeie film. We zijn geworden tot een bende watjes die fijntjes gebrainwashed zijn om steeds ja te knikken, al is dat tegen alle wetten van de logica in. Men is blijkbaar vergeten dat we het goed hebben (hadden) doordat onze voorouders voor onze rechten gestreden hebben. Dat België mee van de duurste landen is geworden (deels door misbruik van het sociaal stelsel) kan niemand ontkennen. Maar we vinden het allemaal doodnormaal. We gaan terug naar de tijd van Daens. Honger en kou lijden. Dat merk je nu al. Steeds meer gezinnen krijgen het vreselijk moeilijk omdat ze financiëel niet meer bij machte zijn om hun gezinnen op een deugdelijke manier te onderhouden. En onze 'machthebbers' doen daar niets aan. Die schuiven gewoon de schuld op elkaar. Sterker nog. Ze negotiëren het probleem. En zelfs dat vinden wij normaal. Autobezitters worden uitgezogen door de parkeermaffia. Geen vuiltje aan de lucht. De levensduurte piekt en de lonen blijven niet in verhouding stijgen. Who cares. Buitenlanders komen hier onze centen opsouperen. Och ja, het zijn kansarmen. Arm Vlaanderen. België kent het meest aantal mensen die in overheidsdienst 'werken'. Die overheidsdienst zou, als het een particuliere zaak zou zijn, al 10 keer in faling zijn geweest. Ook dat raakt niemand's koude kleren. En dan komen er partijen die proteststemmen krijgen en die de belangen van de gewone man willen verdedigen. Ho maar. Dat moet zo snel mogelijk de kop ingedrukt worden. Want stel dat de vetbetaalde postjes in het gedrang komen... Daar waar links vroeger op de barricade stond om die belangen te verdedigen, ligt links nu voor de TV. De omgekeerde wereld. Daar erger ik me aan. Goed. Het is nu -4.7° C. buiten maar ik moet toch gaan werken. Een hele dag buiten in deze helse temperatuur. Maar daar stoort niemand zich aan. Met een beetje geluk, krijg ik de helft van wat ik verdien in mijn handen. De rest gaat naar kansarmen. Zo'n dikke BMW kost tenslotte véél geld in onderhoud, toch ? Maar ook daar ligt niemand wakker van ... Door die instelling ondermijnen we onze welvaart. Blijkbaar heeft niemand dat door. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U citeert nu mijn oorspronkelijke vraag en uw antwoord daarop. Mijn bemerking daarop negeert u simpelweg. Nog een fijne verderzetting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het antwoord u niet bevalt of als dat niet hetgeen was wat u bedoelde, dan had u dus gewoon uw vraag anders en beter dienen te formuleren. Het heeft derhalve alles met uw vraagstelling te maken en niets met mijn 'oneerlijk' citeren aangezien ik uw woorden letterlijk heb overgenomen. Ik snap niet hoe dat ooit oneerlijk kan zijn. Dat mag u me eens fijn gaan uitleggen. En dat u dan twijfel over (de inleiding van) dat artikel tracht te zaaien door door zonder verdere onderbouwing te stellen: Citaat:
Goed, nu dit duidelijk is, kan ik u ook nog vertellen dat het eigenlijk ook geen moer uitmaakt wiens onzalige idee het is geweest om zulks voor te stellen. Het feit dat men er op in is gegaan, zegt al ruimschoots voldoende. Daaruit blijkt namelijk dat het wederom de autochtonen zijn die zich aan dienen te passen in plaats van andersom. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Smaakt halalvlees anders ?? 3) Oplossing: Halalvlees , westersgeslachtvlees & vegetarisch , veganistisch eten aanbieden = oplossing !! Niemand beledigd ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uw laatste zin wordt trouwens compleet ontkracht door het ongedaan maken van de hele maatregel door de directie van de school in kwestie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ongedaan gemaakt na een storm van protest ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() halal vlees smaakt niet slechter hoor..
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Op de keper beschouwd zou op nazistische wijze geslacht vlees (u kent het wel: een enge man met SS-uniform die, met de rechterarm onhoog, richting Branau am Inn, Sieg Heil scanderend het beest slacht door twee diepe S-runen in de halsslagader te kerven) ook niet slechter smaken. Zou u het dan ook goedkeuren dat uw kind op school ongevraagd nazivlees te eten kreeg omdat een aantal naziouders de wens daartoe had uitgesproken? Het vlees smaakt immers hetzelfde...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ongedaan gemaakt na een storm van protest ja.[/quote]8 protesterende ouders (volgens de directie) kan bezwaarlijk een storm van protest genoemd worden. En als die directie geschrokken is van de lezersreacties onder krantenartikels en blogs moeten ze daar in Weert dringend wat vaker het wereldwijde web op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eindelijk iemand in dit hoekje van het Forum die op zelfkritiek kan worden betrapt. Hulde. "De rest gaat naar kansarmen" Ter aanvulling: Of naar de kansrijken natuurlijk: http://forum.politics.be/showthread.php?t=121914 Daar ligt overigens ook niemand wakker van. Vanavond weer een goede film op tv.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |