![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Leterme bleef zelf in gebreke
en komt nu om barmhartigheid smeken. Zijn daklozenbeleid mist voorzienigheid. Maar Albert komt een handje toesteken. ![]() Vorst tegen vorst Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 19 december 2009 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() echt edelmoedig, je hebt een paleis op kosten van de staat, en je verhuurt daar een deeltje van aan daklozen, dus je onderverhuurt iets die je gratis krijgt ? Of heb ik dat verkeerd begrepen ?
met wat geluk huisvest hij zelfs een paar militante alquida's, dan lachen we ons helemaal een kriek met zijn edelmoedigheid nu terwijl hij bezig is, kan hij netzogoed zijn twee paleizen volledig ter beschikking stellen. Mijn idee was er een hotel van te maken, maar die sociale economie als deonze heeft natuurlijk alleen maar arme mensen te steunen, wij zijn vies van geld en rijke mensen
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 19 december 2009 om 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Albert komt een handje toesteken,
waarschijnlijk ist niet van zijn preeke. Om dit alles te betalen, zullen ze de centen bij ons halen. Er zijn veel mensen zonder bed, Maar is dat de schuld van Jan met de pet?
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() Twee appartementen waar de bedienden konden wonen, als ik het goed begrepen heb, maar alles is van de koninlijke schenking dus van ons.
wie houd hier wie voor den aap, zouden er nu echt nog mensen zijn, die zo iets bejubelen, als steun aan daklozen, |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige mensen denken nog steeds niet verder dan hetgeen ze via de media voorgekauwd krijgen, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Tja, ik ben al blij DAT hij het doet. Ook al is het op onze kosten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Misschien wil hij op een goed blaadje staan met die daklozen, voor later als hij midden hen moet leven wanneer de Vlaamse republiek wordt uitgeroepen en de Walen naar Frankrijk gaan?
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
b. Als die media geen moeite doen om het te onderzoeken dan zijn ze mijn geld niet meer waard. c. Als u beter ingelicht bent dan de media, dan vind ik het beschamend dat u hen dit niet communiceert. Overigens is zijn de dotaties aan de Koning vanaf dat moment ZIJN eigendom en doet hij daarmee wat hij wil. ik ben zeker geen royalist (maar met dit Belgisch gekonkel zie ik een presidentschap zeker niet als een alternatief, tenzij met een beurtrol �* la Suisse) maar sloganeske postings zonder bewijzen brengen 0,0 % meerwaarde. Integendeel. Verwerpelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet als hij er het lof nog voor krijgt ook. Nogmaals, HIJ doet niets als het op onze kosten is. Ik kan ook vanalles doen op jullie kosten hoor. Niets is makelijker dan dat.
Laatst gewijzigd door illwill : 19 december 2009 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van deze apartementen weet ik het niet.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij hebben ze ook aangeschreven om asielzoekers op te vangen.
Maar ik ben niet meer gek, de vorige keer heeft het me geld genoeg gekost. Zelfs Guido 007 stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 19 december 2009 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als men Albert II het verwijt gaat maken dat hij zijn appartementen kocht "met geld van de Staat" dan is mijn repliek dat elke ambtenaar met een tweede verblijf aan de kust dat nu ook maar MOET openstellen voor daklozen. Dat is net zo goed bekostigd door de hele bevolking. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 19 december 2009 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En vergeet ook niet dat het een hartverwarmend voorbeeld is dat ik graag zou volgen. Maar ik heb geen appartementen (zoals trouwens ook Min-Pres Chris Peeters desgevraagd antwoordde) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ambtenaren werken er voor, soms toch ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Onzen Albert mag altijd bij mij in de hof een tent komen zetten, indien hij dakloos word en al zijn geld en bezittingen in beslag genomen zijn door de kersverse Vlaamse Republiek. Ik zal dan ingang laten betalen aan toeristen die zijn bohemerskamp willen komen bezichtigen en fotograferen, en van de opbrengst daarvan geef ik hem een procentje, zodat hij brood en patatten kan kopen. Een lapje grond om groenten te planten, en eventueel wat kiekens en varkens te kweken krijgt hij ook in pacht van mij. Iedereen heeft recht op een 2de kans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Promotiestunt, niets meer, niets minder !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ik heb ook niet gezegd dat ze een 2° verblijf hebben. Maar ALS ze het hebben dan is dat net zo goed inzetbaar voor daklozen als de appartementen van de koning. Beiden werden verdiend op de kap van de hardwerkende zelfstandigen/werknemers/wergevers uit de privé. Waar zou het geld anders vandaan komen ?
|
![]() |
![]() |