![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
bv in Thailand kom je maar binnen met een geldige reispas. je krijgt een visum voor 30 dagen. Als je langer blijft betaal je 500 bath per dag. als je veel langer blijft betaal je veel meer. Als je lange tijd wil blijven moet je aantonen dat je een inkomen hebt waar je goed kan van leven, anders een groot bedrag aantonen op je bankrekening. Zelfs al ben je met een Thaise getrouwd bent moet je nog jaarlijks een visum aanvragen, je kunt er ook geen huis kopen tenzij op naam van je vrouw. En je mag er niet werken. ocmw of leefloon bestaat er niet en zeker niet voor vreemdelingen. Volgens jou is dat dus in belgië ook zo. Grappenmaker! Dat zijn de feite. juiste data over die andere landen heb ik niet, maar ze zijn ook streng.
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
|
![]() Citaat:
Ik zeg gewoon dat je ook in België niet zomaar binnen kunt komen en hier gaan wonen. Ook België heeft zijn immigratiewetten.(anders zouden er geen illegalen zijn) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
het is dus in belgië totaal anders; wie in belgië aankomt met of zonder papieren heeft recht op opvang: kost en inwoon. Desnoods in een hotel of zelfs in het koninklijk paleis ![]() De sukkelaars wereldwijd horen dat en weten dus waar naartoe. 'de asielzoeker' heeft dan recht op gratis juridische bijstand waardoor zijn geval eindeloos kan gerekt worden zodat de persoon op den duur toch mag blijven omdat de zaak al zo lang aansleept; het gevaar bestaat wel dat iemand het bevel krijgt om het land te verlaten. Maar iedereen weet dat dit een lachertje is en niet opgevolgd wordt. Maar inderdaad belgië heeft ook zijn immigratiewetten.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 26 december 2009 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik bedoel jullie eindeloos gelul over "broun aupen", "mosliems" en "mekkekken".
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 26 december 2009 om 18:26. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
Zo trokken ze the best and brightest aan. zou dat nu veranderd zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel alleen vast dat de "best and brightest" nog steeds Canada en in mindere mate de VS verkiezen boven Europa. En dat is op de eerste plaats een probleem voor Europa. Dat dit op de eerste plaats komt door bekrompen mensen als uzelf lijkt u niet te deren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 26 december 2009 om 19:10. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
Nu lijk je er enkel op uit enkel mensen te beschimpen en onmogelijke standpunten in te nemen. Echte immigratielanden hebben ondernemende mensen nodig en geven die alle kansen. Het is er wel werken of verzuipen, maar dat schrikt the best and the brightest niet af, integendeel. Veel immigranten die naar hier komen doen dat omwille van het ruime sociaal vangnet. Ocmw Antwerpen (SPa) stelde zopas vast dat Spaanse 'Marokkanen' bij hen kwamen aankloppen omdat ze daar meer konden ontvangen dan in Spanje. ik zet me al schrap op wat nu volgen zal.
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien militeer je voor een partij die een uiterst bekrompen nationalisme aanhangt ("eigen volk eerst") en die oproept tot haat en discriminatie jegens één specifieke bevolkingsgroep, die als zondebok wordt misbruikt voor alles wat misgaat. Citaat:
Citaat:
Met "veel" of "weinig" heb je absoluut niets gezegd, maar je bent er wel in geslaagd om een emotionele stemming over te brengen, en daar gaat het tenslotte om.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
Je vergelijkt mij die elders (met veel toewijding) mensen ging opleiden op hun aanvraag, met mensen die hier hun toevlucht komen zoeken meestal om geholpen te worden en soms wel eens problemen veroorzaken. Kun je onredelijker zijn? Dat mensen van één bepaalde groep dikwijls problemen veroorzaken is heel jammer, maar niet mijn schuld. Zelfs Yves Desmet (geen blokker!) en vele anderen in binnen en buitenland stellen dat vast. Problemen worden niet opgelost door ze te loochenen. Je bent dus totaal onredelijk. 2) 'Ik kom met één voorval af' !!?? naar verluidt is in Antwerpen 70% van het ocmw-clienteel allochtoon. Vermoedelijk niet de schuld van FDW: in Brussel is het nog erger en daar zijn zelfs bijna geen vlamingen meer. Ik daag je uit om tussen mijn meer dan 15.000 bijdragen één leugenachtige haatzaaierij te vinden. Als je dat aantoont zal ik mij verontschuldigen. Een Zalig kerstfeest en een gelukkig helderziend jaar toegewenst!
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 26 december 2009 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() wat nog maar eens bevestigt hoe verkeerd hij wel is
![]() |
![]() |
#178 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() -
Laatst gewijzigd door Alboreto : 27 december 2009 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom zelf uit een "zwarte" familie. Maar mijn grootvader was iemand die zijn Diets nationaal-solidarisme combineerde met een grote openheid en interesse voor andere culturen, wars van jullie bekrompenheid.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |