Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 januari 2010, 11:49   #81
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
... zegt jarno de romeinse veroveraar ....
??
Oud 20 januari 2010, 12:38   #82
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Mijn ogen mogen dan wel niet goed zijn, en ik mag dan wel een bril dragen, maar zelfs ik zie dat dat geen Romein is, maar iemand uit de Gallische of Germaanse streken. Ik vermoed Ambiorox, maar het kan ook Arminius zijn. Ik ben niet zeker...

Laatst gewijzigd door Schelfie : 20 januari 2010 om 12:38.
Schelfie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2010, 15:01   #83
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Mijn ogen mogen dan wel niet goed zijn, en ik mag dan wel een bril dragen, maar zelfs ik zie dat dat geen Romein is, maar iemand uit de Gallische of Germaanse streken. Ik vermoed Ambiorox, maar het kan ook Arminius zijn. Ik ben niet zeker...
Als jarno onwaarheden zegt waarom zou ik dan ook niet eens dingen mogen verdraaien. Maar ja de linkse hielenlikkers van de islam willen iedereen de mond snoeren. Sorry gastjes ga wandelen ... nooit van mijn leven zal ik de moslims hun hielen likken. De tijd om politiek correct te zijn is voorbij. Je bent voor of tegen de verovering van de islam in europa.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 20 januari 2010 om 15:03.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2010, 15:07   #84
Schelfie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Als jarno onwaarheden zegt waarom zou ik dan ook niet eens dingen mogen verdraaien. Maar ja de linkse hielenlikkers van de islam willen iedereen de mond snoeren. Sorry gastjes ga wandelen ... nooit van mijn leven zal ik de moslims hun hielen likken. De tijd om politiek correct te zijn is voorbij. Je bent voor of tegen de verovering van de islam in europa.
Overdrijft u nu niet een beetje? Het is niet dat wij hier een "Clash of civilisations" meemaken...
Oud 21 januari 2010, 10:00   #85
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Jij bent een van de vele helden die de zotte moslims met hun geile profeet zal tegenhouden. Wij staan ook klaar. Over 20 jaar gaan ze met zoveel zijn dat ze via burgeroorlog vlaanderen zullen veroveren. Of nog erger via democratische weg en dan de sharia invoeren. Mag er niet aan denken.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2010, 10:01   #86
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Overdrijft u nu niet een beetje? Het is niet dat wij hier een "Clash of civilisations" meemaken...
Wacht maar tot over 20 jaar. Je zal nog bleiten maar dan is het te laat.
Oud 21 januari 2010, 11:59   #87
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
ik was zelfs mijn gat elke keer ik naar het toilet ga met water
Jaja hij heeft gelijk..ze zijn proper op 't wc..

Op mijn werk moeten er regelmatig gebroken wc brillen vervangen worden, omdat bepaalde allochtonen om hygienische redenen met hun voeten op de bril gaan staan..

Af en toe duikt er dus een hoofd op boven de scheidingswanden...niet te verwarren met perverse gluurders..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2010, 12:15   #88
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Jaja hij heeft gelijk..ze zijn proper op 't wc..

Op mijn werk moeten er regelmatig gebroken wc brillen vervangen worden, omdat bepaalde allochtonen om hygienische redenen met hun voeten op de bril gaan staan..

Af en toe duikt er dus een hoofd op boven de scheidingswanden...niet te verwarren met perverse gluurders..
goed zo !
Oud 21 januari 2010, 13:28   #89
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is Arminius, niet Ambiorix.
Oud 21 januari 2010, 13:30   #90
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar vertel ik onwaarheden? Hoe kom je erbij dat ik links ben? Hoe kom je erbij dat ik de hielen van de islam lik? In welke zin ben ik politiek correct?

Retorisch talent.
Oud 21 januari 2010, 14:48   #91
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
Wacht maar tot over 20 jaar. Je zal nog bleiten maar dan is het te laat.
Over uwen kristallen bol aan het wrijven of wat?? Man gij bent nu echt is het voorbeeld van een paranoia persoon , als jij nog 20 jaar moet rondlopen met het gedacht dat er een oorlog komt ..... het idee alleen is al om zot te worden.

Of moet ik u geloven ,,,, allemaal naar de dichtsbijzijnde wapenhandel dan , knal ze allemaal af ...... remember Hans Van Temsche ... goed bezig Noekie.

Deze paranoïde psychotische mensen voelen zich dus minder achtervolgd door mensen die op hen lijken en meer achtervolgd door mensen die niet op hen lijken (taal, gedragingen, uiterlijk).

Dit laatste kunnen we ook in een andere context terugvinden. Indien we eerlijk zijn moeten we toegeven dat de gemiddelde VB-kiezer meer dan andere mensen zich pas op z'n gemak gaat voelen met anderen indien er een overeenkomst is :

1) in verschijningsvorm: blank, vlaams, zelfde interesses op het vlak van culturele uitingsvormen. M.a.w.: "ze zien er anders uit en we herkennen er ons niet in."

2) in de taal: VB'ers hebben niet graag dat ze in die moskee diensten in het Arabisch houden, want wie weet wat zeggen ze daar allemaal? "Ze kunnen zelfs terroristische plannen smeden of extremistische haatpropaganda verkopen en we verstaan het niet eens..." (beetje paranoïde, niet?)

3) in de gedragingen: kledij, bepaalde godsdienstige rituelen (neem nu de vlaamse afkeer voor het rituele offerfeest waarbij schapen geslacht worden), of culturele verschillen door opvoeding. Wist u dat traditioneel opgevoede Indiërs de notie "schuldgevoel" niet echt kennen. Wist u dat een gegeven woord bij Magrebijnse volkeren veel relatiever is dan bij ons en altijd afhankelijk van de actuele situatie. Iets wat gisteren onder bepaalde omstandigheden beloofd werd gisteren, kan vandaag heel anders uitdraaien als de situatie plots veranderd is. Dit is heel gelijkend met de houding van Indianen uit het zuidwesten van Noord-Amerika, zoals o.a. Zunji. Dit is ook de reden waarom de blanke veroveraar niet goed opschoot met hen ("ze houden hun woord niet") en het daarom nodig achtte hen gewoon uit te roeien. Die grond van de hedendaagse neo-conservatieve houding is nu ook het lichtend voorbeeld voor het VB. (Men vraagt zich trouwens af waarom ze dingen godbetert op z'n Amerikaans willen doen terwijl ze hun eigenheid per se willen bewaren...)
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2010, 14:50   #92
Schelfie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
Het is Arminius, niet Ambiorix.
Had het toch sowieso juist, alleszinds
Oud 21 januari 2010, 16:05   #93
frank1234
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
Liever stront aan mijn gat dan in mijn kop
Mr iron fingertips
frank1234 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2010, 17:37   #94
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Over uwen kristallen bol aan het wrijven of wat?? Man gij bent nu echt is het voorbeeld van een paranoia persoon , als jij nog 20 jaar moet rondlopen met het gedacht dat er een oorlog komt ..... het idee alleen is al om zot te worden.

Of moet ik u geloven ,,,, allemaal naar de dichtsbijzijnde wapenhandel dan , knal ze allemaal af ...... remember Hans Van Temsche ... goed bezig Noekie.

Deze paranoïde psychotische mensen voelen zich dus minder achtervolgd door mensen die op hen lijken en meer achtervolgd door mensen die niet op hen lijken (taal, gedragingen, uiterlijk).

Dit laatste kunnen we ook in een andere context terugvinden. Indien we eerlijk zijn moeten we toegeven dat de gemiddelde VB-kiezer meer dan andere mensen zich pas op z'n gemak gaat voelen met anderen indien er een overeenkomst is :

1) in verschijningsvorm: blank, vlaams, zelfde interesses op het vlak van culturele uitingsvormen. M.a.w.: "ze zien er anders uit en we herkennen er ons niet in."

2) in de taal: VB'ers hebben niet graag dat ze in die moskee diensten in het Arabisch houden, want wie weet wat zeggen ze daar allemaal? "Ze kunnen zelfs terroristische plannen smeden of extremistische haatpropaganda verkopen en we verstaan het niet eens..." (beetje paranoïde, niet?)

3) in de gedragingen: kledij, bepaalde godsdienstige rituelen (neem nu de vlaamse afkeer voor het rituele offerfeest waarbij schapen geslacht worden), of culturele verschillen door opvoeding. Wist u dat traditioneel opgevoede Indiërs de notie "schuldgevoel" niet echt kennen. Wist u dat een gegeven woord bij Magrebijnse volkeren veel relatiever is dan bij ons en altijd afhankelijk van de actuele situatie. Iets wat gisteren onder bepaalde omstandigheden beloofd werd gisteren, kan vandaag heel anders uitdraaien als de situatie plots veranderd is. Dit is heel gelijkend met de houding van Indianen uit het zuidwesten van Noord-Amerika, zoals o.a. Zunji. Dit is ook de reden waarom de blanke veroveraar niet goed opschoot met hen ("ze houden hun woord niet") en het daarom nodig achtte hen gewoon uit te roeien. Die grond van de hedendaagse neo-conservatieve houding is nu ook het lichtend voorbeeld voor het VB. (Men vraagt zich trouwens af waarom ze dingen godbetert op z'n Amerikaans willen doen terwijl ze hun eigenheid per se willen bewaren...)
µ

Komt u regelmatig in een moskee?
Want natuurlijk zijn er moskees waat haat tegenover anderen als juist wordt gepredikt, dat ontkennen betekent of dat u daar geen weet van heeft of hypocriet ben in uw mening.

Inderdaad, het is niet ongewoon voor Turken of Marokkanen om ergens "ja "op te antwoorden en vervolgens "nee" te handelen, wat denkt u; moeten we ons daaraan aanpassen? Of mogen we verwachten dat mensen hun woord houden en wanneer er ja wordt gezegd er ook naar wordt gehandeld?

Voor moslims is vaak het begrip "eer" belangrijker dan geweten en eerlijkheid; moeten we ons daar ook aan aanpassen? Of mogen we van iedereen die deel uitmaakt van deze samenleving verwachten dat zij rekening houden met deze cultuur waar ja ook ja betekent en eerlijkheid belangrijker is dan eer?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2010, 18:36   #95
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
µ

Komt u regelmatig in een moskee?
Want natuurlijk zijn er moskees waat haat tegenover anderen als juist wordt gepredikt, dat ontkennen betekent of dat u daar geen weet van heeft of hypocriet ben in uw mening.

Inderdaad, het is niet ongewoon voor Turken of Marokkanen om ergens "ja "op te antwoorden en vervolgens "nee" te handelen, wat denkt u; moeten we ons daaraan aanpassen? Of mogen we verwachten dat mensen hun woord houden en wanneer er ja wordt gezegd er ook naar wordt gehandeld?

Voor moslims is vaak het begrip "eer" belangrijker dan geweten en eerlijkheid; moeten we ons daar ook aan aanpassen? Of mogen we van iedereen die deel uitmaakt van deze samenleving verwachten dat zij rekening houden met deze cultuur waar ja ook ja betekent en eerlijkheid belangrijker is dan eer?

Blijkbaar kom jij in Moskee's , ik niet maar waarschijnlijk heb je gelijk en daar ben ik ook tegen het is niet omdat je geen racist bent dat je gelijk alle moslims goed zou vinden.

Voor iedereen is eer belangrijk , niet? En ik denk dat het heel naief is om te denken dat wij belgen allemaal eerlijk zijn

Ik denk dat veel buitenlanders ook moslims goed aangepast zijn en het is niet meer dan normaal dat ze een deel van hun cultuur behouden , kijk naar de aziaten , joden , italianen enz...
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2010, 10:57   #96
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
Waar vertel ik onwaarheden? Hoe kom je erbij dat ik links ben? Hoe kom je erbij dat ik de hielen van de islam lik? In welke zin ben ik politiek correct?

Retorisch talent.
Is dat zoiets als onozel talent in uw geval?
Oud 22 januari 2010, 10:59   #97
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Blijkbaar kom jij in Moskee's , ik niet maar waarschijnlijk heb je gelijk en daar ben ik ook tegen het is niet omdat je geen racist bent dat je gelijk alle moslims goed zou vinden.

Voor iedereen is eer belangrijk , niet? En ik denk dat het heel naief is om te denken dat wij belgen allemaal eerlijk zijn

Ik denk dat veel buitenlanders ook moslims goed aangepast zijn en het is niet meer dan normaal dat ze een deel van hun cultuur behouden , kijk naar de aziaten , joden , italianen enz...
Je bent het schoolvoorbeeld van hoe het niet moet. Jij geeft ons land aan de islam. In de hoop dat je kinderen gespaard zullen blijven. Neen dat zullen ze niet. En ik hoop dat uw kleinmannen de eerste zijn die het mogen voelen. Gelukkig wil ik geen kinderen in een islamwereld zetten.
Oud 22 januari 2010, 11:27   #98
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gelukkig wil ik geen kinderen in een islamwereld zetten.
Prachtig! Weer een Vlaming die zich weigert voort te planten.

En nog goed voor het milieu ook.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2010, 11:33   #99
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Prachtig! Weer een Vlaming die zich weigert voort te planten.

En nog goed voor het milieu ook.
In een islamwereld zal ik mij niet voortplanten. m.a.w. ik zal strijden tegen de islam zodat mijn kindjes veilig zijn. Jij stond niet van voor toen ze het verstand uitdeelden zekers,
Oud 22 januari 2010, 11:52   #100
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij stond niet van voor toen ze het verstand uitdeelden zekers, ...
Ik sta so wie so niet in een rij. Dat is waarschijnlijk ook het verschil tusssen ons.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be