![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet zich geen zorgen maken over enige Vlaamse reflex want die is er niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#583 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zijn parlement vertegenwoordigen daar waar dat volgens geldende regels vereist is behoort daar ook toe. Ziet u een vertegenwoordiger (commercieel) al tegen zijn baas zeggen, dat zijn binnendienst werk toch perfect in orde is en dat hij dus die klant in zijn regio waar hij een aversie tegenover heeft niet meer zal bezoeken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Gatlikken" zoals u het noemt is part of the job voor een Vlaemsch parlement voorzitter. De heer Peumans wist dit. Welvoegelijkheidsgewijs had hij die job dan maar gewoon moeten weigeren, edoch de heer Peumans greep verleden zomer naast een minister postje. Dat zijn aanwezigheid wegen zou op het Vlaemsch parlement .. bôf .. grootspraak is het NV-A zelden vreemd geweest. Rechtlijnigheid, meneer! .. en oh ja .. mijnheer Peumans vind zijn wedde exorbitant hoog .. zelfs tuinkabouters weten : 000-0000012-12 (je krijgt een bonnetje voor de fiscus)
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 |
Minister-President
|
![]() Peumans is hier juist niet de schietschijf.
![]() |
#588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, hier is de tekst, kunt ge zien dat den heiligen Bouden gezworen heeft de grondwet na te leven. En nu staat er toch wel in de grondwet hoe de wetten in dit (on)land op demokratische wijze tot stand komen ....
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben jij zeker dat het parlement (jij spreekt van 'federale kamer' ??, dus niet de senaat, en ook niet de kamer toen er nog geen sprake was van de federale staat in art. 1 van de grondwet ) dat protokol goedgekeurd heeft ?? Dan heb jij daar een link van of zoiets ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige "baas" van de Peuk als voorzitter, is het ganse parlement. Tot zolang niet minstens één parlementslid een voorstel tot stemming indient, en tot zolang die hipotetische stemming niet in zijn nadeel is, is er absoluut geen plichtsverzuim van de Peuk. Mocht de voorzitter ooit op die manier het moeten afbollen, dan zullen de regeringspartners eens bijeen moeten komen. Ze mogen dan vrijelijk beslissen of het "boel is of niet".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De kamer is samengeroepen bij mijn weten. Ik weet niet of de procedure om een regent aan te duiden �* la minute kan doorlopen worden. Ik dacht dat de regering tijdelijk de taken kon overnemen, wat ook gebeurd is Waarschijnlijk stelde regeering eerder vast dat de koning opnieuw kon regeren, voor de procedure regent doorlopen was. Daar is duidelijk een kunstgreep toegeast Het verwondert me wel dat een antiroyalist dit zou aangrijpen om op zijn beurt zijn functie niet uit te oefenen. Stel u voor dat iedereen alles mag doen wat ooit iemand voorgedaan heeft, waar zouden we eindigen? Laatst gewijzigd door spherelike : 30 januari 2010 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik heb er onlangs nog iets gezien dacht ik over de degradatie van de kardinaal in de rangorde van de gestelde lichamen. Ik weet wel niet meer wat er toen beslist werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Omdat op dit ogenblik niemand een regerinscrisis wil riskeren, wil dat nog niet zeggen dat peumans zijn taak naar behoren heeft vervuld. En dat weet jij ook. De pogingen tot goedpraten worden hoe langer hoe gekker. En wat denk je, als de aanhangers hier op dit forum tegen beter weten in peumans bijven verdedigen, wat zal NVA dan doen. Wever lijkt wel verstandig, maar is ook opportunist. Hij zal wel bij iedere kritiek de zijn partij geeft op iemand die zijn job niet goed doet, herinnerd worden aan zijn parlementsvoorzitter Laatst gewijzigd door spherelike : 30 januari 2010 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#597 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er is hier nu al meer geleuterd over een voorzitter die zijn ondervoorzitter naar een nieuwjaarsreceptie stuurt dan over die minister van Ecolo die van de Zenne een open riool maakte (en nog steeds op haar stoel zit).
Als het eerste plichtsverzuim is, wat is het tweede dan? Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 30 januari 2010 om 23:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zeg je zo wat. Ik peins voor wat mij betreft, ik hier genoeg woorden aan vervuild heb. Misschien zal ik er nog eens aan denken bij de volgende verkiezingsuitslag; voor de nva, wat de Peuk betreft, en voor groen/ecolo voor wat de Zenne betreft. (tenzij er voor dat laatste toch een rechtszaak van komt; nondedju, een oud wijfke dat een plasitiek zakske huisvuil doponeert in een publiek vuilnisbakje doet aan 'sluikstorting" omdat ze niet meebetaalt via de huisvuilzak - terecht een boete daar niet van - maar die van de Zenne ....) En wie zich blijft geroepen voelen om de Peuk naar Laeken te sturen, nodig ik ook uit om daaraan eens te denken bij de analiezers van de volgende verkiezingsuitslag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Peumans heeft ook duidelijk vermeld voordat hij parlementsvoorzitter werd dat hij niet zou gaan. De man is blijkbaar toch verkozen. Het zijn blijkbaar de anderen in de meerderheid die hun kazakken hebben gedraaid. Maar waarom verschiet ik daarvan niet... ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
flauwekul Laatst gewijzigd door born2bewild : 31 januari 2010 om 10:05. |
||
![]() |