![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Moderatie méér optreden tegen persoonlijke aanvallen? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
16 | 43,24% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
21 | 56,76% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er toch een wezenlijk verschil is met een persoonlijke aanval. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wát precies is een 'persoonlijke aanval', wil iemand dat even definiëren voor me - wat voor de ene 'beledigend' of 'kwetsend' is, zal voor een ander enkel een reden zijn om hoofdschuddend de schouders op te halen.
De een heeft lange tenen en een korte lont, de ander vindt het hooguit lachwekkend en gaat gewoon verder, het is tenslotte máár een forum, je kan je 'vensterke' ten allen tijde sluiten en wat anders gaan doen. "If you can't stand the heat, stay out of the kitchen"! ![]() Dat 'principe' van die 'meldings'driehoekjes vind ik sowieso lachwekkend, een land dat zichzelf 'democratie' noemt onwaardig, in het échte dagelijkse leven is iedereen ook niet altijd even lief voor mekaar en moet een mens ook regelmatig incasseren - 'sticks & stones...' weetjewel...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
?Gekwetst, beledigd, geshockeerd, verontrust' ... op een forum, kom nou, laten we wel wezen, ik heb een rood bolletje linksboven, als ik daar op klik is't vensterke wég! ![]()
|
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zou verwachten dat er op dit forum gediscussieerd wordt; of dat dit althans de bedoeling is. Een forummer die zijn toevlucht zoekt in een persoonlijke aanval; die "beledigt"; "kwetst"; is er zich terdege van bewust; het is immers zijn/haar bedoeling. Persoonlijke aanvallen vind ik een discussieforum onwaardig. |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() [quote]QUOTE]
This is not a kitchen, and we are not here to cook hot meals. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 februari 2010 om 09:50. |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen Jazeker en Backfire doen het ook stelselmatig bij mij. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 februari 2010 om 09:55. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je nooit écht een discussie aangaat, maak je het jezelf natuurlijk heel moeilijk. Vriendelijke groeten, B.
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je voortdurende kritiek de pot uit rijst, en mij persoonlijk aanvalt, gebruik ik wel het driehoekje. Wat moderatie ook vindt, moeten ze zelf maar uitvinden. |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eerlijk zijn, hé. Dan kan ik me daarnaar richten om te vermijden dat het nog zal gebeuren...
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() ik heb éénmaal het driehoekje gebruikt omdat een hoer ( een echte) mij wat op haar site wou laten doen
![]() Voor de rest valt het mee ik heb geen kleine teentjes.. De moderatie op 9 lives is in handen van kleinzierige pol & soc studentjes die zichzelf wat wanen en niet te beroerd zijn om zelf te gaan trollen en flamen om daarna de reaguurders in de ban te slaan.. God verhoede dat kleinzielige mensjes zoals Egmond Godfried de maat kunnen aangeven betreffende modereren.. |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenover echt rotte appels: streng optreden.
Een klein percentage kan het echt verzieken voor al de anderen. Het moet ergens verantwoord blijven dat je hier je tijd insteekt. (ben wel een principiëel tegenstander van de permanente ban)
#56 |
Banneling
|
![]() De moderatie moet zijn bakkes houden of ik leg den boel plat
|
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Hot Marijke?
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onthou ik bepaalde zware aanvallen wél, dan discussieer ik niet meer met de persoon in kwestie, wanneer moderatie niet knipt. Als moderatie wél knipt, reken ik op beter gedrag van de geknipte, en blijf reageren op zijn postings. Ik ben zo eens een paar jaar blijven communiceren met Chipie, die mij in elke posting persoonlijk aanviel, tot hij geband werd. Ik heb je vroeger wel al eens rechtsreeks meegedeeld, dat ik de communicatie met jou stopte, dat wel. Laatst gewijzigd door eno2 : 12 februari 2010 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Egmond Codfried nomineert hier een aantal personen die zich herhaald bezondigen aan voortdurende verbale agressie.
Als ik niet zeker was, dat moderatie onmiddelijk zulke draad zou sluiten, zou ik daarover hier een nieuwe draad openen: "Signaleer uw hardnekkige pesters" Op de openingsposting zou ik zelf RAf en Rudy signaleren, en tegenwoordig ook weer Anna List. Het zou interessant zijn om vast te stellen hoeveel keer gesignaleerden genomineerd worden. |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() "Signaleer uw hardnekkige pesters"
Of ook nog: "Van wie krijgt u herhaald kwalijke berichten?" |
![]() |