![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() drie keer halt roepen... en in de lucht geschoten met een waarschuwingsschot...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij waart erbij ??
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan nog mag je niemand in de rug schieten.
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, die ook niet.
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is patrick suy ? Of de moord op die Turk bestraft werd, weet ik niet. Ik ken trouwens de details van die zaak niet.
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vader Suy, een MP toen, heeft hemel en aarde bewogen om de agent bestraft tezien. Boter aan de galg, agenten worden niet bestraft. Ook de moordenaar van die Turk is niet bestraft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welnu, een controle negeren, dat wordt door de chauffeur gedaan, niet door de passagier. En dan nog trouwens... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf het afkeurenswaardig vinden, maar niet alle flikken zijn schietgraag krapuul. Rotte appels zijn er natuurlijk overal en tussen alle koren is er kaf.
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() moslim mohammed hammani is vrij met enkelband!!!!!!!!!!!
Mocht ik de familie zijn, dan zou ik de jacht openen op die moslim en doden. Maar dan schrijven HIER DE MORAALRIDDERS dat ik even erg ben dan onzen HAMMANI ......DUS.........wij moeten het tolereren, en vergeven, we mogen die meneer HAMMANI zelfs niet achterna roepen,we moeten beleefd, en netjes blijven.........TOT ......Meneer HAMMANI terug ééne (of zefls meer) zijn hersens tegen de muur schiet..........!!!!!!!!! LEVE BELGENLAND HALELUJA !!!!!!!!! ![]() Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 14 februari 2010 om 01:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En wie op nog iets latere leeftijd nóg niet inziet dat de echte vrijheid bóven links en rechts staat, heeft een leven verknoeid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Misdadigers horen geen rechten te hebben en moeten gewoon ingezet worden om bloempjes naar boven te duwen. Dan zijn ze tenminste nog voor iets nuttig.
![]() |
![]() |
#137 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mijn respect voor de overleden agent, het is een evenwaardig leven, maar ik denk dat ik niet de enige ben die hetzelfde zou doen als ik weet dat er een kans op ontsnapping zou kunnen zijn. We weten allemaal hoe laks justitie is en dus ook dat we de samenleving er langs geen kanten veiliger op maken als we extreme misdadigers enkele jaartjes binnendraaien. Maakt de frustratie bij die gasten in vele gevallen enkel groter, me dunkt. Wat wil zeggen, als die man er echt op uit was om misdaden te begaan, doet hij dit opnieuw binnen de kortste keren dat hij vrijkomt. Doet hij dit niet, is het bewezen dat de gebeurtenissen enkel plaatsgevonden hebben door de situatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het feit dat dit sujet uberhaupt nog in staat was rond te lopen om weer maar eens een carjacking te plegen en dan nog een AK-47 te ledigen in die politiewagen bewijst dat we hier niet goed bezig zijn. Wat is een misdadiger ? Iemand die zich herhaaldelijk schuldig maakt aan GEWELDSMISDRIJVEN lijkt me toch redelijk goed aan die omschrijving te beantwoorden. Dit sujet hadden ze dus reeds bij zijn eerste gewelddadige delict met extreme prejudice uit de samenleving moeten verwijderen. Grond vruchtbaarder maken en bloempjes omhoog duwen lijken me uitstekende taakstraffen voor zo'n individuen.
Laatst gewijzigd door Dajjal : 14 februari 2010 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
van zodra je een crimineel feit begaat zou er een wet moeten zijn dat vanaf dat moment jou mensenrechten komen te vervallen. of diene nu schoot uit een overlevingsinstinct of gewoon voor de fun maakt niets uit. de doodstraf leek me in dit geval gepast want deze kerel zal binnen de korste keren weer slachtoffers maken daar hoef je niet geleerd voor te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in het donker of met tegenlicht zie je dat niet altijd hé...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |