Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 februari 2010, 22:12   #121
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
iemand in de rug schieten kan op geen enkel moment goedgepraat worden
drie keer halt roepen... en in de lucht geschoten met een waarschuwingsschot...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2010, 22:12   #122
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
als je in tegenlicht staat en enkel een silhouet ziet, kan je niet zien of hij met zijn gezicht naar je staat of met zijn rug !
Jij waart erbij ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2010, 22:13   #123
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
drie keer halt roepen... en in de lucht geschoten met een waarschuwingsschot...
dan nog mag je niemand in de rug schieten.

Citaat:
Oud 13 februari 2010, 22:14   #124
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
(Tenzij je een politieagent bent.)
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2010, 22:15   #125
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
(Tenzij je een politieagent bent.)
nee, die ook niet.

Citaat:
Oud 13 februari 2010, 22:21   #126
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nee, die ook niet.
Oh? Is de agent die die Turk langs achter heeft afgeschoten gestraft misschien?

Is de agent die Patrick Suy langs achter in het hoofd heeft geschoten gestraft misschien?
Oud 13 februari 2010, 22:23   #127
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oh? Is de agent die die Turk langs achter heeft afgeschoten gestraft misschien?

Is de agent die Patrick Suy langs achter in het hoofd heeft geschoten gestraft misschien?
Wie is patrick suy ? Of de moord op die Turk bestraft werd, weet ik niet. Ik ken trouwens de details van die zaak niet.

Citaat:
Oud 13 februari 2010, 22:31   #128
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie is patrick suy ? Of de moord op die Turk bestraft werd, weet ik niet. Ik ken trouwens de details van die zaak niet.
Patrick Suy was een jongeman die achterop bij iemand op de motorfiets zat. De chauffeur van die motorfiets vond het nodig van niet te stoppen voor een of andere controle waarop de politie niet beter vond van de passagier van achter in het hoofd te schieten.

Vader Suy, een MP toen, heeft hemel en aarde bewogen om de agent bestraft tezien. Boter aan de galg, agenten worden niet bestraft.

Ook de moordenaar van die Turk is niet bestraft.
Oud 13 februari 2010, 22:32   #129
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
jawel
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2010, 22:39   #130
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Patrick Suy was een jongeman die achterop bij iemand op de motorfiets zat. De chauffeur van die motorfiets vond het nodig van niet te stoppen voor een of andere controle waarop de politie niet beter vond van de passagier van achter in het hoofd te schieten.

Vader Suy, een MP toen, heeft hemel en aarde bewogen om de agent bestraft tezien. Boter aan de galg, agenten worden niet bestraft.

Ook de moordenaar van die Turk is niet bestraft.
Nu denk ik het mij te herinneren, een controle negeren is natuurlijk problemen zoeken. Als ik mij goed herinner heeft de politie verklaard dat zij in een andere controle zijn ingereden, waarna de schoten vielen.

Citaat:
Oud 13 februari 2010, 22:46   #131
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu denk ik het mij te herinneren, een controle negeren is natuurlijk problemen zoeken. Als ik mij goed herinner heeft de politie verklaard dat zij in een andere controle zijn ingereden, waarna de schoten vielen.
Het was aan de rijkswachtkazerne op de Boomsesteenweg te Wilrijk.

Welnu, een controle negeren, dat wordt door de chauffeur gedaan, niet door de passagier.

En dan nog trouwens...
Oud 13 februari 2010, 22:56   #132
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het was aan de rijkswachtkazerne op de Boomsesteenweg te Wilrijk.

Welnu, een controle negeren, dat wordt door de chauffeur gedaan, niet door de passagier.
En dan nog trouwens...
Ik ken al details niet, maar de vraag blijft natuurlijk of die man koelbloedig werd neergeschoten, dan wel of het een "ongeluk" ging.
Ik blijf het afkeurenswaardig vinden, maar niet alle flikken zijn schietgraag krapuul. Rotte appels zijn er natuurlijk overal en tussen alle koren is er kaf.

Citaat:
Oud 14 februari 2010, 01:37   #133
pegasus6869
Banneling

Standaard

moslim mohammed hammani is vrij met enkelband!!!!!!!!!!!
Mocht ik de familie zijn, dan zou ik de jacht openen op die moslim en doden.
Maar dan schrijven HIER DE MORAALRIDDERS dat ik even erg ben dan onzen HAMMANI ......DUS.........wij moeten het tolereren, en vergeven, we mogen die meneer HAMMANI zelfs niet achterna roepen,we moeten beleefd, en netjes blijven.........TOT ......Meneer HAMMANI terug ééne (of zefls meer) zijn hersens tegen de muur schiet..........!!!!!!!!!
LEVE BELGENLAND HALELUJA !!!!!!!!!

Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 14 februari 2010 om 01:42.
pegasus6869 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2010, 01:55   #134
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Bottenskrapet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen Bekijk bericht
Afmaken dat crapuul!
Ja, vermoord die moordenaar. [sarcasm on]Op dat vlak heeft vuur met vuur bevechten al enorme grenzen verlegd.[sarcasm off]
Bottenskrapet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2010, 02:05   #135
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Wie in zijn jeugd niet links is, heeft geen hart, maar maar wie bij het ouder worden niet rechts is heeft geen verstand.
Grow up.
En wie op nog iets latere leeftijd nóg niet inziet dat de echte vrijheid bóven links en rechts staat, heeft een leven verknoeid.
Oud 14 februari 2010, 08:50   #136
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bottenskrapet Bekijk bericht
Ja, vermoord die moordenaar. [sarcasm on]Op dat vlak heeft vuur met vuur bevechten al enorme grenzen verlegd.[sarcasm off]
Het feit dat er bij ons nog geen grenzen verlegd zijn is eerder te weiten aan het feit dat wij hier in Belgie vuur niet met vuur bevechten. Neen, wij geven het vuur nog alle kansen om lekker te blijven branden. We subsidieren en knuffelen het.

Misdadigers horen geen rechten te hebben en moeten gewoon ingezet worden om bloempjes naar boven te duwen. Dan zijn ze tenminste nog voor iets nuttig.
Oud 14 februari 2010, 11:44   #137
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Misdadigers horen geen rechten te hebben en moeten gewoon ingezet worden om bloempjes naar boven te duwen. Dan zijn ze tenminste nog voor iets nuttig.
En dan komt de vraag, vanaf wanneer is men "misdadiger"? Wet en moreel principe kunnen een behoorlijke kloof tussen zich hebben in dit land (niet alleen hier trouwens). Misschien wat naast de kwestie, maar als ik bijvóórbeeld tijdens, ik zeg maar iets, rellen omtrent het één of ander met het leven bedreigd word door de arm der wet, lijkt het me logisch om te vechten voor eigen leven en indien nodig slachtoffers te maken. Is overlevingsinstinct een misdaad? Zij hadden hetzelfde gedaan.
Mijn respect voor de overleden agent, het is een evenwaardig leven, maar ik denk dat ik niet de enige ben die hetzelfde zou doen als ik weet dat er een kans op ontsnapping zou kunnen zijn.
We weten allemaal hoe laks justitie is en dus ook dat we de samenleving er langs geen kanten veiliger op maken als we extreme misdadigers enkele jaartjes binnendraaien. Maakt de frustratie bij die gasten in vele gevallen enkel groter, me dunkt. Wat wil zeggen, als die man er echt op uit was om misdaden te begaan, doet hij dit opnieuw binnen de kortste keren dat hij vrijkomt. Doet hij dit niet, is het bewezen dat de gebeurtenissen enkel plaatsgevonden hebben door de situatie.
Oud 14 februari 2010, 12:01   #138
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dan komt de vraag, vanaf wanneer is men "misdadiger"? Wet en moreel principe kunnen een behoorlijke kloof tussen zich hebben in dit land (niet alleen hier trouwens). Misschien wat naast de kwestie, maar als ik bijvóórbeeld tijdens, ik zeg maar iets, rellen omtrent het één of ander met het leven bedreigd word door de arm der wet, lijkt het me logisch om te vechten voor eigen leven en indien nodig slachtoffers te maken. Is overlevingsinstinct een misdaad? Zij hadden hetzelfde gedaan.
Mijn respect voor de overleden agent, het is een evenwaardig leven, maar ik denk dat ik niet de enige ben die hetzelfde zou doen als ik weet dat er een kans op ontsnapping zou kunnen zijn.
We weten allemaal hoe laks justitie is en dus ook dat we de samenleving er langs geen kanten veiliger op maken als we extreme misdadigers enkele jaartjes binnendraaien. Maakt de frustratie bij die gasten in vele gevallen enkel groter, me dunkt. Wat wil zeggen, als die man er echt op uit was om misdaden te begaan, doet hij dit opnieuw binnen de kortste keren dat hij vrijkomt. Doet hij dit niet, is het bewezen dat de gebeurtenissen enkel plaatsgevonden hebben door de situatie.
Niet moeilijker maken dan het is. Deze man was gekend voor gewelddadige misdaden. Car- en homejackings en dergelijke.

Het feit dat dit sujet uberhaupt nog in staat was rond te lopen om weer maar eens een carjacking te plegen en dan nog een AK-47 te ledigen in die politiewagen bewijst dat we hier niet goed bezig zijn.

Wat is een misdadiger ? Iemand die zich herhaaldelijk schuldig maakt aan GEWELDSMISDRIJVEN lijkt me toch redelijk goed aan die omschrijving te beantwoorden.

Dit sujet hadden ze dus reeds bij zijn eerste gewelddadige delict met extreme prejudice uit de samenleving moeten verwijderen.

Grond vruchtbaarder maken en bloempjes omhoog duwen lijken me uitstekende taakstraffen voor zo'n individuen.

Laatst gewijzigd door Dajjal : 14 februari 2010 om 12:01.
Dajjal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2010, 13:39   #139
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat een hoopje zever is dit hier.
van zodra je een crimineel feit begaat zou er een wet moeten zijn dat vanaf dat moment jou mensenrechten komen te vervallen.
of diene nu schoot uit een overlevingsinstinct of gewoon voor de fun maakt niets uit.
de doodstraf leek me in dit geval gepast want deze kerel zal binnen de korste keren weer slachtoffers maken daar hoef je niet geleerd voor te zijn.
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2010, 23:59   #140
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
in het donker of met tegenlicht zie je dat niet altijd hé...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be