![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15021 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() Citaat:
Zat U op dat moment écht zo diep met Uw hoofd in het zand.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15022 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.455
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15023 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.455
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15024 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
|
![]() Citaat:
als er een zaak tegen de 'conspiracy' moet begonnen worden gebeurt dit in de VS niet in den haag ![]() uit wiki Het Internationaal Gerechtshof buigt zich uitsluitend over rechtsgeschillen tussen staten. Ook geeft het op verzoek adviezen aan de Algemene Vergadering en de Veiligheidsraad. Daarnaast kunnen internationale organisaties die aan de VN gelieerd zijn ook juridische advies aanvragen op het gebied waarop zij opereren. In de praktijk is het niet altijd eenvoudig te definiëren wanneer een geschil een rechtsgeschil is, en wanneer het een politiek geschil of een belangengeschil is. Over het algemeen gaat men er van uit dat bij een rechtsgeschil de toepassing van een rechtsregel in het geding is. Dat heeft als gevolg dat het Internationaal Gerechtshof alleen bevoegd is bij conflicten tussen staten als de toepassing van een rechtsregel bij het conflict een rol speelt.
__________________
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15025 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
|
![]() link plse!
__________________
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15026 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.455
|
![]() Citaat:
Die filmpjes bewijzen keihard hoe groot de onzin van lieden als Richard gage is. Het zijn ook altijd de mensen die zelf geen kaas hebben gegeten van Natuurlkunde die er in trappen . Gebouwen zijn niet ontworpen om niet-statische lasten te kunnen weerstaan . Maar goed , blijft u dat vooral lekker denken , mensen met verstand van zake zullen toch nooit meegaan in de pseudo-kinder wetenschap van de truth movement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15027 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
|
![]() Citaat:
ten tweede heb ik meermaals de tijdslijnen hier geplaatst dat dit onmogelijk was (maarja die lezen jullie blijkbaar ook niet dan) door de misinformatie en chaos van die dag!!! daarom zou je best een spiegel voorhouden indien je het hebt over hoofd in het zand steken!!!!
__________________
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15028 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
|
![]() Citaat:
En dat is dat zij de gekaapte toestellen ten allen tijden op hun radars hebben kunnen tracken én volgen...vertel mij dan maar eens hoe het komt dat die toestellen ,zéker wat het pentagon betreft desondanks hun doel hebben kunnen bereiken,en waarom die jagers van langley zo lang aan de grond werden gehouden.... Vertel het eens mijn beste, en vertel waarom daar nooit één verantwoordelijke voor op het matje geroepen is door zijn oversten...zo'n blunder....dat kost verdorie je héle loopbaan als verantwoordelijk officier belast met de luchtverdediging van het héle noord-amerikaanse continent.. Laatst gewijzigd door Svennies : 15 maart 2010 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15029 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.610
|
![]() "Military Response"
Gewoon eens rustig lezen, en af de toe de link of video of interview checken. Diegene die voor zulke teksten "allergisch" zijn, negeer maar zoals gewoonlijk...
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15030 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
|
![]() Citaat:
![]() a Klaxon horn sounds, indicating that the two alert pilots at Langley are to go to “battle stations.” According to the 9/11 Commission, this battle stations signal occurs at 9:09 a.m. Eckmann, along with Borgstrom and another of the unit’s pilots, will take off in order to defend Washington, DC at 9:30 a.m NEADS reportedly is not alerted to Flight 77 until significantly later: at 9:24 a.m. by some accounts or, according to other accounts, at 9:34 a.m the Indianapolis Center supposedly does not notify NORAD’s Northeast Air Defense Sector (NEADS). According to the 9/11 Commission, NEADS will only learn that Flight 77 is missing at 9:34 a.m 9:05 am (and After) September 11, 2001: Flight 77 Reappears on Radar, but Flight Controllers Do Not Notice According to the 9/11 Commission, Flight 77’s radar blip, missing for the last eight minutes, reappears on Indianapolis flight control’s primary radar scope. It is east of its last known position. It remains in air space managed by Indianapolis until 9:10 a.m., and then passes into Washington air space. Two managers and one flight controller continue to look west and southwest for the flight, but don’t look east. Managers don’t instruct other Indianapolis controllers to join the search for the flight. Neither they nor FAA headquarters issues an “all points bulletin” to surrounding centers to search for Flight 77. 9:09 a.m. September 11, 2001: NEADS Orders Langley Fighters to Battle Stations In response to learning of the second plane hitting the World Trade Center, NORAD’s Northeast Air Defense Sector (NEADS) orders the two F-16 fighter jets kept on alert at Langley Air Force Base in Virginia to battle stations. But with the engines turned off. The three Langley jets will receive a scramble order at 9:24 a.m. (see 9:24 a.m. September 11, 2001) and are airborne by 9:30 a.m 9:24 a.m. September 11, 2001: Fighter Jets Scrambled from Langley Air Force Base Major Brad Derrig. [Source: ABC]At Langley Air Force Base in Virginia, the pilots of three F-16s receive the order to scramble (i.e. take off immediately). A Klaxon horn sounds and the status lights in the hangars change from yellow to green, notifying them of the order. NORAD is never notified by the FAA about the hijacking of Flight 77, but accidentally learns about it at 9:34 a.m. Major Dean Eckmann will recall that, after receiving the scramble order, he and the two other pilots have “a pretty quick response time. I believe it was four to five minutes we were airborne from that point.” The plane is 10 miles out,” asks, “Do the orders still stand?” In response, Cheney “whipped his neck around and said, ‘Of course the orders still stand. Have you heard anything to the contrary?’” Mineta will say that, “just by the nature of all the events going on,” he infers that the order being referred to is a shootdown order. The air traffic control tower at Langley Air Force Base (AFB) instructs the three F-16s taking off from the base (see (9:25 a.m.-9:30 a.m.) September 11, 2001) to fly east for 60 miles, even though the scramble order issued by NORAD’s Northeast Air Defense Sector (NEADS) (see 9:24 a.m. September 11, 2001) specified that they be directed north toward Washington, DC. 9:36 a.m. September 11, 2001: NEADS Takes Control of Washington Airspace, Directs Langley Fighters toward White House (9:36 a.m.-9:37 a.m.) September 11, 2001: NEADS Personnel See Aircraft Disappear over Washington on Radar
__________________
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15031 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
__________________
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15032 | ||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.610
|
![]() Citaat:
"battle stations 9:09 a.m." ? WAAROM zo ver zoeken ? Ok, voor de scramblers zelf mag dat zeker zijn; maar luister eens naar deze "uitleg" van een ervaren Navo-militair, in US-verband dus ![]() " in order to defend Washington, DC " mooie praat hé... hun hoofdstad verdedigen. De duurste en best uitgeruste luchtmacht en luchtverdediging van de wereld gaat zelfs hun hoofdkwartier verdedigen tegen gekaapte boeings. En hun soevereiniteit, Air Sovereignty. Al geschonden 9/11 om 8h14... 8h20 dacht ik... En op 9/11 waren eerst maar 4 scramble-fighters inzetbaar, tja helemaal geen zou opvallen, 4 scramblers die voldoende vertraagd én naar de averechtse richting moesten gestuurd worden zoals verder te lezen is in jouw quote... zal wel lukken die dag... Soit, voor die belangrijkste US-luchtzone is (N)EADS verantwoordelijk, overkoepeld door NORAD. Wat is hun hoofdmissie ? : Citaat:
![]() Nu weer serieus: ons leger-luchtmacht doet dat dus ook, vooral omdat Brussel/Evere al véle jaren hét NAVO-hoofdkwartier is, en het SHAPE-hoofdkwartier in Bergen ligt. Elk jaar wordt onze luchtmacht dus "streng onderworpen" aan Tac-evals (taktische evaluaties) onder leiding van de Nato, meestal hebben de Amerikanen de leiding, ttz zij delen de eindpunten uit... ![]() - 11 september 2001 was dus een gewone dinsdag in de week, de dienst voor de land- en luchtmachters (piloten) was al begonnen...; elke fighterpiloot moet per jaar 185 vlieguren doen om aan zijn status te voldoen. (bij de NAVO, en USA is erbij...) - Het zou me zeer sterk verwonderen als bij zo´n mooie zonnige "vliegdag" de andere piloten niet al om 8h00 (dienstbegin ? of vroeger ?) staan te trippelen hun fighters van stal te halen en ten laatste om 8h15 de lucht in te gaan, en dat met meerdere achtereen, op een tiental minuten kunnen zo per basis een groep van 6 fighters of meer de lucht in, na meestal een halfuur de tweede groep. Op de brede hoofdpiste stijgen ze desnoods met 2 naast mekaar op. Alles volgens opgemaakt vlucht-plan en -consignies. Alle met bepaalde geplande navigatie-opdrachten of -missies, ook geplande schietoefeningen(oefenmunitie) in de voorziene zone per operationele USAF-base. Klik maar aan: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...ir_Force_bases Citaat:
Een KAPING van een groot passagiersvliegtuig hé, geen Cessna met drugsmokkelaars, of een gezochte misdadiger of geseinde bankovervaller die via de lucht wou ontkomen... daar zouden ze wel na 10 minuten bij zijn... ![]() ![]() - Wanneer vloog de "eerste zelfmoordpiloot" op de WTC toren: 8h46, de tweede 9h03... Amerika under Attack , Hallo NORAD/NEADS/USAF ? Wat ondernam "Chief" Rumsfeld eigenlijk die 1h45 minuten "total response time" van de 4 kapingen ? Zat hij voor de TV in de Breakroom van het Pentagon ofzo ? ![]() ------------ # Even verduidelijken anno 2000 # : In Kleine Brogel (KB) begint de normale dienst om 8h00, ten laatste 8h10 zitten het militair personeel, dus ook luchtverkeersleiders van de bunker (Rapcon) en van de Tower op hun operationele positie voor hun radarschermen/communicatiemiddelen; IK, als één van de verantwoordelijke radartechnici (Navaids) ben ik i.p. vanaf 7h00 op de basis zodat na de Daily checks (*ook visueel) al de radars en radiocommunicatie 100% operationeel zijn ten laatste tegen 8h00. (de meeste checks in remote en/of op PC). Radartechnici en ander bepaald personeel hebben andere dienstuur-regelingen. Als er een serieuze panne is wordt zo snel mogelijk eraan verholpen en wordt voorlopig eerst Visual (VFR) gevlogen onder striktere procedures. De piloten gaan we zeker niet tegen kunnen houden bij helder zonnig weer... ![]() De dienst van de vluchtplanningen is dat ook rond 7h30, daarbij worden de planningen al meerdere dagen ruw op voorhand opgemaakt, maar het definitieve exacte plan moet ten laatste om 8h00´s (voor al de luchtverkeers-leiders en -assistenten) netjes afgedrukt worden. De Belgische Luchtmacht beschikt nu nog over ca. 60 inzetbare F16. quasi elke dag gaan zo´n 30-tal F16 de lucht in, ook nachtvluchten. Sinds 1960 -begin koude oorlog- wordt een QRA- alarmpermanentie verzekerd (Quick Reaction Alert). 7h30-7h50: op het statusbord worden de 4 radarsystemen "Groen" gezet. De Tower doet telefonisch navraag bij mij, de verkeersleiders komen kort vóór 8h00 allemaal binnen, status -mondeling- doorgegeven. Koffietje.. babbeltje... De verkeersleiders checken visueel/operationeel hun radarschermen en communicatie (met Tower ook en bevestiging van alles 100%), dus nog eens en de dienst begint; soms ben ik er zelf bij. * Er zijn dus al talrijke primary-blips//secundary-data te zien van de burgervliegtuigen die al hoog in de lucht hangen. Als er het minste niet in orde is roepen ze me (nog eens) binnen, al is het maar omdat een vijsje van hun instelbare headset (hoofdtelefoon) geen grip meer heeft. De opsporingsradar (ASR TA-10M) in KB heeft 3 radarschermen in de Rapcon-bunker, minstens een scherm moet bezet zijn + assistent die voor het telefoonverkeer instaat naar buiten en naar de Tower, als het drukker wordt of bij de landingen is de bezetting meestal dubbel. Bij mooi weer start de eerste schijf F16´s meestal 4-6 bakken, rond 8h30. ------ Citaat:
![]() Citaat:
ONZIN,technisch zijn redelijk hoge grote vliegtuigen altijd op meerdere radarschermen te zien (overlappende coverage). Vergeet ook niet de grond-luchtafweerradars, ook de radars van de intercontinentale radarsystemen, Awacs, Navyradars mss... maar men moet ze ook willen gebruiken hé nadat 2 wolkenkrabbers al doorboort zijn... ik vraag me af waarom niet, ze zijn top uitgerust met hun BCC en andere controlcenters (NORAD, NORTHCOM), en schijnbaar nog allemaal bezet ook, zeker die morgen... Het waren ook grote Boeings op grote hoogte, geen aansluipende Stealths, geen aansluipende laagvliegende gevechtshelicopters tussen de bergheuvels... Als ze nergens meer te zien zijn zijn alle x-radars of xx-schermen gelijktijdig in panne gevallen, en vanzelf na een bepaalde tijd tot leven gekomen... Citaat:
![]() Dat zoiets niet gebeurt bij onze dagelijkse snelheidscontroles op de weg... Stel voor al de (dan heel simpele) mobiele dopplerradars vallen voor 8´ uit in Nederland en Be, 8 minuten onaardse storing van UFO´s die niet wilden dat weggebruikers geflitst worden... http://www.flitsservice.nl/ Citaat:
En waarom mochten die 2 F16 niet alleen vertrekken ? Een scramble ploeg zijn TWEE fighters géén drie !! Procedures !! Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
De Belgische Eenheden in Natoverband (Luchtmacht/NIKE - en Landmacht/HAWK vind je hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/HAWK_(luchtdoelraket) http://nl.wikipedia.org/wiki/Nike-Hercules De Nederlandse eenheden waren voor beide NIKE en HAWK luchtmachteenheden. Nike was voor redelijk hoge luchtdoelen (bommenwerpers), Hawk voor de andere (lage, gemiddelde hoogte, aansluipende, helicopters...) Citaat:
Precies dat die geroutineerde piloten hun Hoofdstad en N-Y niet blind weten te liggen, daarbij was het toch allang geweten dat het binnenlandse vliegroutes waren die gekaapt zijn... Ah, wacht eens als die 4 gekaapte Boeings op US-inside-vluchten de aarde omronden komen ze van Zuid-Europa... ![]() Volg de grijze pijl-lijntjes maar van de te laat vertrokken scramblers. Binnenlandse vluchten die al dagenlang gekend zijn ! ![]() Citaat:
1 minuut disappear - zeer grof afgerond zeker- hmmm, kijk Technisch: een 3-5 seconden kan dat idd zijn voor 1 enkele simpele 2D-radar hé, want als het vliegtuig loodrecht en redelijk laag en traag boven een radarantenne vliegt wordt het ca. loodrecht naar boven niet aangestraald en kan dus even geen primary blip te zien zijn, maar 3-4 seconden is maar een antennetoer hé, daarbij luchtverkeersleiders weten dat.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 15 maart 2010 om 14:28. |
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15033 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
|
![]() Citaat:
wel nu ga ik dit niet eens lezen, het is toch allemaal onzin... je vorige link heb ik nog geopend resultaat: de openingstekst staat vol leugens, de eerste link een persoon (pilots for truth) die tot 91 gewerkt heeft als airportcontroller (10 jaar voor 9/11!!!) en dan maar komiek is geworden (tja dat die truthers clowns zijn is nu wel duidelijk) niets relevant dus het volgende linkje beweert dan weer dat f-16 op 10 minuten aan de tail van airliners kunnen hangen wat men niet vermeld is dat het over INTERNATIONALE VLUCHTEN GAAT dan ben ik maar gestopt geen zin meer om al deze onzin te lezen... weet je, je kan al je beweringen misschien plaatsen bij je amerikaanse vrienden zodat ze eindelijk een rechtzaak kunnen beginnen met al deze 'overtuigende' bewijzen ![]()
__________________
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15034 | |
Banneling
Geregistreerd: 15 maart 2010
Berichten: 290
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15035 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
|
![]() hoeveel dubbele nicks ga nog gebruiken zeikstraal
![]()
__________________
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15036 |
Banneling
Geregistreerd: 15 maart 2010
Berichten: 290
|
![]() ? Ik beledig u toch ook niet voor strontstreep? Waar slaat dat nou op. Geloofwaardiger maak je je er allessinds niet mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15037 | ||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.610
|
![]() Citaat:
Best weer negeren dan... ![]() Toch fijn als eens een ervaren -neutrale- nato-militair met xx-jaren radarervaring/luchtafweerervaring etc... de papiertjes van de Commissie eens grondig onderzoekt en de kemels en de wegggelaten logica ontdekt, zelfs na enkele pagina´s verder als vlucht 11 -en de response- hoefde ik eigenlijk niet te gaan, maar om iedereen een plezier te doen heb ik alle 4 vluchten onderzocht, allemaal te lezen op dit topic. Ik kan er toch niets aan doen dat dit mijn job is. En echt heel fijn dat ge de officiele uitleg ONZIN vindt. ![]() Komt nochtans alles van de 9/11 Commissie, de onwaarheden, ttz weggelaten feiten kan ik er zo uit lezen: (zie onderaan) Citaat:
![]() En als ik dat vergelijk met alle min of meer radartechnische zaken die na 2004 officieel vrijgegeven zijn, vooral de voorafgaande militaire oefeningen op gekaapte inside-vluchten, de vrijgegeven radarcoverage met modernste 3D-radars (ARSR-4) en procedures van de luchtverkeersleiding.... Tja BETRAPT, eigenlijk over de hele lijn. Ik ga er dus ene (AA11) uit de off. link - Staff Statement No. 17 - pikken: Citaat:
Citaat:
Citaat:
voor “..., and we’d get permission later.” kunt ge de vluchtnr. AA11 = BINNENLANDSE VLUCHT, en richting NEW-YORK van ergens over het binnenlan, ook iets later weten hé. Verwittig uw scramblers maar Colonel en laat ze vertrekken -8h40 ?- maar stuur ze dan tenminste onmiddellijk daar naartoe, in die BINNENLANDSE richting, waar de FAAers en NORAD al ? op hun radarschermen wisten te vinden als ze maar wilden, vooral NORAD... en dat is niet over de ATLANTISCHE OCEAAN maar daar over het BINNENLAND waar ze AA11 "next minutes" verloren hebben. Nog eens extra AA11 was op weg van Boston naar Los Angeles, die vlogen niet over de Atlantische Oceaan, toen de FAA die op hun radarschermen gevolgd hebben. De figuur op basis van het offic. rapport van de 4 binnenlandse vluchtroutes staan in mijn vorige post... moet er nog zand zijn... ![]() Wie dat niet ziet of begrijpt is echt blind... ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() En AA11 was volledig getracked door 2 driedimensionele radars zelf, dwz ook al was de transponder afgezet, alle gegevens bleven beschikbaar (hoogte, snelheid, richting, enz... De commissie probeert het nog verschonend uit te leggen, bij een leek lukt dat zeker, maar niet bij ... ![]() Citaat:
In de tekst 3.1 zelf wordt alleen Riverhead gemeld, mss vergeten, Riverhead zal wel de verantwoordelijke ATCer geweest zijn. Citaat:
http://www.fas.org/nuke/guide/usa/airdef/arsr-4.htm Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citeer eens 3. 4. 5. 6. 7. 8. ik lees daar ook Already in the Air at time of Attacks ... hoezo niet om 8h30 ? werkt de US-luchtmacht niet ´s voormiddags, beginnen die om een of andere reden ´s middags te vliegen ofzo ? ![]() ![]() AA11 vloog nog westelijk van Albany toen hij van koers veranderde, is toch niet zo moeilijk Battle Commander Colonel Robert Marr dat van de FAA-luchtverkeersleider van Boston MTU, waar ge zonet mee gesproken hebt, dat simpel te weten te komen... Kijk eens waar ge uw F-15 fighters naartoe laat sturen ? ![]()
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 15 maart 2010 om 18:30. |
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15038 | ||
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.455
|
![]() Citaat:
Ik heb het gelezen , gaat u dit ook lezen ? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15039 |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.455
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15040 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.455
|
![]() Citaat:
Door Micele of Svennies , weet niet meer wie van de 2 precies. Ik ben die quotes grondig gaan natrekken en belande eerst bij david Ray Griffin en toen bij die handleiding uit 1998 Grote delen van die handleiding zijn op 9/11research en vele andere conspiracy sites beland . De handleiding bevat geen waarheid of officiële teksten uit bestaande documenten, en dat wordt er zelfs ook bij vermeld! Ik kon ook nergens officiële documenten vinden waarin die teksten staan . De realiteit is dat men om veiligheidsredenen hun Air-defence strategie helemaal niet uitgebreid uit de doeken gaat doen in openbare documenten. Dit is natuurlijk zeer logisch, maar de complotters denken precies te weten hoe die in elkaar steekt . Volgen shen houd de US government vanalles achter maar heeft dat als het gaat om air-defence opeens niet gedaan , terwijl het juist daar wel aan de orde is. Laatst gewijzigd door atmosphere : 15 maart 2010 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |