Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 maart 2010, 16:42   #21
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

De benaming wielerterroristen is anders een klassieker onder de azijnpissers...
En ik trap ook regelmatig, wel op een koersfiets..en zie ook wel eens aan endorfine verslaafde snelheidsfreaks op ne velo passeren..

Om on topic te blijven..de laatste keer dat ik wat met een robocop had was toen eentje mij erop attent maakte dat ik een bord C3 gepasseerd was, waarop ik vroeg of hij ook nederlands sprak..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2010, 19:13   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
De benaming wielerterroristen is anders een klassieker onder de azijnpissers...
En ik trap ook regelmatig, wel op een koersfiets..en zie ook wel eens aan endorfine verslaafde snelheidsfreaks op ne velo passeren..

Om on topic te blijven..de laatste keer dat ik wat met een robocop had was toen eentje mij erop attent maakte dat ik een bord C3 gepasseerd was, waarop ik vroeg of hij ook nederlands sprak..
en hoeveel kost dat ?
of was de flik geen azijnpisser ?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2010, 21:31   #23
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
en hoeveel kost dat ?
of was de flik geen azijnpisser ?
Niets..ik was toevallig plaatselijk verkeer..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2010, 21:55   #24
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik had vorige maand ne combi naast mij die vond dat hij moest claxoneren omdat ik zonder handen aan t fietsen was ... was mijne radio aan t opzetten op mijne gsm en mijn oortjes aan t indoen ... k heb die mannen maar compleet genegeerd
Je hebt geluk gehad.
Zonder handen rijden mag niet. Gsm gebruiken mag niet.
Zijn dure boetes tegenwoordig.
Oud 26 maart 2010, 23:04   #25
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
kijk, van mij had m mogen schrijven, maar dan had hij zeker moeten schrijven voor smaad ook !
werkelijk ik was al pissed vertrokken, en na dat schrikken van dat claxoneren, was dat er niet beter op geworden ... ik zou er die boete voor smaad met plezier bijgepakt hebben !
als ik erover nadenk, heb ik eigenlijk nog spijt dat m ni gestopt is

zo eens goe schelden, dat kan toch opluchten
Geef ze toch gewoon een flinke mot, dat lucht nog meer op ! Grotere boete ook...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2010, 23:12   #26
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik haat ze niet zozeer, die wielerterroristen (niet de wielertoeristen, ik trap zelf ook af en toe eens, maar niet op een koersfiets), ik heb er eer schrik van.

En dan nog niet als ik met de auto ben.
Wel als ik met mijn moto rijd.
Laatst zag ik er zo ene, een vent van middelbare leeftijd, met een flinke bierpens, in zo een wielerkostuum verkleed, aan het zwoegen om bergop te rijden. Meneer reed in het midden van de weg. Ben ik tot vlak achter hem gereden, en dan keihard getoeterd, hij viel bijna van zijn velo van het verschieten. Dat was nog eens lachen !
Hij reed scheef met zijn fiets tot aan de rand van de weg, een wonder dat hij niet omvergevallen is, en ik kon er dan netjes naast voorbijrijden. Daar stond hij dan, naast zijn fiets, mij aan het uitscheiten, en met zijn vuist aan het schudden.Ik gaf eens goed gas, en hij kon een wolk uitlaasgas en steenslag slikken. Mijn dag was goed.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2010, 23:32   #27
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen Bekijk bericht
Die denken dat ze alles mogen omdat ze de uniform dragen.
Een agentje gsm'd midden op een fietpad,heen en weer lopend,naar niemand kijkend,ik heb serieus in m'n remmen moeten grijpen of ik zat bonk op dat ventje,gelukkig heb ik geen opmerking gemaakt en fietste door,anders had hij me een boete of erger aangesmeerd.
Vraag me echt af wat die aanwervingsprocedure's zijn daar bij de politie.
Sorry maar ge zijt idd aan't zeveren zoals al reeds vermeld paar posten onder uwen eersten.

Altijd zo kakken op de flikken, maar kzen kik toch al paar keer mogen meekomen, en niet direct voor overlast, hoewel ene keer openbare dronkenschap en nachtje amigo, ... al bij al... kvind dat ze wel degelijk correct werken en als die zien dat gij een meewerkende gast zijt, dan doen ze niet al te moeilijk.

Maarja, staat ge daar als ne zot in tegenspraak te gaan omdat ge hitsig staat van ambras Dan zit de kans er dik in dat ge nachtje den amigo in vliegt ter bezinning.
En dat werkt (voor sommigen).
Oud 27 maart 2010, 18:13   #28
fabianen
Gouverneur

Standaard

Gisteren weer een staaltje gezien van 'hoe zijn die bij de politie geraakt'.
Want dat weet ik zeker hersenen in je kop hebben,anders geraak je niet binnen in de politieschool.Maar tegenwoordig is zo bijna iedereen geboren met een flink stel hersenen.Dus wat is dan de plus om er binnen te geraken?
fabianen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2010, 19:53   #29
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Want dat weet ik zeker hersenen in je kop hebben,anders geraak je niet binnen in de politieschool.Maar tegenwoordig is zo bijna iedereen geboren met een flink stel hersenen.Dus wat is dan de plus om er binnen te geraken?
Je plaat blijft hangen, je hebt een hekel aan de politie, we weten het ondertussen al.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2010, 09:34   #30
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Probeert gij eens binnen te geraken.
Als het U niet zou lukken, hoe ga je dan tegenover jezelf kijken na al je uitlatingen hier?

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be