![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Eindelijk eens een krant die nieuws brengt van de omgekeerde wereld ?!
Is er ergens een probleempje met onbeschofte Franstaligen die zich lukraak ergens vestigen zonder zich iets van de plaatselijke geplogenheden aan te trekken ? La Meuse roept de inboorlingen op om zich niet zo arrogant op te stellen !
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat niet arrogant van La Meuse?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben anders geen fan van Léonard maar dat was wel raak.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Mor allee, stellen wij ons arrogant op?
Als we naar ginder gaan en we bestellen een pintje in een café dan doen we dat in het Frans. Gaan we naar de winkel rekenen we af aan de kassa in het Frans. Vragen we de weg doen we dat in het Frans. Gisteren nog in mijn kustgemeente de weg mogen expliceren aan een toerist uit het zuiden des lands. En dat gebeurde in het... (vul zelf maar aan). Want van zijn koeterwaals dat voor Nederlands moest doorgaan begreep Den Bompa gewoon geen fluit.
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() We zouden hier eens een topic meoten hebben met de meest bedenkelijke artikelen uit de franse media over Vlaanderen. FDF die Vlamingen voor Nazi's uitmaakt komt bij me op, de andere krant, le soir dacht ik, die het Vlaams woondecreet met de apartheid vergelijkt, La Meuse die oproept dat Vlaanderen arrogant is en leugens plaatst zoals 120 jaar transferts van zuid naar noord,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Voortaan zal ik voor ik de weg toon aan iemand uit het zuiden des lands eens piepen of er geen exemplaar van La Meuse of Le Soir rondslingert.
Zo ja... Dan stuur ik ze de totaal foute richting uit. It's so nice to be evil ![]()
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de Franstalige media doet de laatste tijd er nog een paar schepjes bij ...
net zoals ik had verwacht. het einde nadert! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar nee jong, wat jij nu denkt. De Vlaming zal binnenkort wel toegeven aan de Franstalige annexatiedrang, zodat de rust eindelijk kan terugkeren in Belgenland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij lijkt het eerder dat de lading gefrustreerden zo stilletjes weer binnenkomt.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoewordt men gefrustrreerd ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 10 april 2010 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms ook jaloersheid eenoorzaak !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van te moeten terugtrekken.
Zowel individueel als kollektief. Individueel ga ik hier geen tekening maken. Kollektief: de frankofonie moet haar ekspansiedrang terugdringen; ze moeten zich terugtrekken uit gebieden die ze bijna volledig veroverd hebben ... bla bla ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad. Juist in veel van die landen, waar men zelf vooral de eigen taal beheerst, vindt men het goed dat je een poging doet. Alsof alle Vlamingen én Nederlanders allemaal zo goed al hun talen spreken, maar we doen ten minste een poging. Eerst klagen dat een deel van de Franstaligen het vertikt om Nederlands te spreken, maar tegelijkertijd klagen over een Franstalige die tenminste een (naar wat ik uit uw woorden opmaak, weinig succesvolle) poging doet Nederlands te spreken; spreekt elkaar een beetje tegen, het is of het een of het ander.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |