![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nope, ben allergisch voor religie(s) Laat staan dat soort instituten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En mijn tweede vraag was geen "ja-nee" vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij mag dit, totaal achterhaalde, misdadige, stelende oudemanneninstituut, opgedoekt worden en de bezittingen verdeeld en verkocht. Zou veel honger en armoede de wereld uit helpen. Duidelijker? Laatst gewijzigd door Cdude : 12 april 2010 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de Ratzie in zijnen tijd onder pope john paul den tweeden, alias popie jopie het een en ander onder de mat van t vatikaan geveegd heeft dat zijn oude koeien uit de gracht halen.
Iedereen weet dat dat deels zijn job was trouwens, of dat een verstandige manier van handelen was, ... dat is iets anders, het vatikaan deed dat echter al eeuwen lang op die manier. Standard procedure, priester zit graag in de broek van misdienaars, ... nooit meer doen mijnheer de priester, hop gij vliegt naar die parochie, in het beste geval werd er een regeling getroffen met de familie van of de misdienaar in kwestie, maar vooral niks laten lekken, ... trouwens dat was ook al niet zo goed voor de jongen in kwestie, ... (wat zouden de mensen wel niet zeggen... ) in het slechtste geval werd die gast trouwens wat bedreigd en in het allerslechtste geval was er altijd nog de Inquisitie, ... blasfemie, aan de staak en een vuurtje onder de voeten van het slachtoffer. Het Vatikaan, en de vertegenwoordiger van god, (Ratzie dus in dit geval) maakt immers geen fouten, dat is omdat god geen fouten kan maken en Ratzie zijn hoofdgerant op de planeet aarde kan in dit geval ook geen fout maken. De pope dus willen opsluiten voor het al dan niet verzwijgen van pedofilie, is dus iets dat wel eens serieus wat reactie zou kunnen uitlokken... Ik denk dat er beter werk wordt gemaakt, van wat wereldse leiders, die een deal sluiten met Ratzie, en die elke pedofiele paster, den bak indraaien terwijl ratzie ze uit hun ambt ontzet. Niet meer , niet minder en een meldingsplicht voor toekomstige gevallen natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Parlementslid
|
![]() Dawkins reply over wat hij feitelijk gezegd had
Citaat:
Citaat:
Snul ![]() Dawkins is bekend of elke vorm van irrationalisme en bijgeloof op de korrel te nemen, inclusief de islam
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan er niets aandoen dat de man een verdoken homo is. Als schelden alles is wat je kan... ![]() Je bent ook een verdoken homo zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Als er een closetcase is, dan is het toch wel de grootste homofoob hier.
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 12 april 2010 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Holmofoob? Ik? ![]() Mijn beste vrienden hier en in RL zijn homo's. Laatst gewijzigd door Xenophon : 12 april 2010 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Waarom probeert u dan Dawkins geaardheid te linken aan zijn argument? Dat is toch compleet irrelevant? Waarom begin je over sextoerisme in Taiwan, en link je dit aan de homo's? Waarom noem je iedereen die het niet eens met je is een homo? etc...
Citaat:
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 12 april 2010 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U lijkt wel een gelovige die zijn dogma aan iedereen wil opleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementslid
|
![]() Je denkt wat je wil, maar jouw zolang je je opinies niet beter onderbouwd dan moet je niet verwachten dat de rest dat als feit gaat aannemen
![]() |
#76 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nee, ik zeg dat u een homofoob bent. Het is gewoon een feit dat "mijn beste vrienden zijn..." iets is wat ik veel terug zie. Ik vraag me af of hier een studie van bestaat.
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kan u dat onderbouwen? Iedereen die dus homo's in zijn vriendenkring heeft is homofoob? Of alleen ik? Laatst gewijzigd door Xenophon : 12 april 2010 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 12 april 2010 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |